Recenzie de film ca gen în mass-media, filme de groază - recenzii - recenzii - concursuri - horror - slasher -

Filmul revine ca un gen în mass-media

Cinema - un tânăr, dar imediat a devenit o artă influentă a secolului XX. Împreună cu literatura - aceasta este una dintre cele mai populare și populare arte din secolul trecut. Motivul pentru aceasta este o limbă cinematografică mai ușor de înțeles (comparativ cu pictură, muzică) și oportunități uriașe pentru reflectarea cea mai completă a diversității vieții. Odată cu apariția cinematografiei, sa născut și un gen nou - o revizuire a filmului. La început, recenziile au fost plasate în publicații nespecializate în masă, apoi au apărut reviste profesionale dedicate acestui tip de artă.

Odată cu accelerarea progresului științific și tehnologic și a vieții umane, volumul și critica filmului au început să scadă. În a doua jumătate a secolului XX a apărut un tip special de revizuire - o mini-revizuire, fondatorul căreia este clasicul critic al filmului contemporan Roger Ebert. Serghei Kudryavtsev, un critic profesionist de film pe Internet, a introdus modul pentru mini-recenzie. De regulă, astfel de recenzii sunt scrise pentru cea mai largă gamă de cititori și publicații nespecializate. În revistele profesionale despre cinematografie și artă, recenzii mari și articole critice sunt încă populare.

Cele mai multe recenzii sunt scrise pentru filme noi sau vechi, dar numai publicate, dar există și resurse de film, unde sunt revizuite filmele de cult care au fost lansate de mult timp. De remarcat în acest sens este rețeaua de știri a rețelei cinematografului CULT al lui Serghei Merenkov, în care sunt vizionate filme care corespund numelui și politicii revistei. Astfel de publicații se concentrează mai mult pe fanii unui astfel de film, decât pe publicul larg.

Cea mai recentă achiziție de critici de film a fost așa-numita revizuire orală. Fondatorul său a fost din nou făcut de Roger Ebert. Recenzii similare sunt folosite în programele TV. Printre acestea se numără apariții pe canalul „Cultura“, unul dintre cei mai buni critici interne de film și experți de film Cyril Razlogova, nu primul an de conducere a programului „Cult Cinema“, sau logopezi reprezentând anumite filme în directorul retrospectiv (de exemplu, performanța și criticul de film B. . Bosenko pe spectacol retrospectiv „sigiliul a șaptea“ de Ingmar Bergman, a avut loc recent pe același canal „Cultura“).

Din nefericire, critica filmului nu joacă acum un astfel de rol de conducere în educația gustului, așa cum a apărut o dată critica literară. Spectatorii sunt mai dispuși să meargă la film și de divertisment ignora complet grave și, în cuvintele influente Daniel Dondurei, situația ideală este faptul că, atunci când spectatorii sunt același interes și mai grave, și filme de divertisment. La urma urmei, fără aceasta, este imposibil să se creeze o viziune holistică a artei cinematografice, deoarece este imposibil să se educe un spectator inteligent și inteligent. Acest lucru este deosebit de important în timpurile noastre, când nu sunt atât de mulți artiști care sunt solicitați la fel de mult ca și destinatari talentați.

Distribuiți-l!