Siam Park Bangkok - cel mai mare parc de distracții din Bangkok - geografia mea

Toți turiștii care sosesc în Bangkok sau Pattaya sunt invitați să viziteze locul despre care povestea va merge. Este un parc uriaș. Ei bine, poate nu imens, dar minunat. Siam Park Bangkok - un loc unde puteți merge și tineri și familii cu copii. Grupurile turistice merg aici într-un curs de apă, dar localnicii nu rămân în urmă. Cine a venit la Pattaya, nu toată lumea știe că Siam Park nu este în Pattaya - este într-adevăr cazul, este necesar să se meargă în capitala, Bangkok.

Parcul Siam (Siam Park Bangkok) - situat la marginea Bangkokului. Lucrează zilnic între 10 și 18 ani. Nu prin cursul "nostru", până în 18-00 - am fi lucrat până la 21-00. Dar în Thailanda, culoarea și atitudinea sa de a lucra.

Acesta este cel mai mare parc de distracții din Bangkok. Parcul este destul de tânăr - a fost fondat în 1975. De fapt, acesta este un complex, care include mai multe parcuri. Parcul este împărțit în cinci sectoare:

• Parcul acvatic,
  • trei zone pentru copii (SmallWorld, FantasyWorld, FamilyWorld)
  • o zonă extremă (zona X).

Am început călătoria dimineața de la Pattaya. Am mers pe un autobuz de vizitare de două ore, ținând cont de ciclul urban din Pattaya.

Pe drum, au văzut destul de multe case de Thais obișnuite și peisaje locale.

Am călătorit pe un drum cu taxă, iar pe partea ei există locuri libere. După gropile noastre din Omsk, nu am observat o diferență deosebită între starea de acoperire a rutelor plătite și gratuite. Al doilea este simplu deja.

Acum și atunci piețele se întâlnesc, deși cumpărătorii nu sunt vizibili.

Autobuzul, așa cum ar trebui, are două etaje și are aer condiționat.

Siam Park Bangkok. Primele impresii

La început parcul pare a fi o zână, dar o casă foarte mare. Portretul unui rege în centru.

Treceți în continuare zona de control al biletelor. Există, de asemenea, birouri de numerar. Costul unui singur bilet nu sa schimbat de atunci - 900 baht. În general, în funcție de biletul achiziționat, o brățară de o anumită culoare este pusă pe mâini. E ca o trecere - unde poți, dar unde nu poți. Am avut un universal - oriunde poți.

Siam Park Bangkok - cel mai mare parc de distracții din Bangkok - geografia mea

Sub un baldachin impresionant, vizitatorul parcului intră treptat în acest domeniu.

Siam Park Bangkok. Aici este harta

Dar roller coaster - dacă nu au dreptate! Sunt trei în diferite locuri. Un deal, cel mai abrupt, se află lângă intrarea în parc. Chiar am reușit să ajungem în medie - aproape sufocați cu cei neobișnuiți.

Zone de divertisment în Parcul Siam

Mai mult: insula Koh Lipe Thailanda - insula misterioasa

Luând o doză de adrenalină, puteți merge la procedurile de calmare a apei. În Parcul Siam, un rezervor artificial de apă artificială și valuri artificiale. În Bangkok, marea este murdară, atât de mulți oameni locali vin la Siam Park pentru a cumpăra apă curată. Sunt mulți oameni thailandezi aici. Siam Park Bangkok este un loc popular.

Chiar înainte de a ajunge la marea artificială există o altă atracție interesantă. Există mai multe astfel de jgheaburi. Viteza coborârii este mică, deci există mulți copii mici.

În plus, zona SPA este Siam Park Bangkok.

O piscină imensă cu bule. În acest moment, dintr-un anumit motiv, oamenii din ea nu erau suficienți. Deși rece. De asemenea, am scăpat.

Alături de piscina SPA, pentru iubitorii de verde, sunt pregătite tot felul de plante locale, pregătite pentru un zbor într-un avion, și anume, plantate nu în sol, ci în gel. Orhideele locale sunt cu siguranță un miracol. Soția a cumpărat un răsad și chiar a condus ... dar nu sa obișnuit.

Și în vegetația parcului pret. Am rătăcit până la marginea parcului. Un pic mai departe a existat un câmp și barăciile noastre. Se pare că locuiesc lucrători locali. Și că au avut un timp minunat să-și petreacă timpul - un iaz cu lotuși.

Sincer, nu am vrut cu adevărat să părăsesc parcul acvatic. Dar trebuie să ne uităm la tot. Am intrat în partea tehnogenă a parcului Siam, numită "X-Zone". Există tot felul de atracții extreme. Această zonă este situată în centrul orașului Siam Park Bangkok.

Fotografia nu este o antenă - este o atracție, cum ar fi o platformă de vizionare. Ele se ridică la cel mai înalt nivel, privesc peisaje - este vizibilă (înălțimea clădirii cu 9 etaje). Oamenii stau într-o cabină imensă în formă de disc, nu doar în fotolii.

Despre montagne russe deja scris - acolo takie.No atracție cel mai vizitat din Bangkok, Siam Park - Viking barca.

Siam Park Bangkok - cel mai mare parc de distracții din Bangkok - geografia mea
De asemenea, de la o înălțime mare o barcă imensă cu oameni zboară în jos diapozitiv. Toată lumea țipă și se bucură. Coada - trei ore să stea. Încă nu înțeleg glumea acestei barci - ce va fi.
Aici pe roller-coaster, toate pâlpâie. Aveți doar timp să gândiți și să respirați.

Există caruselki și pentru mai ușor

Siam Park Bangkok - cel mai mare parc de distracții din Bangkok - geografia mea

Nu am stat mult timp în această zonă de parc. Personal nu a fost atât de interesantă. Dar aici era necesar să ne întoarcem la cină. În partea centrală a parcului există cafenele și săli de mese. Într-una dintre ele am avut masa de prânz, inclusă în costul vizitei.

Citește mai mult: Se odihnește în Pattaya. Cum să petreceți o seară cu familia

Zonele pentru copii

Am fost împreună cu copilul, așa că, bineînțeles, am mers la partea copiilor din parc. Și am ajuns mai întâi la o atracție a unui copil nu prea foarte (judecător după fotografie).

De ce o astfel de energie pentru copii!

Și în depărtare puteai vedea imensa clădire "Dinotopia". Mergem acolo.

În interiorul locuitorilor din trecut (în sperietori).

În jurul "Dinotopia" este un parc bun și extins. Oamenii de aici nu merg acolo în număr mare, dar în zadar. Aici vă puteți plimba pe alei, stați la umbra copacilor tropicali. Această parte verde a parcului Siam este, de asemenea, destul de mare în zonă. Multe plante cu flori, dintre care femeile preferă să fie fotografiate.

Ei bine, dinozaurii se ascund, de asemenea, pretutindeni.

Călătorind în întreaga lume

Pe drumul dinapoi din lumea dinozaurilor a venit peste o altă atracție populară Jurassic Adventure. Adevărat, este încă mai potrivit pentru copii mici. Adulții nu se mai agață. În plus, a trebuit să pierd o jumătate de oră în coadă.

Linia de jos este că toată lumea este pus pe un jeep deschis și dus în junglă. Primele scene din viața vechiului Tai. De fapt, Thaisii cred că strămoșii lor au trăit în acest fel - nu știu.

Crampele atacă copiii și părinții lor.

Ride, du-te mai departe.

Puteți înota în lume. Bărcile mari navighează de-a lungul canalului, de-a lungul cărora puteți vedea episoadele din istoria diferitelor locuri celebre din lume.

Cineva arde pe un foc de plastic.

După o astfel de plimbare și ținând seama de faptul că timpul de excursie se apropia de final, a fost atras de locurile cele mai placute.

Mai aproape a fost Dinotopia - a mers din nou acolo, observând pe drum un alt zburător cu remorci - ceva asemănător unui Vest sălbatic.

Acestea sunt căi lângă Dinotopia.

Și din nou în vodichku înainte de drumul înapoi - ceea ce poate fi mai plăcut. Cu toate acestea, +38 la umbra!

Apropo, căldura din Thailanda nu este la fel ca în Siberia. Umiditatea este complet diferită.

Pe drumul spre ieșire, clădirile au fost inspectate din nou.

Siam Park Bangkok - cel mai mare parc de distracții din Bangkok - geografia mea

Și aceasta este o adevărată nuntă thailandeză - au ajuns să fie fotografiate.

De fapt, în acest articol am reușit să descriu doar o parte din tot ceea ce am văzut și ne-am putut aminti. Siam Park este un loc memorabil și interesant. Aș vrea să mă întorc aici de mai multe ori. Va fi în Thailanda - veniți la Siam Park Bangkok, nu regretați!

După călătorie, seara, ei au cumpărat fructe de padure.