Recenzii de prezentare a lupilor și a oilor - mic (teatru mic din Rusia) - agenție de teatru

Performanța a plăcut foarte mult! Deși la timp a mers mult timp, dar sa uitat la o dată. Actorii au jucat extraordinar, emoțional. Foarte des, performanța a provocat un zâmbet și fiecare acțiune a încheiat o furtună de aplauze. Vă recomand. -)))

Performanța este excelentă, o producție clasică reală. Desigur, oamenii de la generația mai în vârstă vor dori (de exemplu, sunt peste 50 de ani). Dar m-am dus cu cel mai mic fiu al meu, care avea cincisprezece ani, și a fost, de asemenea, încântat de producție. Am râs mult, urmărit cu interes ceea ce se întâmplă pe scenă, iar la sfârșitul anului spus că a fost cel mai bun dintre toate spectacolele Teatrului Maly! (Aici este necesar să se clarifice faptul că avem întreaga familie „teatru“ și de multe ori am participa la spectacole și Teatrul Maly, și alte la fel de bine-cunoscute). Unele comentarii au fost scrise de erou-amant, care pentru 70 și care are o burtă uriașă, se pare patetic și incredibil ... Da, cred că da, dar dacă închideți acest mic probleme de ochi, atunci restul nu au plângeri cu privire la punerea în scenă. Am stat în cel de-al treilea rând al orchestrei - jocul actorilor se simte la o sută la sută. Din rândurile îndepărtate este deja oarecum greșit. Am primit o mare plăcere. Pentru toți actorii și, în general, pentru toți cei care pregătesc astfel de spectacole magnifice - de o mie de ori bravo! Teatrul Maly este cel mai bun teatru din țară.

Nu m-am dus cu mult timp în urmă, impresia era mai degrabă intermediară. Arată bine în rol numai Polyakov (Murzavetskaya), jocul restul distruge periodic întreaga atmosferă de un fel de batjocură anecdote.
Peisajul este da, este minunat. Întrebarea este necesitatea lor, în special având în vedere că sensul piesei este o demonstrație a unui fel de devastare, nu numai morală, ci și în termeni de bani.
Și încă nu mi-a plăcut "modernizarea" multor momente, astfel încât "audiența să înțeleagă și să râdă la ceva". Este în mod clar în afara locului

Ieri au fost la piesa "Lupii și oile" din Maly. Totul este bun, solid, standard este corect, demn de clasic, un pic plictisitor, dar frumos, foarte frumos. Și un gust minunat, nu tartă, nu ascuțit, dar atât de dulce ca o cafea, ca după o seară plăcută cu prieteni vechi și minunați. Mulțumesc, Polyakova, grozav! Vivat, Nizovoy, un gânditor magnific al extremităților inferioare, vivat, a râs în inimă.

Teatrul Mic al Rusiei - cele mai apropiate spectacole: