Despre Bulgaria (Sozopol

Se pare că în Bulgaria este posibil să ai o odihnă bună și destul de ieftină.
Pentru mine, Bulgaria a fost întotdeauna asociat cu un tipic „stațiuni sovietice“ - Nisipurile de Aur, Sunny Beach, Albena ... Privind pe fotografiile de internet ale acestor stațiuni, am văzut Hotels- „cutie“ și un număr mare de turiști pe plajele.

Cu toate acestea, prețul turului în Bulgaria timp de 2 săptămâni a fost foarte seducător - pentru doi a fost de aproximativ 450 de euro (mic dejun inclus).
Privind prin diverse comentarii și povestiri despre vacanța în această țară, am dat peste o fotografie a unui mic oras Sozopol - Am fost interesat de arhitectura non-standard și lipsa de hoteluri mari. Un pic cam jenat că tururile către acest oraș au fost oferite de câteva agenții de turism și aproape că nu am găsit nicio recenzie despre această stațiune.
Am decis să luăm o șansă.

Despre Bulgaria (Sozopol

Am zburat la Burgas, zborul a durat aproximativ 3 ore - jumătate dintre pasageri erau copii care erau organizați în taberele de sănătate.
Călătoria prin Burgas a lăsat o impresie deprimantă. Multe clădiri cu cinci etaje, un drum rupt, în general, peisajul era plictisitor și lipsit de bucurie. Am fost puțin nervoși.
Cu toate acestea, după ce am ajuns pe site, am fost plăcut surprinși.
Orașul Sozopol este foarte vechi - are mai mult de trei mii de ani. Datorită arhitecturii sale deosebite, nu se încadrează în standardul "stațiune bulgară".
Orașul este împărțit în două părți - nou și vechi. Toate hotelurile (și acestea sunt mici apartamente private) se află în cea mai mare parte în noua parte a orașului. În orașul vechi de la noul pas de mers pe jos pentru a merge pentru 15-20 de minute. Totul este foarte aproape. Seara am preferat să mergem la restaurante și să mergem în partea veche.
Am rămas într-un mic hotel Sveti Nikola. Am fost plasați într-o cameră (fără nicio plată suplimentară), în care ferestrele au trecut cu vederea marea. În fiecare seară ai putea privi apusul soarelui.

Despre Bulgaria (Sozopol

Partea veche a orașului este o casă mică cu două etaje, unde primul etaj este din piatră, iar al doilea și al treilea sunt din lemn. Orașul este protejat de UNESCO, prin urmare este interzisă construcția de case noi în vechea sa parte.

În orașul vechi există numeroase restaurante bune. Prețurile ne-au șocat. Dens și delicioase să mănânce și să bea vin bun a fost foarte, foarte ieftin (calitatea produselor alimentare este mare, din moment ce toate proaspete - fructe de mare, pește, carne).

Multe restaurante sunt construite pe plaja ...
Despre Bulgaria (Sozopol

Bulgarii sunt foarte sociabili, bine turiștilor din Rusia (în acest oraș, aproape că nu a îndeplinit compatrioții de la aeroportul Burgas la Sozopol și am condus o altă familie, toți ceilalți pasageri pe planul nostru a mers alte stațiuni).
În oraș există două plaje - una mai aproape de vechea parte a orașului, cea de-a doua de cea nouă. Plajele sunt echipate cu umbrele și șezlonguri. Apa din mare este foarte curată.

Orașul este înconjurat de ferme marine, pe care se cultivă midii.
Despre Bulgaria (Sozopol

În mod separat, vreau să spun despre limba bulgară. Ne-am bucurat de fiecare dată când citim meniul sau vedeam inscripțiile în limba bulgară.
De exemplu, "cabinet dentist"

Sau meniul întâlnit adesea înghețată cu nuci, a fost de asemenea tradus în limba engleză ca "Die Hard ice cream", iar în rusă "Ice cream Mort hard".
Sau, de exemplu - „ouă prăjite“ - în limba bulgară scris „ouă pentru ochi“, „votcă de pe robinet“ - a fost aplicat la vodca „“ burger picant „-“ taie nervos. "
De la Sozopol ne-am îndreptat spre Nesebr (un oraș destul de cunoscut), la 70 km de Sozopol, cu o arhitectură foarte asemănătoare. Dar, deoarece acesta este un loc foarte popular, există într-adevăr o mulțime de turiști acolo. Am decis să nu luăm un tur al obiectivelor turistice, ci să mergem singuri în oraș. Din moment ce erau patru dintre noi, am fost de acord cu șoferul de taxi, ne-a adus în oraș și ne-am urcat să ne întâlnim la ora stabilită. Drumul spre oraș duce prin câmpurile de lavandă.
Despre Bulgaria (Sozopol

Îi plăcea? Împărtășește-l cu prietenii tăi!