Eagle roci în Soci

Nu știi cum să-ți diversifici vacanța în Soči? Vă recomandăm să vizitați stâncile Eagle! O creație minunată a naturii nu vă va lăsa indiferentă.

Pietrele de vultur din Sochi și-au luat numele datorită faptului că vulturii au cuibărit aici. Una dintre legende se referă la Eagle Cliffs - legenda lui Prometheus. Eroul miturilor antice grecești, a îndrăznit să fure de la focul zeilor și să le dea oamenilor, a fost legat de stâncă ca pedeapsă. Și în fiecare zi vulturul a venit la Prometheus, și-a căpătat ficatul și și-a scos unghiile cu ghearele. Localnicii simpatizau cu eroul, dar se temeau sa-l ajute. Nu mi-a fost teamă doar o fată pe nume Agura. Îi adunară un pachet de mâncare și apă și a venit să-i hrănească pe titan. Agura a mers constant la Prometheus cu mâncare și adesea a vorbit cu el. Odată ce vulturul a văzut-o și a aruncat-o de pe stâncile din defileu. Agura a lovit pământul și sa transformat într-un râu. De atunci, a vorbit zi și noapte cu Prometheus. Odată, un fost Hercule din apropiere și-a auzit conversația. Deci fiul lui Zeus la găsit pe Prometheus. Hercules a ucis vulturul și a tăiat lanțurile cu care titanul era legat de stâncă.

Într-o excursie pe jos este necesar să luați o cameră, puțină mâncare și apă. Acestea din urmă pot fi achiziționate pe roci ele însele, dar prețurile musca acolo! Și nu spune mai târziu că nu ați avertizat. Purtați întotdeauna adidași pe picioare. Nu sunt papuci și tocurile. Dacă doriți, puteți, de asemenea, să luați un costum de baie. Da, da și sunt utile.

Pentru a ajunge la pietrele de vultur. Trebuie să mergi pe orice microbuz care trece prin Matsesta. Apoi plecați la stația "Old Matsesta" și mergeți la stațiunea balneară Matsesta (veți observa că există semne acolo, dar dacă puteți să verificați cu șoferul). Dacă stați în fața intrării principale, atunci trebuie să mergeți de-a lungul drumului spre dreapta. Îndepărtați complexul de agrement Matsesta, veți ajunge adânc în pădure. Din păcate, această parte a drumului nu va fi foarte plăcută - va trebui să mergeți în sus. Cu toate acestea, pe șosea conduceți adesea autoturisme și poate veți fi condus. Treptat, veți urca mai sus și mai sus și, din anumite puncte, veți descoperi panorame magnifice spre munți, spre mare și spre partea orașului. Cu toate acestea, acestea nu ar trebui să fie privite - cel mai interesant este înainte, așa că vom continua calea.

Deci, după 20-40 de minute de cățărare veți vedea o barieră și o mică structură în fața dvs., angajatul care este gata să vă vândă apă, hrana, suveniruri și, de asemenea, să vă perceapă taxă de intrare. Este de 50 de ruble. Pentru o taxă puteți lăsa mașina în parcare. Din zona de parcare, mergeți înainte și apoi faceți dreapta. Aici începu Eagle Cliffs. Din pietre veți vedea imediat o vedere excelentă asupra mării. Drumul va urca puțin, astfel încât veți fi confruntat cu o varietate de panorame ale orașului. Și ce delicios! Și câte plante sunt acolo! Cred că nimeni nu se va angaja să enumere toți copacii, tufișurile, florile și iarba care cresc aici. În general, însăși faptul de o creștere atât de violentă este surprinzător. Unii copaci cresc chiar din pietre!

Continuând, veți ajunge la statuia lui Prometheus. Asigurați-vă că faceți o fotografie aproape de statuie. Apropo, este situat la o altitudine de 380 de metri deasupra nivelului mării. După aceea, priviți în jur. Împotriva voastră este Majestatea Sa Muntele Akhun. În dreapta sunt marea și ITC Sputnik. Acesta din urmă nu este deosebit de pitoresc, dar marea pare admirabilă de aici. În stânga lui Ahun există și o vedere interesantă a munților. Mai jos, între Eagle Rocks și Ahun, râul Agura curge.

Dacă ați văzut deja destul și sunteți obosit să faceți fotografii, puteți merge mai departe. Aici am o veste bună pentru tine! Nu trebuie să urcați mai mult - doar du-te jos. Coborârea pe stâncile de vultur vă va duce aproximativ 15-20 de minute. În curând veți merge la confluența râului Agura și a afluentului său Agurczyk. Aici se termină Vulturul. De la confluența râurilor, puteți continua traseul în trei moduri: traversați râul și mergeți pe calea spre pădure; traversează râul și, întorcându-se spre dreapta, iese pe calea care duce spre Akhun; Sau, fără să traversați râul, mergeți la dreapta și mergeți sub stâncile de-a lungul Agurii. Pădurea este destul de plăcută, curată, strălucitoare și există câteva râuri în ea, unde puteți înota. Dar drumul către Ahun pentru turiștii inveterați - este foarte abrupt și lung. Vă sfătuiesc să alegeți a treia metodă.

După un timp veți ajunge la cascadele Agur. Cel mai interesant dintre ele este Chertovy Kupel, vei primi primul. Sub cascade există mici lacuri în care puteți înota. De la Agura veți avea o priveliște magnifică la Rocks de vultur. Dacă mergeți de-a lungul lor, puteți să vă uitați la Sochi de la o înălțime mare, apoi de dedesubt puteți vedea frumusețea și măreția Stâncii. Continuând drumul în aceeași direcție, părăsiți teritoriul cascadelor Agur și ieșiți în afara restaurantului din Aul caucazian.

Frumusețea naturii nu poate fi descrisă în niciun cuvânt. După cum spun ei, este mai bine să vezi o dată decât auzi de o sută de ori. Prin urmare, vă sugerez să vizitați personal Rock-urile, astfel încât restul de la Sochi să fie amintit de mult timp. Nu vei regreta!

- Partener media al Yandex din Sochi

- Partener al Olimpiadei Culturale

- Partener pentru promovarea de bunuri și servicii pentru mai mult de 500 de companii din Sochi.