Odihnă și tratament în Sicilia

Am fost trei "tineri pensionari" din Sankt-Petersburg, care au visat mult timp să viziteze Sicilia și să vindece apele termale acolo în Ali Terme. Învățăm de la comentarii de consum postate pe acest site că apele termale și noroi pentru a ajuta la vindecarea bolilor cronice ale nazofaringe, alergii, sciatica si multe alte boli.

Stați la un hotel spa Aqua Grace, în cazul în care tratamentul este efectuat, a fost un sfat scump și am călători din nou cu experiență alege să rămână aproape de Taormina, pe site-ul www.taorminaappartamenti.com/, astfel încât am putut vedea acest complex celebru, și sunt în măsură să se bucure de low-cost transport public (autobuz și tren) pentru călătoria la tratament.

Intr-adevar, dupa ce a fost de acord cu proprietarii, pretul era potrivit - pentru 35 de euro pe zi cu micul dejun. Biletele au fost cumpărate în avans când compania aeriană a raportat vânzarea și a zburat în Catania via Roma. Gazdele ne-au furnizat informații complete despre tarifele de la aeroport către Taormina cu autobuzul și timpul în care pleacă.

Hotel Aqua Grace

Pe străzile din Catania

Pentru 7 euro am condus la locul (distanța este de aproximativ 50 de kilometri) și am găsit cu ușurință casa noastră, deoarece instrucțiunile și schema anexată la ele erau exacte. Din primăvară rece de nord a fost atât de frumos pentru a ajunge direct într-o vară mediteraneană, în cazul în care infloreste bougainvillea și citrice, papaya, cactus, trandafiri si lamai coapte peste tot încă agățat pe copaci și, în același timp, acești copaci sunt deja înflorit. Magazinele din apropiere, am cumparat fructe, care au fost la jumătate de preț, decât avem în Sankt-Petersburg, pește proaspăt, toate tipurile de paste și brânzeturi și preparate în sine, deoarece toate ustensilele și veselă în bucătărie era, iar noi nu trebuie să plătească suplimentar pentru gaz, electricitate, apă (pentru o mașină de spălat, de exemplu), a fost deja inclusă în preț. Lenjeria de pat a fost schimbată de două ori (timp de 10 zile de ședere). Am mâncat micul dejun în bar - conform ordinului nostru am fost schimbați sau adăugați. De obicei, am luat iaurt, o rolă sau un croissant cu gem sau ciocolată, suc și cafea cappuccino. Uneori se toastă cu brânză și șuncă. După micul dejun, câteva ore pe plajă de pe plajă, apoi sa dus la stația Letojanni și a condus 20 de minute cu trenul spre Ali Terme. Bilet pentru bilet de avion 4.50 euro. Acolo, în fața stației este hotelul Aqua Grace (www.hoteltermeacquagrazia.com), în cazul în care am plătit 10 de euro pentru un bazin cu apă termală, temperatura este de 32 de grade. În mare, apa pentru noi a fost încă rece, așa că am petrecut fericit restul zilei acolo și am mers la inhalare cu un abur termic. Rezultatele efectelor benefice ale acestei ape afectate imediat. Eu, de exemplu, eczeme pe de o parte a încetat să mancarime și să devină o crustă uscată după prima baie, iar pielea a căzut și am văzut mâna lui normală după a treia vizită în stațiune - iar acest lucru după aproape 6 luni și tratament fără succes medicii noștri - de la un gastroenterolog, alergolog , un endocrinolog unui dermatolog. A doua prietena "în nefericire" a vindecat laringita cronică și a avut spasme în gâtul respirator după inhalare.

Insula Isola Bella

Seara, am mers de-a lungul digului de-a lungul mării, am mers spre Taormina pe căi antice, am mers acolo la centru cu un autobuz de plajă pentru un euro. Taormina este situat pe un deal inalt si sunt multe locuri care au fost păstrate din vremea grecilor (Teatrul grec) și arabi, care au construit acolo cetatea. Dincolo de partea veche a străzii merge la care se coboare și să urce pe scări, pe stradă, frumos și diferite unele de altele de case decorate cu ceramică, flori, imagini de sfinti, simboluri ale Siciliei. Foarte frumos Gradinile Park- botanice, multe tipuri de site-uri din oraș în apropierea Catedralei, pe traversele de stânci, oferind frumusețea uimitoare de peisaje naturale - Etna, Marea Ionică se întinde la contrar Calabria, plaje lungi și împrăștiate peste tot dealurile din sat, înconjurat de câmpuri verzi și păduri. Am văzut Isola Bella - este o insulă mică lângă Taormina și a fost fotografiată acolo pentru amintire.

Vedere la plajă și la insulă

Catedrala din Messina

Parcul orașului din Taormina

De asemenea, am vizitat Messina și Catania. În Messina pe turnul catedralei principal de la ora 12 toate cifrele aurite vin la viață - de la leu imens - acesta emite un marait, apoi cocoșul cântă și bate din aripi. Apoi Ave Maria sună și apar figurile sfinților. Toți turiștii se adună în acest moment pe piață, ascultă, urmăresc, trag la camere și se bucură ca niște copii. Și noi am fost foarte fericiți și foarte mulțumiți de odihna noastră. Ne-a plăcut cu adevărat pe sicilieni - prietenoși, zâmbitori, gata să-i ajute pe străini într-o situație dificilă pentru noi.

Vedere la coastă

Taormina de la înălțime

Unul dintre noi ar putea explica în limba engleză (era în corespondență cu proprietarii), dar le place să vorbească în limba lor maternă așa cum o facem noi. Deci, limbajul semnelor a ajutat foarte mult. Am întârziat la autobuzul de pe plajă și un șofer de taxi ne-a aruncat de-a lungul drumului, care, după cum înțelegem, îi iubește foarte mult pe ruși și chiar nu ne-a luat bani, sa dus acasă după muncă. Desigur, în 5 minute și ne-ar fi putut primi un cadou gratuit, dar ar trebui să mergem la aproximativ un kilometru și jumătate pe jos.