Gun bros 2 - continuări și mai inutile, recenzii

5 Acceptabil Motor actualizat, care permite afișarea mai multor inamici pe ecran, șefi, modificări ale armelor

Când Glu a aruncat mașina Vs Men, m-am gândit că studioul va lansa o grămadă de jocuri de același tip sub diferite nume. Un proiect similar cu o navă spațială și un barbar a vorbit despre același lucru. Nici măcar nu voi da titlurile, masa gri nu o va determina. Dar cine ar fi crezut că studioul mare de frimi ar merge atât de departe încât să publice un produs cu numărul 2 în titlu?

Astfel, după Eternity Warriors 2 a fost Gun Bros - un proiect care a arătat pentru prima dată tuturor utilizatorilor iOS întreaga groază a modelului freemium. Absența parcelei și a locațiilor de 100 de niveluri necesare jucătorului nu numai pentru răbdare, ci și pentru achizițiile din magazinul din joc, pe care numai cel mai încăpățânat jucător l-ar putea evita. Gun Bros 2 pentru iPhpne, iPad a devenit fratele mai mic al predecesorului său, care a lovit în mod constant aceleași greșeli.

Nici măcar nu pot să văd de diferențele

Singurul avantaj al noii grafice a fost sprijinirea a peste 100 de unități situate simultan pe câmpurile de joc, care la rândul lor au devenit și mai diverse. Au existat platforme de sărituri, scări, diferențe de înălțime. A existat o împărțire a dușmanilor în mai multe clase - asasini, săgeți, tancuri, care în principiu nu este ceva nou. Mecanica arenei nu sa schimbat deloc, cu excepția unui detaliu. Fără un prieten numit, va fi imposibil să se joace, în sensul absolut al cuvântului, deja în mijlocul campaniei.

Scuturi de culori diferite - un fel de inovație. Există doar 3 culori și numai două unități pot purta o armă și chiar dacă folosesc 2 coloranți, fără un aliat, jocul se va transforma în iad dacă întâlniți o masă serioasă de adversari cu armura de culoare a treia. După cum puteți ghici, nu puteți pompa un personaj de calculator cu care vă petreceți mai mult timp într-un singur joc de jucător. Împreună cu aceste restricții, s-au introdus șefi și armături sub forma unui vehicul necunoscut pentru protagoniști. Nici unul, nici celălalt nu este impresionant, deoarece ar trebui să fie inițial în fiecare shooter cu dublă bătălie.

Dezvoltarea este absolut identică cu cea din partea anterioară - acumulați experiență, vi se oferă o monedă, pentru obținerea unui nivel - a doua monedă de joc și pentru toate acestea sunteți pompați. Nu ar exista practic nici o diversitate, dacă nu pentru colecție. În cursul misiunilor, veți găsi casete în care ar putea exista obiecte de armură, colectarea cărora jucătorul va primi un plus semnificativ pentru sănătatea personajului. Deoarece există o mulțime de facturi de îmbrăcăminte, valoarea inițială de 50 CP poate fi mărită la 500 în următoarele trei zile.

Mai mulți ghouli acide!

În economia jocurilor de noroc nu era încă un miracol. Glu nu a îndrăznit să efectueze același experiment ca în cazul DeathDome, fără a permite o modernizare a echipamentului actual datorită unei căderi inutile și suntem forțați să cumpărăm singuri toate armele. După cum știți, arsenalul normal de bezdonatnogo este foarte puțin, și începe să se simtă o lipsă de nivel 15 caracter de dezvoltare, din care aproape toate echipamentele necesită o monedă plătită. Singura concesie a fost sistemul de modificări, lucrând în același fel ca și sistemul de colecții de armuri. După ce ați găsit armătura, o puteți conecta cu ușurință la arma, care, datorită acestui lucru, va obține o abilitate suplimentară, numărul maxim de care este 3. Este ciudat că se poate folosi o singură modificare la un moment dat. Faza principală a actualizării personajului a scăzut din nou la nivel cu inamicii nesfârșite, deoarece nu există prea multe probleme cu emiterea monedei de joc, cum ar fi manșetele din toate părțile de la numeroși rivali.

Nu contează cât de mult încerc să vorbesc despre acest joc - totul va dispărea fie în comparație cu partea anterioară, fie cu narațiunea lui Donat. Prin urmare, este mai bine să rezumăm. Ceea ce vedem acum - fructul îngăduinței noastre față de creatorii de jocuri freemium, cu cât descărcăm mai mult - cu cât vor fi mai mult. Cu toate acestea, există încă lumină la capătul tunelului, ca și în prima parte a modurilor noi de joc adăugate gratuit, multiplayer, apoi sper că Gun Bros 2 va rămâne pentru o perioadă scurtă de timp în acest gen de stăpânire. Concluzie - noua creație a lui Glu nu este demnă chiar menționând-o.
  • Grafica - 7 - imaginea nu este atât de frumoasă încât să justifice frânele și descărcările lungi
  • Stilul jocului - 6 - stagnează
  • Control - 8 - normal, dar nu mai mult decât atât