Cartierul Bordeaux - un portal

Ne-am odihnit de 2 ori în Bordeaux. Și în a doua călătorie a decis să se uite în jurul Bordeaux. 2 locuri - stațiunea Arakashon și vinul Saint Emilion. În general, cartierul Bordeaux este nu numai aceste două locuri, există încă un număr mare de castele antice și orașe, dar am avut doar 4 zile, așa că am reușit să facem asta.

Împrejurimile din Bordeaux. Saint-Emilion.

Ziua 1. Sosirea cu trenul Paris-Bordeaux. Pe drum 4 ore, prețul biletului, dacă cumpărați pe site în avans aproximativ 70 de euro. O plimbare plăcută spre Piața de Comedie, unde, apropo, se află Teatrul Bolshoi. Nu este exact pe piață și la 50 de metri deasupra strada Piliers de cotutelă, dar clădirea teatrului, bogat decorat cu sculpturi și mascarons, nu va fi dor. Teatrul este vechi, vorbit din 1780. Și chiar aici Maurice Petipa sa dansat. Oh, și apoi, în apropiere, este Primăria Bordeaux, într-o clădire veche, care costă prea văd ... Dar am făcut-o mai târziu, dar stabilit în hotel, a mers să se plimba prin străzile frumoase ale Sf. Ecaterina, oprindu-se în drum spre numeroasele cafenele și buticuri . Împrejurările din Bordeaux au fost decise să rămână mâine.

Cartierul Bordeaux - un portal

Împrejurimile din Bordeaux. Dune de Pilat.

Ziua 2. Dimineața ne-am dus la Arcachon. Acesta este aproape de Bordeaux - aproximativ 30 km de capitala Aquitaine. Orașul nu este mare total de 32 de mii de locuitori, dar foarte, foarte frumos. Situat pe coasta de argint a Aquitaine, într-o mare pădure de pini (numită pădurea Landes). Plajele sunt uimitoare și, cel mai important, nu aglomerat, dacă mergi un kilometru și jumătate de-a lungul coastei. In apropiere este celebrul Dune Pilat, cea mai înaltă dună din Europa, înălțimea de peste 100 de metri. De la Arcachon la prmerno dune 3 km, vă puteți plimba de-a lungul peshochkom plaja pustie, pelerin în locurile automate de-a lungul drumului, și se poate ajunge cu autobuzul (numărul 1, prețul de 1 euro). Pe ea ne-am dus înapoi la Arcachon pentru foame și gândit restaurantele confortabile de pe malul mării. Dar a fost după, dar, între timp ...

Urcând până la vârf, am făcut o lungă perioadă de timp fotografiind oceanul, coasta și pădurea. Fotografiile s-au dovedit a fi pur și simplu navigabile! În pauze s-au scăldat ... Sau în pauze de la scăldat au examinat Arcachon și cartierul. Am vizitat o fermă de stridii. Ziua a fost uimitoare! Seara ne-am întors la Bordeaux cu trenul, ne-am îndreptat ușor spre hotel și am adormit aproape imediat.

Cartierul Bordeaux - un portal

Împrejurimile din Bordeaux. Câmp.

Imprejurimi din Bordeaux 5

Încet rătăcind pe Saint-Emilion, am cumpărat câteva sticle de vin, a luat cina într-un restaurant rural «Aqvitania» și a mers la un Libourne din apropiere. Este la aproximativ 7 km de Saint Emilion.
oraș Libourne puțin mai mare St Emilion, faimos pentru vinul „Chateau Petrus.“ Obiective turistice Bordeaux - Libourne Aquitania este tipic: primăria din secolul al 16-lea, rămășițele unei donjon medieval al secolului al 14-lea, Capela Notre Dame de Cornet din secolul al 12-lea. Înainte de capela, ne-am aruncat în fântână, spun ei, că apa are puteri miraculoase, și de timp am fost destul de obosit și a decis să guste o sticlă de vin local pe malurile pitorești ale Dordogne, în cazul în care, de fapt, situat în Libourne. Revenit la Bordeaux este târziu seara târziu și încă o dată nu a avut timp să rătăcească pe străzile romantice de seară din capitala Aquitaine.

Împrejurimile din Bordeaux 4

În general, asta este tot ce vrem să spunem despre regiunea Bordeaux. Următoarea excursie la capitala Aquitaine este planificată în vară, vom studia vechile castele din apropiere de Bordeaux.