Vacanță de iarnă în Pattaya

Cine nu visa să plece în vacanță în Thailanda? Dar cum să o faci mai bine: singur sau cu o companie de turism?

Ne-am aventurat pentru a zbura și a petrece cea mai bună vacanță în Pattaya. pentru prima dată și în mod independent, ceea ce vă spunem acum și vă spunem cum să vă relaxați în Thailanda pe cont propriu.

Bună ziua! În acest an, fiica mea a împlinit 30 de ani și am dat o odihnă pe ocean. Bineînțeles, grupul de turnee nu ne-a plăcut, deoarece grupurile de excursii sunt pur și simplu alungate la ritmul valsului, nu putem ține pasul cu ele. Dacă ar fi existat un atac, ar fi fost necesar să frâneze întregul grup și chiar mai rău să se întoarcă la hotel.

Prin urmare, am decis să zboară independent în Thailanda. Îți voi spune despre călătoria noastră.

Taxe pentru călătorie

Pentru instruire am avut 8 luni, pe care am folosit pentru a găsi informații pe Internet, am vrut să exclud mai multe incidente și să aranjez o călătorie mai confortabilă pentru fiica mea.

Toate informațiile pe care le-am putut găsi la forumul Vinsky

Apartamentul a fost rezervat cu Vkontakte (16 tr). plătită imediat prin Internet, și sa făcut bine.

Aici am avut noroc și am petrecut aproape rublei față baht, + 1000bat depozit (complet restaurat) + 1000bat Internet si + 1250bat pentru comunale.

Apartament în Pattaya

Colț opritorul final al unei tuk-tuk pe piața duminică Thepprasit Market, în cazul în care lângă piața, Tesco Lotus magazin, nu departe de Bix (5-7 minute de mers pe jos spre stânga de la intersecția Thepprasit Road și Sukhumvit Road), și Mall Outlet.

La toate călătoriile am mers cu masina (comandat imediat cu o agenție de turism în stradă), am petrecut la + 1000bat, tur, dar a fost imediat încorporată în buget.

Doar pentru a parca Muang berbec a fost plătit pentru 3500 masina, dar parcul este o unitate de 2 ore de la Pattaya, Bangkok, aproape, dar este în valoare de ea.

În prima zi, am aranjat cu masajele și au venit în fiecare zi la apartamentul nostru pentru a organiza o sesiune de masaj pentru fiică (300 baht pe sesiune), masajul a fost făcut pe tot corpul.

Vacanță de iarnă în Pattaya

Ne-am scăldat mai ales în piscina din apropierea casei, sub palmieri cu nucă de cocos.

Excursii independente

Oceanarium

Am vizitat oceanarium-ul, pentru că este la 15 minute pe jos (veți ajunge mai repede) de la Tesco Lotus. Alka a hrănit peștele din mamelon.

Vacanță de iarnă în Pattaya

Ne-am plimbat de-a lungul tunelului subacvatic. (După Harbin, acest oceanarium a plăcut mai puțin)

spectacol în Colosseum

Colosiul (500 baht pe bilet) este situat la 10 minute de mers pe jos de casa noastră, era vizibil din fereastra apartamentului.
Potrivit experților, în Tiffany sau Alcazar - spectacolul este mai interesant.

La Colosseum am ajuns la ora 18:00 la începutul spectacolului, la ora 19:30, la sfârșitul luminii din fața teatrului, fotografiată.

Dacă ajungeți la intersecția drumurilor Thappraya Road și Thepprasit Road, puteți merge în sus (7-10 minute) sau pe tuk-tuk.

Finala se află la începutul străzii Thepprasit Road, de unde puteți ajunge și pe piața duminicală (până la final).

Centrul de divertisment Mimosa

(500 baht pentru un bilet de intrare), puteți ajunge acolo cu taxiul. Înapoi de la Mimosa, de-a lungul podului, spre cealaltă parte a străzii și cu taxiul, tu-tuka tu nu va aștepta.

Vacanță de iarnă în Pattaya

Mimosa vă puteți relaxa și petrece o zi, sculpturi frumoase, arată sexualilor trans, mini grădină zoologică, cu pești, păsări, semințe care pot hrăni iepurii.

Poți să faci poze cu un berbec, cu papagali. Casele de basm într-unul din fund nu este o galerie 3d mare. Prin punțile artificiale de canal cu chioscuri, puteți avea o gustare și puteți admira peștele.

Galerie 3D

Aici puteți face fotografii șic.

Vacanță de iarnă în Pattaya

Costul admiterii pentru străini este de 500 de bahturi, deși am cumpărat noi bilete și am luat 250 de bătăi de la noi. La intrare trebuie să vă scoateți pantofii, să luați șosete.

Tur de oras

(1000 baht), am rezervat o excursie cu mașina, iar toate cursele inutile pentru diferite magazine, împreună cu grupul din autobuz, au evitat acest program obligatoriu.

Am ales singura calea. Au fost pe dealul lui Buddha, pe puntea de observare, în magazinul de suveniruri Lukdod (culoare specială, ca pe excursie), pe dig, la dig.

La cererea noastră, șoferul ne-a condus la o piață plutitoare. a intrat în școală pentru elefanți.

Excursii de la agenție

Am rezervat la Gimontier, situat lângă casa noastră. Pe malul mării, în centru, prețurile în agențiile sunt mai scumpe.

Agentul (la numire) a venit el însuși la noi acasă, am discutat despre excursiile din catalog și am discutat despre ce avem nevoie în mașină și nu cu grupul, au plătit imediat totul.

Agențiile centrale nu au avut o excursie la Muang Boran Park.

Parcul Muang Boran (Muang Boran sau Ancient Siam - Ancient Siam).

În timpul acestei călătorii am plătit agenției pentru 3500 autoturisme și 700 pentru un bilet la parc, parcul masina gratuit, care poate ajunge pe jos la Quads de golf, biciclete (ia un contract de leasing).

Cuvintele nu pot descrie o astfel de frumusețe, este necesar să vedem. Luați mâncare împreună cu dvs., puteți să vă aflați lângă lac sau la canal pentru a organiza un picnic și o gustare. Nu sunt mari cafenele, dar parcul este mare și mai departe, cu atât mai greu este să găsești o gustare.

Grădina Nung Nunch

În acest parc, am măturat elefantul și am privit spectacolul cu elefanți.

Aici am cumpărat Orchid. acasă până în vară, nu am atins-o, doar pulverizată de 2 ori pe zi, udată la fiecare 2 săptămâni (nu-i place umiditatea).

Parcul Khao Kheo

Foarte mari și sunt multe animale în el. Alya îi era frică să hrănească animale mari, dar am convins-o să hrănească rinocerul.

Flamingosurile sunt mai rele aici decât în ​​Hong Kong.

Într-o incintă cu elefanți, am vrut cu adevărat să mănânc un elefant mic, dar cel mare mi-a scos întregul pachet cu provizii pentru ele.

Vacanță de iarnă în Pattaya

Iar acest unchi drag, m-a convins să-mi hrănesc leul

Laguna Albastră

Locul este foarte frumos. Vă sfătuiesc să vizitați, nu departe de drum, pe plajă toate condițiile pentru turiști. Dar, cel mai important, nisip de aur, albastru, apă caldă, și înainte de ora 11 nu poți spune nimănui.

În drumul maimuțelor înapoi nu uitați să vă hrăniți, merg pe pistă și așteaptă un tratament.

Vacanță de iarnă în Pattaya

Grupurile au început să sosească până la ora 11:00 și au ocupat întreaga coastă, așa că am venit întotdeauna dimineața, iar la prânz am plecat spre oraș.

Am fost atrași de jocul germanilor. Se pare badminton, dar mingea este ca tenis, și nu zboară departe de vânt.

Am cumpărat, de asemenea, aceste rachete și am jucat deja în Baikal împreună cu nepotul nostru.

Vacanță de iarnă în Pattaya

Pe drum, am întâlnit maimuțe, care au fost tratate la resturile de provizii. Roșcatul era cel mai mare și cel mai impudent și încerca mereu să sară în mașină, iar pe tufișurile a o mie de tineri se uita.

Și câteva fotografii din magazin cu avionul. Centru de divertisment la etajul 3.

Oficiul poștal de pe Djemontier, pe strada 5. De aici am trimis 2 colete acasă. Pentru 20 kg. la 2700 de ruble pe parcelă.

Vacanță de iarnă în Pattaya

Și fotografii de la aeroport

În călătorie veți găsi util:

Și vă spunem la revedere despre asta! Înainte de întâlnirile privind un nou articol despre Hong Kong. încă!