Revizuirea filmului "trio de belleville", recenzii, studio "kinocafe"

Capodoperă absolută a suprarealismului zilnic al secolului XXI

Revizuirea filmului

Aventurile de desene animate s-au întâmplat, cu sfâșietul inimii încă să se întâmple. "Trio de la Belleville" de Silvan Shome - un fel de grotesc rabelaisian, care a căzut în vremea noastră, din care sufletele pisicilor sunt curățate. Pentru sketchochki pe care îl experimentați, ca și pentru oamenii vii, pentru că Shome și artiștii săi au realizat în cele din urmă animația - au atras, nu puteți arunca cuvinte din cântec, suflete de lucruri, oameni și animale.

Biografia unui tip, cu o schimbare de timp, aventură și mediu, treptat construită în jurul unei lumi întregi autonome - aceasta este chiar și Rabelais. Dar desenele animate nu i-au îmbrăcat în cuvinte, ci în istoria cinematografiei, care știe pe de-a-ntregul, care, apropo, se prăbușește prost în "mare cinema". Și din moment ce filmul moare sub presiunea graficii computerizate, un desen animat fără grafică pe calculator, de asemenea, a ieșit trist, singur, ca toți morții și cu umor, care se numea "umorul spânzurat".

Dar genul este un "film noir" pur - respectiv, toate desenele sunt întunecate, noaptea. Americanii au fost primii care au filmat filmul, dar francezii au venit cu numele. Prin urmare, jumătate din acțiune în Franța ca întreg, și jumătate în America. Unele dintre ele sunt celebre pentru cursa de ciclism "Tour de France", altele au, respectiv, gangsteri. Prin urmare, personajul principal va fi biciclistului, iar aventurile sale sunt asociate cu gangsteri. tip american Fred Astaire bate STEP TV franceză, trei exemplare nebun vechi cântând parizian cântăreață de cabaret în tipul de New York, numit Belleville. Adauga la această comedie a lui Jacques Tati, pasiunea gastronomică cuiva pentru broaște, obsesia cuiva cu zgârie-nori și tombole, sculpta francez de fapt Statuia Libertății americane (grăsime), congrese nasi (pentru totdeauna de la oala doi inci). Ia povestea mântuirii din totalul bicicliștii sclaviei în măruntaiele vechi ale femeilor zgârie-nori, lyagushatinu zhruschey pentru micul dejun, prânz și cină, într-o manieră Tatishchev comedie deadpan. Ceea ce a făcut el, subțire și lung, părea a fi cu totul ridicol. Acea veche femeie - Geeks, Gangsters - nebun ciclist - nuci, și chiar bunica și de câine # 133;

Dar, cu toate acestea, autonomia umanistă nu ar fi avut loc, dacă la toate citatele Shome nu ar fi inventat ceva de-al său. Numai de la acest "propriu" "Belleville Trio", care apare în anii 1950 conform tuturor legilor anilor '50, devine imprevizibil și sincer în orice moment dat. Începe, ca o dramă întunecată domestică în spiritul lui Zola, se termină, ca și Besson. Cel puțin câteva "episoade" ale lor nu pot fi descrise. Când biciclistul era mic și gras, bunicul îi dădea un câine. El a crescut și a pierdut greutatea, iar câinele a devenit gras. Și așa, în timp ce nepotul cu bunicul antrenat cu fluierul, câinele este blocat acasă, la căile ferate și provine din ură spre trenuri care trec. Iar când se întorc, se dezbrac, se spală, abia se îndepărtează de oboseală, fac cină, mănâncă cina și câinele nu este hrănit sau hrănit. Dacă nu știți ce se va întâmpla în continuare, puteți să vă îndepărtați de ura pentru acești monștri vicioși pentru batjocura animalului. Slavă lui Dumnezeu, a fost inteligent și a ghicit să traducă ceasul, pe care tocmai la hrănit. Cel de-al doilea episod - când cel mai tânăr ciudat a fost răpit de pe pista de curse cu două dulapuri în negru. Ei bine, atunci când Granny a pus câinele în locul roții sparte a camioanelor sport - sadism, desigur, dar deja simte că acest lucru nu este grav. Și tot ce este în continuare - cum se iubesc toți unul pe celălalt, este mai plin de bucurie și bucurie și scoaterea întunericului în lumină - el, desigur, în ocean.

Cicliștii sunt aduși în cârligul vaporului, nimeni nu știe unde. Bunicul și câinele nu pot pierde din vedere vaporul și fură sincer o bicicletă cu apă. Ei răsucesc pedalele acestui vas binecunoscut pe mări, în valuri, în furtuni, în tunet și fulgere, în zăpadă și ploaie, și totuși înoată. Barca este onorată, plimbările cu bicicleta. Vreau să plâng, voi spune cu sinceritate. Și că uneori am visat acest câine. Și cum trio-ul muzical al bătrânilor extrage broaște # 133; În cele din urmă, viața a continuat fără gangsteri și sclavi, iar în toate condițiile - tehnic, umor, estetic, semantic - ne-a fost prezentată o capodoperă absolută a suprarealismului zilnic al secolului XXI. Iubirea nu poate fi decât ciudățenii care trăiesc în suferință, ci prin mijloace.

Foarte bun film animat. Acesta nu este un desen animat pentru copii - nu există dialoguri, poveste prietenoasă copiilor - copiii se vor plictisi. Dar poate că este corect?
Cine a spus că desene animate sunt doar pentru copii? Dar nu este așa, probabil, acesta este unul dintre primele filme de animație cu lungime totală destinate publicului adult, care a fost lansat în box-office-ul rus. Și numai pentru binele merită să se uite.
Și desenul animat este doar un miracol! Bunicile, broaștele, muzica. Un câine merită o atenție specială - este absolut viu, are câine, el va înțelege despre ce vorbesc.
E mai mult decât un desen animat.

Crăciun foarte trist. Sunt momente strălucitoare în ea, dar este ca un soare într-o zi tulbure: clipește și dispare din nou în spatele norilor. Din anumite motive, ne-am așteptat ca filmul să fie mai muzical.
Și este păcat că nu sa dovedit așa, pentru că muzica merită! Și stilul filmului este, de asemenea, foarte mulțumit - un francez bun cu o clasică bine stabilită a genului.
Întregul film a fost rău pentru doamna vechi, care de dragul nihiliști sale-nepot depresiv gata pentru cucerirea oceanului de pe un catamaran cu o pungă în care trăiește o muscă, gata de viață pe docuri (mulțumesc lui Dumnezeu, bătrâna de la „tripletelor din Belleville“ luat). Dar este dureros să vezi cum încearcă să ajute casa altcuiva, dar în același timp să facă ceva greșit tot timpul ...
Câinele Bruno (la începutul filmului am crezut că era un câine însărcinat) - fermecător. Și, probabil, numai datorită lui, filmul lasă cel puțin niște speranțe.
A fost frumos că francezii nu au stinted pe gluma din partea lor (uneori foarte exagerat), dar impactul asupra Americii ... Sincer - e obositor.
În general, este un film plăcut și emoționant.