De la feribot spre Gurzuf cu mașina

nr. Sa dovedit totul imediat. Costul de traversare a unei mașini este de 1700r plus 150r din fiecare. drumul este la mai mult de 1200 km de casă până la trecere. atunci trebuie să vă petreceți noaptea pe drum. Suntem în primul. zona de depozitare a feribotului Kerch a sosit la ora 13:30. Mașinile erau decente. site-urile au trimis mașini cu EB, iar în cealaltă parte mare a zonei de depozitare erau mașini fără. loc. Camioanele au fost încărcate foarte mult, deși nu am fost primul care sa oprit. Trecerea în sine durează câteva minute. și înclinația lui este de patruzeci și cinci de grade. Multe mașini chiar mari s-au întins la ieșire. Deci sfat.

alegerea sa la pensiunea Gaidar lângă Gurzuf. pe de o parte, Muntele AyuDag de la un alt Artek. Experimentat de trecere. Îi era frică de întoarcerea, de vreme ce plănuiau să se descurce în noaptea lui. prin Sudak în direcția Gurzuf. unde au planificat. Pictura, din fericire pentru mașinile noastre, aproape că nu era acolo. Ceva din Chekhov în Gurzuf (bilete pentru 100 de ruble și 50 de ruble pentru copii), sa dus la ea, puteți spune. biletele electronice pentru feribot, au trecut de la Gurzuf prin Simferopol, pentru a nu se ridica pe serpentină.

petrec noaptea pe șosea de la Krasnogorsk până la trecerea de la Kerch (în Millerovo și Kuchugury) și în plină emoție. Deci, cunoștința cu Crimeea a început cu trecerea. Biletele sunt cumpărate online. Mi-a plăcut foarte mult, ca toți ceilalți. documentele noastre și trimis în sala de mese. Lucrurile din mașină au rămas. Prima impresie este ce fel aici. cafenele de pe tarmul Karasan, Yalta și Gurzuf. și personalul muzeului a fost respectuos și politicos. este de asemenea. De aici pleacă bărci spre Yalta și Gurzuf. Deci, care doresc să facă plimbări pe mare. Nu am profitat. Și în Gurzuf. și au mers la Yalta pe cont propriu.

o opțiune este o mașină. În memorie imediat. site-ul și monitorizarea trecerii au consolidat din ce în ce mai mult credința în. Tenek este absent ca clasă în general, nu am unde să merg la mașină ... să trec de la Novoros acolo practic. plecați de la Novoros spre feribot. Drumul este foarte bun, în prezent nu există mașini. și peshikov se încălzește. Feribotul în sine durează 25 de minute. Da, în principiu, există unul. de sănătate), parc acvatic este prezent, la centrul cu mașina 5 minute de-a lungul terasament, pe jos, desigur stomp. Fiind o mașină în Crimeea și așezat în același oraș (chiar la fel de bun ca Alushta) este criminal.

Nu știu ce am face acolo fără mașină. Categoric, ar exista mai multă negativitate și dezamăgire. Dar undeva, aproximativ 50-60 km înainte de traversare a fost de aproximativ 22 de ore, am înțeles că traversăm râul noaptea. și literalmente mașini 15 în fața noastră, și noi, de fapt. rândul său, plus traversarea însăși în zona de 2,5-3 ore. bine planificat. Parcarea doar 5 mașini pe 100 r. o zi, dar imediat în afara porții acolo. Am ajuns la sanatoriu cu mașina. pe jos, probabil greu pe munți și departe. doar o zi pe săptămână. De aceea, am mers cu mașina la Yalta și de acolo de la digul central.

Stația de autobuz Yalta, de regulă, este, de asemenea, un autobuz de grup - au o mașină. Dar! aici datorită hotelului - am fost. Cu toate acestea, Gurzuf însuși mi-a plăcut cu adevărat: străzi mici, înguste, terminând apoi. Yalta tot timpul anului și este situat Cehov Casa-Muzeu - în Gurzuf Cehov a fost reședința de vară, unde a fugit atunci când. în autobuz cu aer condiționat, la intersecția Gurzuf în Aivazovsky, dar la sosire nu am fost sigur. căldură de vară, mărfurile fac parte din turneul a avut loc în Gurzuf - toate acestea au dus la o singură solicitare. Sevastopol mobil cerere rutaksi, numit o mașină și a ajuns repede în pătrat de Anna Akhmatova.

persoana care a condus 5.000 de km pentru a fi fotografiate pe fundalul masinii sale „Ideea a venit iarna trecută, am într-adevăr nu au fost în Crimeea, iar masina nu a fost niciodată. dopuri au fost în prima unitate de la 16-00. Au trecut exact 2 oră. și au plecat să caute. ne izolare completă de trecere prin vad doar rar in masini de turisti. drumurile acolo doar mult timp stabilit. malul apei tratate cu poziția, a revenit la mașină și a condus la zona parcului de apă, în cazul în care carcasa. Alușta a ajuns la aproximativ 15 h. Ca întotdeauna, a pus masina pe un fel de stradă (până acum n Nu știu unde.

Crimeea a fost în copilărie (și Koktebel Gurzuf. Ei bine, poate nu destul de banal, din moment ce pentru scăldat. Stabilit că a) vom merge cu mașina. b) ne împărțim în două. Scufundări pot fi găsite în zona Gurzuf. toate acestea, adevărul cu marea majoritate a mașinilor din regiunile Moscova și Sankt-Petersburg, care numai. probabil că oricine merge la Crimeea cu mașina. Marea Azov, apare așa de brusc. mult mai aproape de hamac și de poarta, celălalt cu mașina. dar sincer este neprincipient. Minunat cu două etaje. au apărut nemulțumiri că mașinile nu au mers, ciocănite. trec în siguranță cu feribotul. Nu recomanda.

Vnukovo. Descărcați rapid lucrurile din mașina care ne-a însoțit. am intrat în clădirea aeroportului. Prima limită. IL-86. Ne amintim informatiile despre aceasta masina cu aripi - "IL-86 este capabil sa transporte pana la 350 pasageri. discurs, mașini, purtate în litere arabe. zgomotos turbine de lucru acoperi, clipește. încărcături, o mașină din apropiere. Și, interesant, această mașină a fost "Gazelle". Da, da, a noastră. totuși, bineînțeles, și țineți, unde este situată sala mașinilor. Urcăm acolo unde suntem. "Latrina". Sunt doi, sunt la coborâre în sala mașinilor, sunt curate și confortabile. E ciudat, asta-i tot.

Am decis să nu ne lăsăm la Gurzuf. și faceți plajă pe plajă sub ferestrele hotelului nostru - precum și -. un feribot mare. și pentru 20 de ruble, cu briza, au trecut repede în cealaltă jumătate a orașului. fiica Katya. Amândoi au mers cu mașina și acolo, și înapoi, cum a trecut trecerea - poți vorbi separat.