Thach mare și mic

Contextul acestei mici excursii: prietenii de la Moscova, pe care ei au promis să le ia în munți, au venit la prieteni, dar din cauza unor circumstanțe neprevăzute nu au putut face acest lucru. A trebuit să ajutăm, deși am planificat o altă călătorie în acel moment. Dar pe Thache este întotdeauna bun, așa că nu mai avem plăcere decât Alena, Masha și Alice, care au fost pentru prima dată în munți.

Alice are opt ani și este un băiat mare! Desigur, copilul este în compania limitează viteza de deplasare, dar în schimb aduce o mulțime de pozitiv :))) „- Wooster.Arthur arata ca Basia, pentru că el este fiul lui ... - Și băiatul Basia sau o fată? - Băiatul. * Reflecția unui moment * - mătușa Anya, dar băieții dau naștere. "

În plus, am avut încă trei câini Alenin - Zeta, Eni și Erica, toate fetele, astfel încât Worcester sa simțit rege și a fost perfect fericit.

Aici este compania noastră, cu excepția lui Mitya (elimină) și Erica (undeva trecând prin :)

Thach mare și mic

Având în vedere lipsa de experiență a colegilor noștri călători, am încercat să reducă cât mai mult posibil, sarcinile de abordare, și nodul UAZ organizat la câmpul Baronov. Urca în șaua dintre Thach transformă un mic, de aproximativ 500 m. Dar a fost complicată de izvorate thickets cani, și trasee natoptannostyu crucea-pământului slabe în zonă. Prin urmare, au străpuns aproape până la apus. Am petrecut noaptea pe șa.

Vremea a fost tot timpul înnorată, iar după căldură am fost foarte cool!

Aici, de pe marginea din stânga, puteți vedea pete verzi și galbene - corturile noastre.

Thach mare și mic

Am vrut mult timp să aduc niște daruri ale naturii acasă, dar nu a existat nici o șansă să înțeleagă plantele medicinale, iar în cele din urmă Alena mi-a arătat oregano și sunătoare. Ei la noi acolo foarte bine trimite, și doar beau ceai de plante :)

Pe drumul din spate, am format un pachet uriaș, l-am uscat acasă și acum am ceai de munte pentru seri lungi de iarnă :)

În această zi am rămas peste noapte în același loc, am făcut o excursie la standul Windren, iar la apus am urcat pe Thach Mică. În Maly I, apropo, nu a fost acolo înainte, cumva nu am reușit să intru acolo, dar este foarte frumos acolo.

Thach mare și mic

Norii s-au dispersat chiar și puțin și am fost inundați de lumina reflectoarelor pentru bucurie.

Și am dat cainilor o sesiune foto))

Rătăcit sus până aproape de întuneric.

Apropo, aleninul câinelui a purtat mai întâi rucsaci și sa descurcat perfect. Pentru ei nu era deloc de remarcat că greutatea rucsacilor lor era cumva obositoare și că aveau suficientă energie.

Pe drum s-au oprit și au făcut o minunată plimbare de-a lungul zidului Micului Thaca. Mitya a fost acolo anul trecut, dar nu am făcut-o. În mod necesar, vreau să mă întorc în toamnă. Există o cale excelentă printre pini și priveliști ale stâncii Afonka. Și există căprioare (am întâlnit tocurile).

Nori, între timp, sunt condensate

Thach mare și mic

Dar suntem de aici până la parcare pentru a da - a avut doar la timp pentru începutul ploii.

Din acel moment, eram cu toții în nor și Poarta Diavolului acoperă vălul de ceață. Urcarea către azbest, pe care am planificat-o, desigur, nu avea nici un sens, așa că am mers doar să dormim și am plecat înapoi. Traseul a fost circular: am coborât la cordonul Thach, unde ne-a luat șoferul de la UAZ. Din nou, un drum nou, pe care nu am mai mers, și ne-a plăcut și el. Mai precis, am putea vedea perspectivele sale într-o zi clar :) Dar chiar și așa am fost rece să meargă cu un rucsac jumătate goale pentru căi convenabile, respira în aer umed, rece, ceas teatrul de nori ...

În general, zona Thaca este bună în orice moment al anului și inepuizabilă. Suntem bucuroși că am mers pe jos și vrem să ieșim din nou în toamnă.

Dmitry, mulțumesc! Compania dvs. are foarte inspirat, distractiv să se uite la locuri familiare prin ochii altor fotografi :) partea sa cu privire la Thach poate recomanda să includă în tururile foto în zona de noapte pe Asbestnoy de munte (câțiva kilometri spre sud de Muntele Mic Thach) sau imediat sub ea perevalchike . (în acest caz, desigur, dacă nu ați mai dormit încă acolo :))

Bine ai venit!
Da, despre petrece noaptea pe Asbestnoy ne-am gândit, dar drumul din Taiwan spre șaua dintre Thach, având în vedere chiar la obtinerea destul de severe, atât de mult timp a fost petrecut a rămas în șa. vara viitoare ne propunem să meargă din nou, am citit pe site-ul dvs., există o altă opțiune de a ajunge la cealaltă parte și există apariția mai mici, atunci poate pe Asbestnuyu au timp pentru a merge.
Am citit rapoartele despre campaniile din rezervă pe site-ul dvs. și tocmai ați fost acoperit de invidia albă :) Locuri uimitoare, este păcat că este imposibil să vizitați acolo.
Da, și Anul Nou Fericit. ) Succes creativ!