Disturbed indestructible (2018) recenzii, lista melodii, versuri, coperta, compozitia trupei

Disturbed - este o încrucișare între un așa-numita „muzica pop“ si muzica nu este pentru toată lumea. Numele lor a tunat în partea de sus în urmă cu cinci sau șase ani, iar acest lucru se explică printr-o popularitate turbat este destul de ușor - invaziv și simplu, acest amestec în gaura de sondă Ny și metale grele a fost, în același timp, melodic si mai sofisticate, capabile să confere ascultător mai mult decât o pereche de hit-uri. Începutul un mod creativ americani sub forma albumului „Boala“ și „Believe“ nimic special, cu excepția firmonnyh, pe nimeni nu similare, strigând vocalistul, nu au fost alocate, dar ai grija pentru ei, „mie Pumnii Zece“ a început - spre surprinderea tuturor - o bijuterie a genului și trecute cu vederea „indestructibil“ numai a dezvoltat ideile sale pentru mulți Disturbed a făcut cuvântul unei astfel de mărci de calitate (cu toate că există oameni care se încreți la simpla menționare a acestui grup, dar până acum fără acest lucru).

Trebuie să spun, acest album nu este groundbreaking. Deși grupuri mici, combină cu pricepere ca alternativă de metal cu clasic „grele“, sau ceva de genul asta, din ceea ce ar fi extins ochii ascultătorului, nu este aici; totul este aranjat în conformitate cu clasic, de zeci de ani nimeni nu a hranei pentru animale, schema. Entry-vers-refren-solo-cor - ceva ce nu am văzut aici, de fapt? Dar când se ascultă, se pare că este această simplitate și fidelitate față de tradițiile și să joace un rol-cheie în efectul pe care produce „Invincibilul“ la ascultător. Există puține albume în cazul în care cincisprezece melodii (inclusiv cel mai rău nu a făcut bonusuri), în mod surprinzător ca unul de altul, nu se amestecă imediat într-o grămadă și nu a produs impresia mor piese forjate (și, de fapt, primele doua albume, a fost așa). Să luăm, pentru claritate, aceeași „Indectructible“. De obicei RIFF Rocking alternează în introducere este preluat de șoc, care nu este chiar încearcă să cumva „să fie fabricate“ și apuca atenția (întregul rolul lor constă tocmai în „dorisovyvanie“ melodii chitara, ca și cum ar putea suna ciudat), apoi vine melodic, chiar melodios Dreymana recitativ, urmat de corul este deja în curs de desfășurare, pentru care urechea pentru prima dată și se agață. Asta e tot ce există în fiecare melodie - oriunde nu există experimente și aspirații decât o surpriză.

Eu, mărturisesc sincer, citesc textele care se vor întâlni și nu au discernut nici o revelație în ele, dar pot spune că sunt destul de plăcute, mai ales pentru cei pentru care englezii nu sunt nativi. Unde poți să te gândești la ceva, dar de cele mai multe ori sunt pur și simplu adevăruri triviale frumos decorate, care, de asemenea, nu sunt rele.

În general, albumul este ideal pentru cei care doresc să sară de la o alternativă la ceva mai clasic. Este, într-adevăr, o legătură intermediară între presiunea și agresiunea "mazafaka" și melodismul muzicii clasice grele, solo-urile de chitară "bune" și "inteligente" doar dau compozițiilor un sentiment de sublimitate. Cele mai bune cântece pe care le-aș fi numit "Haunted" și "Criminal", dar restul nu sunt mult inferioare acestora, crede-mă.

Ei bine, ce? Trebuie să fiu surprins odată pentru totdeauna de subestimarea uimitoare a acestui album, atât aici, cât și printre fani. În opinia mea, acest lucru este cel mai bun pe care americanii l-au creat în întreaga lor carieră. Probabil că voi fi prea emoțional, dar șapte din zece sunt doar ridicol.

Acest grup a fost favoritul meu timp de 8 ani, și, bineînțeles, am așteptat cu nerăbdare un nou album numit "Indestructible". Și a trăit pe deplin la așteptările mele și chiar ma surprins puțin. Aproape au găsit mijlocul de aur între nebunul și super-agresivul nu-metal "Boala" și grelele metale din "Zeci de mii de pumni". Foarte mulțumit de prezența solo-urilor de chitară în majoritatea cântecelor, Dan Donegan a dovedit că este foarte talentat. A existat o nouă prelucrare a vocii, care nu se poate bucura, pentru că dacă David a țipat în același fel ca și în cântecele primului album, atunci acest lucru nu a fost perceput atât de bine. Melodiile melodiilor sunt foarte diverse, decât albumul anterior nu se poate lăuda. Prin minusul acestui album, cred că nu prea reușită brides (pod), și lipsa de unitate de cântece. Dar oricum, acesta este cel mai bun album (până acum) de când formația a fost fondată și îi expun un solid "nouă" și doresc succes creativ acestei trupe uimitoare din Chicago!

Din moment ce "Indestructible" a fost primul album Disturbed, pe care am reușit să îl ascult, el are avantajele sale. Percepția mea nu va fi ratată prin prisma așteptărilor, nu mă voi plânge că spun că Draiman nu este același lucru cu cel pe care-l obișnuia și nu mârâie atât de amenințător și în general.
În opinia mea, albumul combină cu succes tot ce este mai bun în sunetul modern al trucurilor de nu-metal cu melodie și unitate de greutate clasică.
Există 3-4 lucruri garantate cu o chinuire absolută, cu jetoane absolut radiale (pista de titlu, "Inside the Fire", "The Night", parțial "Fasada"). Apropo, "fațada" este un lucru cu un potențial bun și, după părerea mea, a fost stabilit în mod deliberat ca fiind unul de închidere. Nu îl deschideți imediat, dar dacă vă place, nu se lasă. Lucru foarte piercing.
Albumul este produs în mod calitativ, sunetul este dens, sunetele de bas și tambur sunt doar super (naturale acolo-tamas de război), vocalele sunt înregistrate așa cum ar fi trebuit să fie înregistrate. Este frumos să auzi că o persoană nu poate mârâi și să spună răsturnarea limbajului rău, ci și surprinzător de bine să cânte.
Există dezavantaje, dar pot fi supraviețuite: o acoperire neobișnuit de "copii", un clip banal de promovare pentru piesa "Inside the Fire".
În general - albumul este în valoare de timpul petrecut pe el. O să ascult în mașină când dispoziția este corectă.

Sentimente contradictorii au lăsat acest album. Vreau doar să remarcăm o tendință mult mai mare a grupului față de metalul greu comparativ cu albumele anterioare, este bine sau rău - este greu de spus fără echivoc. Dar faptul că albumul nu are în mod clar această energie și nu conduce ca în lucrările anterioare - este evident.
Dar acum, în fiecare cântec puteți auzi un solo melodic destul de bun, tobe sunt cam complicate. Dar vocea a devenit mult mai "mai fină" decît aceea, loțiunile de brand ale lui Dreiman, cu care el a ieșit clar din toată masa de vocaliști, au devenit mult mai mici și foarte rău. Nu aș numi nici un cântec pe album un hit, după mai multe audiții ale albumului nu mi-am amintit nimic, totul este gri și plictisitor.
În general, în opinia mea, acesta este în momentul de față cel mai grav album al grupului.