Salutări, dragi cititori!

De câte ori ați călătorit cu trenul? Cu siguranță, mulți au mers la stațiunile din Marea Neagră, depășind mii de kilometri de căi ferate într-un scaun confortabil, rezervat. Iar mirosul de ouă fierte și castraveți proaspeți vă vor conduce, fără îndoială, la amintiri fabuloase ale odihnei mult așteptate.

În cazul nostru, restul a fost la fel de mult așteptat, dar destinația a fost Harbin, iar scena a fost coupe-ul chinezesc. Dar pe drum am așteptat deja un scaun rezervat pentru mașină, cu anturajul său unic. Despre totul în ordine. Trenul nostru pleacă în direcția Manchuria-Harbin. Tuu-Tuuuu, să mergem!

Să începem cu faptul că în nordul Chinei nu a fost încă pusă o cale ferată de mare viteză. Dar toate trenurile care urmează în această direcție sunt foarte decente, curate și confortabile.

1. O mașină așezată;
  2. O mașină tare răzbunătoare;
  3. Mătușă mașină moale.

Deoarece drumul nu este aproape la ora 13, iar la sosire nu este un minut liber. Am decis să luăm un coupe acolo. să te odihnești și să dormi. Și pe drumul înapoi "nu era" a luat un scaun rezervat la mașină.

Masina coupe chineza

Aici suntem la fața locului! Intrăm, ne uităm la compartimentul nostru. Am fost atât de pierdut în contemplare în jurul a tot ce a zburat toată mașina și nu a observat locurile noastre. Dar nu este înfricoșător, bilete pe mâini, astfel încât totul să meargă în locuri. Deschidem usa, locurile 7 si 5 (mai jos), intram in ... Nu-mi cred ochii, totul este foarte bun! foi curate deja stabilite, miros proaspăt minunat, nu o picătură de fum de tutun (acest lucru este unic în China), spațioase și un pat este mult mai largă decât mașinile rusești.

Trenul chinezesc

Pe masă este un termos din literă, în timp ce este gol. Masa este foarte mică, cu siguranță nu mâncați un astfel de pui! Maximul pe care îl plasează este două cești de ceai și două plăci cu taitei instant, un fel de "china".

De asemenea, în compartiment există umerase, o grămadă de cârlige pentru orice, papuci de unică folosință, radio Wi-Fi și radio chinezesc. Dar este o plăcere pentru fani, am avut 2 minute de timp de ascultare.

După ce punem, punem pe papuci albi, am cercetat spațiile mașinii. A vizitat toaleta pentru trei persoane. Cameră foarte puțin curată, apă rece, dar bonusul este o oglindă imensă. Aceasta este o notă pentru iubitorii de Selfie în locuri neobișnuite.

Trenul chinezesc

Sala de gardă a fost mulțumită de relativitatea pură și de lipsa mirosului inerent în acest loc.

Dimpotrivă, încăperea de toaletă este o altă chiuvetă în care, lângă ușă, se află un rezervor de apă fiartă. Apropo, există apă fierbinte în China în toate locurile publice. Prin urmare, au întotdeauna un termos cu ceai. O astfel de cultură - beau ceai peste tot!

Potrivit holul auto-coupe lângă ferestre au scaune rabatabile confortabile, unde vă puteți relaxa și să se gândească tot, pentru că timpul este mai mult decât o mulțime. Și, bineînțeles, există prize 220 V.

Trenul chinezesc

Am plecat numai la Hailar, într-o atmosferă romantică. Dar aceasta este China, oamenii încă nu sunt atât de puțini să se bucure de singurătate. În Hailar, cel mai adult cuplu de chinezi ni s-au alăturat. O femeie foarte frumoasă și un bărbat interesant vorbind.

Apoi distracția a început! După cum știți deja, trăim mult timp în Manchuria și acest oraș este mărginit de Rusia. Mulți chinezi cunosc ruși în grade diferite, astfel încât aplicarea cunoștințelor despre limbă în practică este extrem de dificilă. Deoarece, dacă începeți să vorbiți chinezii, iar chinezii nu înțeleg prima dată, este mai ușor pentru ei să treacă la limba rusă. Acest lucru completează întreaga practică a limbii. Dar aici este o altă problemă, vecinii noștri din compartiment absolut nu înțeleg limba rusă. Și acest lucru este în avantajul nostru - o posibilitate șic într-o situație de urgență de a vă activa toate cunoștințele. A fost incredibil de interesant pentru noi, pentru că, dacă de la prima dată nu am înțeles, atunci ni sa spus din nou și din nou înainte de a înțelege pe deplin. De asemenea, am avut ocazia să repetăm ​​totul în mai multe interpretări, pronunțând tonul corect, respectând toate regulile pronunțării sunetelor și am înțeles. Este uimitor să știți că antrenamentul dvs. nu a fost irosit și puteți vorbi și înțelege ce este în joc.

În cursul conversației a devenit clar că ceilalți călători s-au aflat în Rusia și ne-au plăcut țara noastră (toți chinezii, cum ar fi expansiunea rusă). Acest minunat cuplu de proprietari de 4 hoteluri, care sunt împrăștiate în întreaga China, de la Hailar și Beijing, terminând cu coasta Chinei. Hotelul are stilul unor asemenea vile confortabile, cu un număr mare de parcuri și fântâni în stil oriental. Ne-a împărțit datele despre paradisul călătorilor în toată gloria.

Probabil că, ca noi, ne întrebăm: ce fac domnii bogați în tren? La urma urmei, avionul este un mod mult mai confortabil de transport.

În ciuda bunăstării financiare și a accesului la toate beneficiile civilizației, oamenii pot avea probleme care nu sunt atât de ușor de rezolvat. Un om vorbesc are două afecțiuni: frica de înălțimi (acrophobia) și teama de spații închise (claustrofobie). Prin urmare, ei traversează mii de kilometri cu trenul, monitorizând funcționarea hotelurilor lor după cum este necesar. Acum ne-a devenit clar că de multe ori un om a ieșit în coridor fără dependența de fumat.

A venit noapte imprevizibilă. Vocile au murit, coridorul a fost golit, toate dispersate de-a lungul rafturilor lor, lumina a ieșit. Numai baterea ritmică a roților m-a lăsat mistuită, dar ma împiedicat să adorm la Artem. Stokerul topeste cuptorul trenului. Aerul uscat fluiera în plămâni și ieși cu o presiune puternică. Lenevind pe pat mare ca stea de mare, lumina pătură din fibre de poliester înfășurat ca o spumă sărată de valuri, am scufundat într-un somn liniștit adânc.

Scaun chinez rezervat chinezesc

După un zbor rapid, am mers din nou la gară. Dar acum trebuia să petrecem seara și noaptea într-o secțiune spațioasă cu șase locuri. Da, da, așa este. În fiecare secțiune a scaunului rezervat, există trei rafturi de dormit pe fiecare parte, în total șase locuri. În cazul în care există un compartiment de bagaje în trenurile rusești, aici este al treilea nivel. Dar un coridor liber, la fel ca într-o mașină a compartimentului. Și în loc de rafturi laterale, pliere sidushki.

Flying mai întâi în mașină, ne-am găsit locurile, mai precis numărul secțiunilor 3 - 4. Și am fost plăcut surprinși că secția a fost închisă. Acum o voi explica. Totul arată ca într-un coupe convențional, cu singura diferență fiind că nu există nici o ușă, dar există pereți, izolația de pe coridor. E genial! Mutarea prin masina nu este nevoie să țineți respirația ta trece de pasageri picior „parfumat“, care ca un zombie dintr-un film de groază năpusti pe tine din spatele fiecare colt. Aceleași dane largi, o pătuț și o masă, la fel ca în compartiment.

Trenul chinezesc

Covorul este realizat în stilul feroviar tradițional, cred că pentru locurile publice aceasta este perfecta "gaură în podea". Sălile de toaletă sunt ascetice și spațioase.

Coridorul este la fel de spațios și plin de viață, deoarece conține resursele de energie necesare sub formă de prize de 220 V.

Desigur, suntem foarte norocoși cu vecinii noștri. Era un tânăr asiatic înalt cu ochelari aristocrați. O femeie de vârstă mijlocie, care a stat pe coridor până noaptea târziu. Și un om care a dormit liniștit până la capăt.

După o zi obositoare din Harbin, o călătorie în tren nu a fost o distracție atât de inutilă. De îndată ce am avut ocazia să mă așez, am tras masca peste fața mea și am deconectat instantaneu. M-am trezit numai a doua zi dimineața, când ne apropiam deja de Manchuria. Atât de repede și inconștient nu am trebuit să petrec 13 ore.

Pot rezuma următoarele, transportul chinez-rezervat scaun mod demn de transport pentru costul minim.

Călătorește pe un transport diferit, în diferite locuri, încercați alimente noi, studiați trăsăturile teritoriilor vizitate, uitați întotdeauna lumea cu un zâmbet și bucurie.

Toate bune și fericirea, Alyona A.

Ați putea fi interesat de: