10 Funcțiile principale ale miui 8 care ușurează viața

10 Funcțiile principale ale miui 8 care ușurează viața

Dragi prieteni, abonați și cumpărători, după o lungă perioadă de testare MIUI 8, avem o impresie despre firmware și dorim să o împărtășim cu dvs. Prezentăm zece noi funcții și caracteristici ale MIUI 8, care simplifică în mod semnificativ viața.







1 Scanner cod

10 Funcțiile principale ale miui 8 care ușurează viața

Dezvoltatorii MIUI nu s-au străduit să îmbunătățească aplicația standard pentru scanarea codurilor QR. În plus față de scanarea standard a codurilor QR, a fost adăugată capacitatea de a citi codurile de bare și achizițiile online ale acestor produse. Înapoi în MIUI 8, a existat o oportunitate de a trage obiecte și de a căuta produse similare în magazinele online. Aceste funcții sunt mai relevante pentru China, dar credem că ceva de genul asta se poate face în țara noastră.

10 Funcțiile principale ale miui 8 care ușurează viața

În plus, scanerul din MIUI 8 poate face următoarele:

  • rezolva problemele matematice
  • traduce textul în 7 limbi
  • Scanați și salvați contactele de pe cărțile de vizită
  • scanarea documentelor și alte lucruri

2 Aplicații de clonare

10 Funcțiile principale ale miui 8 care ușurează viața

3 Al doilea desktop

10 Funcțiile principale ale miui 8 care ușurează viața

4 screenshot durabil

10 Funcțiile principale ale miui 8 care ușurează viața






Adesea apare că tot conținutul important nu se potrivește pe o singură fotografie. În acest scop, MIUI 8 oferă o caracteristică lungă a capturii de ecran, care vă va permite să faceți o fotografie de ecran mare fără probleme inutile.

5 Calculator

10 Funcțiile principale ale miui 8 care ușurează viața

Calculatorul din MIUI 8 a dobândit multe funcții, poate fi chiar numit un convertor universal al tuturor. La urma urmei, noul calculator nu numai că poate conta, dar poate și să convertească astfel de unități de măsură ca viteza, temperatura, lungimea și altele.