Am fost pe o plajă nudă, trei întâmplări aleatoare, o comodă de sex feminin

Mulți sunt inconfortabili, nu numai când trebuie să se deznădăjduie, ci și să devină un martor involuntar al goliciunii altcuiva. Astăzi, nu este vorba despre nudiști în chemare, ci despre nudiști cu ocazia. Aceste povești ne spun cum se comportă oamenii atunci când se află pe "plaja timidă" de voința destinului.

Îmi place foarte mult să călătoresc, să învețe noi locuri, sunt atras de necunoscut. Deci, în această vară am pus un alt steag pe harta mea, după ce am vizitat Liguria italiană. O odihnă pasivă care migrează de la plajă la barul de sigilii plictisesc compania noastră onestă în a patra zi de ședere într-un paradis macaroni. Și am decis să explorăm cartierul.

Ridicându-ne devreme, am mers pe jos. După câteva ore de mers pe jos ne-am îndreptat spre un tunel feroviar abandonat. Noi - băieții nu sunt timizi, așa că nu ne-ar speria, mai ales că locul este atât de neobișnuit ca avem cu fetele pus în scenă chiar și o ședință foto spontană. Iar după ce am văzut imaginea, ne așteptau la ieșirea din tunel, am înghețat deschizând gura. Înainte de ochii mei, o plajă nudistă ascunsă de toate părțile de pietre.

În mod neașteptat, vă spun. Amuzant, dar majoritatea băieților s-au stânjenit. Fetele din compania mea erau mai nesăbuite sau ceva. După consultare, am început să ne scoatem hainele. Desigur, la început a fost ciudat, mai ales pentru a vedea prietenii goi. Dar treptat m-am obișnuit cu asta. Resturile de jenă s-au spălat cu apă. Descrieți cuvintele pe care le simți când intrați în mare goală, este foarte dificilă - greutate, amestecată cu extazul copiilor.

O confirmare a faptului că ne-a plăcut această experiență va fi faptul că restul sărbătorilor italiene am petrecut pe această plajă. Apropo, oamenii care vizitează astfel de locuri se numesc naturaliști. Prin urmare, pot spune cu ușurință că, pentru o săptămână întreagă, am fost atașat de natură și nu doar stropit gol.

Am fost pe o plajă nudă, trei întâmplări aleatoare, o comodă de sex feminin

M-am odihnit la Sunny Beach în Bulgaria. Aceasta a fost prima și singura vacanță pe care o aveam deja fără părinții mei, dar fără soțul meu - singură cu prietena mea. Aveam 20 de ani. Studențism este, în general, un timp vesel, iar o vacanță caldă pe mare este un vis realizat de prietene universitare.

Ne-am trezit devreme pentru a avea timp să vă răsfățați cu razele calde ale soarelui de dimineață, dar de timpul pe plaja au fost atât de mulți oameni care răspândirea prosopul nisip, ai acoperit din neatenție de acesta se intindea de lângă vecinul. De aceea, într-o zi sa decis să mergem mai departe spre malul pietonal. Am găsit un loc pustiu mare, s-au stabilit în jos, obtinerea nu numai râvnit bronz la Marea Neagră, dar, de asemenea, un masaj blând cu caldarîm, care mint. Îndoielile nu au fost - nici o persoană sănătoasă aici și nasul nu se va lipi.

Aparent, amândoi am mâncat, pentru că ne-am trezit după un timp deja înconjurat de o mulțime de oameni goi. Prima reacție a fost râsul, pe care am încercat cu sinceritate să-l suprimăm, apoi ne-a devenit evident că ne-am pierdut! Turistii goi ne-au privit cu aceeasi curiozitate necunoscuta ca si noi. Trebuia să scăpăm sau să fim expuși. Ar fi de dorit, bineînțeles, să înfrumusețezi istoria, dar mărturisesc că am strâns lucrurile în grabă și am retras. Jena și incomoditatea au predominat din cauza curiozității.

Am fost surprinși și chiar batuți de emanciparea care a domnit în acest loc. Cred că, dacă s-ar fi întâmplat acum, m-aș mira să închiriez un costum de baie, cel puțin pentru a avea ceva de reținut și a spune nepoților mei.

Am fost pe o plajă nudă, trei întâmplări aleatoare, o comodă de sex feminin

Ziua de naștere a prietenului meu apropiat se apropia. Ea este o femeie bogată, care sărbătorește o întâlnire rotundă sub o voce tare "45 - Olya", pe care o dorea în Grecia. Cum ai putut să refuzi o petrecere atât de bătrână? Am strâns cele mai bune costume și m-am dus, fluturând la mâna rămășiței mele.

Hoteluri de lux în solar Hellas care curge râul în șampanie dimineața devreme, draga prietena - totul are la liniste, relaxare si relaxare. Celebration, iartă-mă, Olga, aniversarea a trecut pe hurrah: în primul rând, cina la un restaurant, apoi în cea mai bună tradiție a Balzac de vacanță - karaoke, și completează lista Disco locale. Am dansat, nu ne amintim de noi înșine, până în zori. Nu voi disemina, nu toți au stat, o mare parte a delegației noastre în vârstă nu a durat până dimineața. Am rămas cu trei, ca în filmul ăsta.

Am venit deja la lumina lui Dumnezeu fără pantofi și am mers departe de a zbura și am eșuat spre hotel. Am fost opriți de noile cunoștințe, spunându-le că nu merg pe latura. Mai exact, pe partea laterală, nu doar îmbrăcat. Probabil, nu este necesar să explicăm că nu suntem destul de treji și, dacă absolut sincer, nu este treaz.

Am coborât la plajă, plaja era încă goală. După ce a folosit rămășițele spumante pentru curaj, a dezbrăcat și a intrat în apă. Un sentiment inexprimabil. În primul rând, m-am răzgândit imediat, mi-am amintit că eram soția și mama familiei și, în general, o femeie decentă. Și în al doilea rând, m-am simțit ca o fată tânără, capabilă de orice aventură. În timp ce aceste două în capul meu a argumentat, și nu am putut decide ce să fac în continuare, plaja a început să fie umplut cu bărbați și femei goi. Trebuie să spun că majoritatea erau în vârstă, dar absolut nu erau timizi cu trupurile lor, departe de a fi perfecte.

Tocmai am scufundat pentru ultima oară, pentru a colecta voință într-un pumn, nu pentru a rula, calm a ieșit din apă, uscat, a așteptat un prieten care a fost la fel de incomod ca și mine, și îmbrăcat încet, ne-am dus la hotel. Am râs de mult timp, dar încă nu am regret că am decis un astfel de experiment.