Recenzii despre carte învață să vezi

Există cărți despre inspirație, nu despre "faceți acest lucru pentru aceste șapte puncte și veți avea o rețetă pentru fericire". Cartea scriitorului și jurnalistului Marina Moskvina "Află să vezi" este doar despre această inspirație și cât de importantă este să trăiești, să privești și să vezi frumusețea acestei lumi și tot ceea ce inspiră să se transfere creativității.

"Creativitatea este o modalitate teribilă de existență - dragostea pasională, adâncă, singură poate fi comparată cu creativitatea, dar nu excludem cealaltă! Numai meditația și rugăciunea îl depășesc, dar în niciun caz nu se abolă ".

Marina Moskvina scrie o reminiscență a cărților, există numeroase nume și nume de familie ale scriitorilor, o mulțime de cazuri asociate cu acestea, în plus, recomandările privind ce să citiți vor fi neapărat două pagini A4 (verificate). Moskvina scrie despre cursurile literare pe care le desfășoară și oferă exemple de lucru ale studenților săi (foarte apropiați, apropo), ca dovadă că oricine poate scrie și că creativitatea trăiește în orice, trebuie doar să o vedeți. Aceasta este prima regulă a fiecărui creator.

Prima regulă de aur a creatorului

"Trebuie să învățați să nu scrieți, ci să vedeți!" - a proclamat Saint-Exupery.

Marina Moskvina citează pe marele scriitor și spune că nu poți învăța să scrii, dar poți învăța cum să vezi. Scriitorii se nasc, dar este imposibil sa devii scriitor, ci sa incerci sa aperi natura - cu siguranta va fi, cu siguranta, mult timp sa te antrenezi si sa te uiti.

Întotdeauna, indiferent unde te duci, te uiti in jur, observați cursul evenimentelor, ferestrele caselor, pantofi pentru bărbați, conversație, reflecție în bălți, acoperiș și nori, copaci, grafică, mișcare browniană trecătorilor care zboară frunze, zăpadă care se încadrează. În ciuda tuturor, ne prindem ochii și amintiți-vă. Apoi, sunteți în stare să scrie ceva real, ceva autentic.

A doua regula de fier a creatorului

Toată lumea care are legătură cu cuvântul, mai devreme sau mai târziu ajunge la concluzia că există lucruri care nu pot fi exprimate în cuvinte. Aceasta este oroarea fiecărui scriitor, deoarece în arsenalul său există doar cuvinte, cuvinte, cuvinte.

Jabberwocky - un păcat de moarte. De aceea, Marina Moskvina recomandă înainte de a atinge pe condei, pentru a trăi ceea ce vreau să scriu. Și aici nu este că trebuie să joace o parte din situația: în cazul în care eroul a urcat pe acoperiș și se uită în jos de la douăzeci de etaje, atunci acest lucru în spatele lui nu au nevoie, și pun viața în pericol. Unul trebuie să ne imaginăm doar, dar în mod clar, cum ar fi un film, să învețe să empatiza cu oamenii, filmul a devenit chiar mai luminoasă și mai se înconjoară cu scriitori și înțelepți cărți - o altă experiență foarte utilă atunci când crearea de experiența lor.

Scrie fără să te uiți înapoi

Poate că toți cei care scriu o carte despre abilitățile de scris, ecou în voce: tot ce trebuie să faci pentru a începe să scrie - doar scrie!

Dacă doriți să descrieți ceva tragic, trebuie să vă asigurați că tragicul nu aruncă cititorul în depresie, ci curăță sufletul. Cum? - să îndemne pe vechii greci (citiți-i).

“. sunt scrise lucruri interesante, fascinante și interesante - nu contează, documentar, artistic - legea este una. o cunoaștere aprofundată, detaliată și obiectivă a unor lucruri pe care le simți și le iubiți adânc, propria ta soartă unică, imaginația și o dorință pasională de a spune despre tot ce este luat împreună ".

Primul asistent al oricărui scriitor

Un alt sfat, nu nou pentru fiecare lume verbală creatoare, este întotdeauna și oriunde ar trebui să aveți un notebook (și un stilou) cu dvs. Orice text este creat din detalii și de unde să luăm aceste detalii? Sunt toți în jurul tău! Este în domeniu și pentru a aduna materiale pentru o nouă carte: notebook-uri va ajuta pentru a prinde exact cuvintele și expresiile specifice pentru a aprofunda cunoștințele lor (oamenii - ajutoarele voastre, pentru că fiecare dintre ele - un specialist în domeniul lor).

"Luați notă de fiecare pas, uite, gândire, emoție, asociere, amintiri, chiar visele și visele voastre!"

Și câteva modalități simple de a scrie mai bine

Există și un alt mod dovedit - de a păstra un jurnal. Care este diferența dintre un jurnal și un notebook? Notepad - acestea sunt înregistrări în grabă, acestea sunt mici note. Un jurnal este o scrisoare măsurată, gînditoare, de obicei într-o atmosferă relaxată, acasă. De aceea, intrările în jurnal trebuie să fie bine ajustate și bine lucrate. Marina Moskvina convinge că jurnalul este foarte onorabil, pentru că fiecare jurnalist, actor, artist, poet sau călător decent acceptă un jurnal personal.

"Învățați să vedeți" în sold

Rezervați Marina Moskvina, „Învață să vezi“, de fapt - este un fel de note, jurnalul ei personal despre abilitatea creatorului, despre oamenii creativi care au trecut, despre studenții care au o nouă generație de creatori, despre viata, despre calatoria, despre tot împreună.

„Învață să vezi“ - nu este doar text, dar, de asemenea, un album foto de creație: cartea este umplut cu fotografii, și astfel încât spiritul grasps. Există fotografii ale statuii unui Buddha stau cu spatele la public, copacii, luna în zăpezile din Oceanul Arctic (proiect Leonid Tishkov), urme in nisip, munți și oameni, oameni, oameni, lumea zambitoare, viața, voi, sinele creativ.

"Învățați să vedeți" se inspiră, dar nu dă vindecare pe termen lung din criza creativă: după ce a citit, toată lumea rămâne singură cu el însuși. Tot ce trebuie să faceți este să creați, dar trebuie doar să vedeți să creați. Învățați-vă pe Marina Marina Moskvin, dar, pentru a crea (ceea ce înseamnă o muncă lungă, grea și grea), toată lumea ar trebui să o facă singură. Acest lucru este inevitabil. Toată susținerea vieții nu va fi, trebuie să învățați să vă zburați singuri.

Pe de o parte, aș vrea să-mi țin subiectul subiectiv acestei cărți, pentru că nu mi-a plăcut.
Pe de altă parte, ideea ei principală este aproape de mine și de înțeles. De fapt, învață să vezi dacă vrei să devii scriitori buni - să înveți să observați detaliile, să căutați interesante în mod obișnuit și apoi pe listă.
E minunat. Și nu trebuie să ne certăm.
Dar iată restul.

- Presiune pe o temă pur rusă. Toate poveștile și poveștile citate în carte sunt subliniate direct de ruși - Manki, Vanka, Lyuska, Lyubka și alții. Ce obicei prost să fie mai aproape de cititor prin denaturarea numelor. Și, bineînțeles, sate fără sfârșit, mere, câmp de cartofi, câini, porci, vaci, pui, înțelepți sfinți nebuni. Ca și fără ei. Mai mult și nimic despre care să vorbim.

Mă voi aventurezi să spun că aceasta este o gramofonie atât de dificilă. Banal, prea emoțional. Nu.

Recenzii despre carte învață să vezi

Pentru mine, un înger obosit a apărut în carte și aceasta este definiția:

Undeva am citit că-kuyu Fra-zu, „Daca sunt Acoperișuri la OPU-the-cho UWI, pentru a vedea că dei patru lo-lea c-t-VI-Tel-Dar aici, în același mg-but-a tot ceea ce ve UWI-di-te-ly sau whiskers-shih cele pe care le-a curse-ka-Jet sensul unei profunde-sous-le-sches tone de-toate-Ni I“.Sob-o-t-vene dar asta e tot mo-Jette să fie un multiplu-la-SKA-dar pentru portretul.

Recenzii despre carte învață să vezi

Cu toate acestea, nu credeți ce sa spus în adnotare:

Ea își consacră cartea studenților, pe care le puteți deveni dacă doriți.

Recenzii despre carte învață să vezi

Vă voi spune despre cartea lui Marina Moskvina "Învățați să vedeți". În viața mea, nici o carte nu a lucrat la mine în acest fel. În plus față de text, care este cu siguranță strălucitor, există și o dispoziție. Marina L. incredibil vitalitatea omului, aceasta este o energie puternica, ea bate în jos un val și tras în el însuși cufundă în, și apoi nu a vrut să dea drumul. Această carte este dificilă, foarte dificil de amânat, doriți să vă întoarceți la ea tot timpul. Acesta este exact hev-ul mast pentru toți oamenii creativi. Mai ales pentru cei care vor să scrie. În ea veți găsi o încărcătură atât de puternică! Și cel mai important, vi se va spune cum să scrieți și unde să vă inspirați. Deși, de fapt, această carte este o sursă de inspirație atât pentru cititori, cât și pentru scriitori. Pentru mine, o listă de literatură. Marina Lvovna. în cursul narațiunii, aruncă pur și simplu recomandări. Cat de mult am pierdut literatura pentru copii. Și, de fapt, principalul lucru. Știam despre asta! Dar de ce nu l-ai citit? Deci, acum mă aștept să-ți dau o mulțime de cărți pentru copii. M-am dus la comandă. Labirintul și ozonul se bucură și mă așteaptă. Mă duc afară)))

Recenzii despre carte învață să vezi

Recenzii despre carte învață să vezi

Valoarea practică pentru Scriitorilor este mic, mi se pare, o șansă mai bună de fascinat, și numai atunci - ea însăși, ca de obicei, pe imboldurile de entuziasm.

Pentru cunoașterea lui Daur Zantariya, Moscova ar trebui să fie mulțumită din partea de jos a inimii.
Ceea ce fac eu. Mulțumesc.

Recenzii despre carte învață să vezi

Recenzii despre carte învață să vezi

Viața ciudată acum, nu crezi? Toată lumea se află într-o grabă: să lucreze, să meargă acasă, să meargă la grădiniță, să meargă repede să meargă, să doarmă repede și să trăiască - oricine dorește repede. Totul, absolut totul, alerga undeva. Ritmul turbulent al vieții moderne nu permite timp pentru liniște, pentru a se relaxa și măsura viața de zi cu zi este considerat un lux (cel puțin pentru tineri). Am invidiat copiii și bătrânii: ei au timpul lor. Copiii încă nu cunosc prea mult și se bucură de fiecare lucru mic, iar bătrânii sunt mulțumiți de lucrurile mici, deoarece știu foarte mult.

Uită-te în jur: tot ce ne înconjoară și tot ceea ce vedem este înzestrat cu sens. Nimic din această lume nu se întâmplă așa. Este foarte important să ne amintim acest lucru și să știm cum să vedem în lumea din jurul nostru ceea ce ceilalți nu văd.

Exact asta ma făcut să mă gândesc la cartea lui Marina Moskvina "Învățați să vedeți". Aceasta este o carte despre tot și toată lumea. Nu, nu veți găsi în carte instrucțiuni detaliate despre cum să observați totul. Nu există o rețetă perfectă pentru fericire. Dar are puterea unui cuvânt care te face să gândești. „Învață să vezi“ se întoarce în lumea copilăriei, atunci când efemeritatea vieții nu este încă familiar conștiinței noastre și nu ne putem permite să meargă doar în jos pe stradă și să joace fotbal de orice :-) pietricică

După ce ați citit o carte bună, ca după un pahar de vin bun, rămâne gustul său. După ce a citit cartea lui Moskvina, gustul va fi diferit pentru toată lumea. El dezvăluie suflete în măsura în care sufletul însuși permite. Sunt aproape sigur că nu toată lumea va plăcea cartea. Dar cei care îi plac, o vor sfătui prietenilor și cunoștințelor.