Recenzii ale cărții ochii câinelui albastru

De ce a transformat o femeie frumoasă într-o pisică? De ce negrul Nabo a făcut pe îngeri să aștepte? Ce ucide o persoană este o boală mortală sau o dorință de a accepta moartea? Ce se întâmplă în orașul antic Macondo odată cu apariția sezonului ploios? Și ce sa întâmplat cu cei trei bețivi din barul ieftin, unde beau? Povestirile lui Gabriel Garcia Marquez, în care se joacă cu stiluri și se încearcă în diferite direcții literare. Pătrunde în ceea ce va deveni ulterior credo creativ. Și cititorul își urmărește drumul - de la un scriitor bun la adevăratul stăpân al cuvântului!

O poveste minunată, dar tristă. Pe de o parte, este păcat că nu se spune dacă iubitorii se vor întâlni, pe de altă parte - rămâne un loc de speranță.

Am fost șocat când am citit povestea pentru prima dată. citiți-l din nou de 200 de ori.

El este ciudat, el mișcă mintea. Nu credeam că voi întâlni o poveste atît de emoționantă despre suflet, situată doar pe 2 foi mici de A4. Povestea provoacă o ștampilă și o durere: în fiecare noapte, un bărbat și o femeie se întâlnesc în visurile celorlalți într-o singură cameră și nu se pot găsi reciproc în viața reală. Mi-a plăcut foarte mult această lucrare: lumină. elegant. interesant.

Nu am fost plină de singurătate sau de durere. Câinele albastru mi-a scăpat, mi-a răvășit coada și nu am putut privi în ochii ei. La început, nu putea înțelege deloc ce anume, ceea ce Marquez dorea să-i transmită cititorilor, mai târziu a dat seama, dar impresia nu sa schimbat. Scrisă atât de subtil încât, în conștiința mea barbară, povestea sa dezintegrat, chiar dacă nu și-a dobândit încă forma completă. Uneori se părea că toate acestea sunt prea multe, iar uneori - că lipsește ceva, am vrut un vârf, un punct culminant. Am fost puțin dezamăgit. Este o rușine.

O silabă poetică, o poveste romantică și o scânteie de speranță. foarte frumos.

Neobișnuit, absolut diferit de tot ce am citit vreodată. Între lucrări a existat o astfel de legătură care uneori mi se părea că în povestea precedentă protagonistul actualului erou era protagonistul. Sau poate este? În orice caz, acum chiar vreau să citesc ceva "serios" din munca lui, mai mare în dimensiune. Și, de asemenea, să-i dăm chipului chipul care, odată, a izbucnit, ca și cum Marquez arăta ca și Coelho - la numărătoarea lor.

O poveste destul de ciudată, dar mi-a plăcut. O poveste despre doi oameni, un bărbat și o femeie, care se întâlnesc în vise, dar nu în viață. Singurul mod de a se găsi unul pe celălalt este fraza "ochii unui câine albastru". Dar, din păcate, se trezește și își amintește aceste cuvinte, dar nu. O poveste pe care doriți să o recitiți și o recitiți.