Răsfoiți pe Volga

Conștient de faptul că, în mijlocul verii, în căldură, pe vizitele plătică Volga nu la prima vedere grinduri remarcabil, ne-am dus la o astfel de regiune a Volga, cunoscut la noi pentru pescuit vara anului trecut.

Apa din râu era încă prea mare și, prin urmare, chiar și la o distanță mare de țărm, adâncimea era mică. Examinând locul de prindere, am navigat pe o barcă la aproximativ o sută de metri de linia de coastă, iar pe această întindere de apă limpede, un fund nisip fin, cu bușteni scufundați subțire, era vizibil.

Nu m-am îndreptat către patul râului, dar până la 5-6 metri, alimentatorul meu de o sută de grame a ajuns la mine. Nastya sa apropiat - la o adâncime de doar trei metri. Adevărata hrană abundentă ne-a permis să sperăm că, sub acoperirea întunericului de noapte, rachiul va fi tras aici.

... În ciuda faptului că soarele era deja la orizont, era destul de fierbinte. Prin urmare, după ce am dezasamblat alimentatoarele și am hrănit locul de prindere, trimițând la apă o duzină de alimentatoare umplute, am decis să înot în Volga. Când am intrat în apă deja de piept, am auzit în spatele meu cum un clopoțel a căzut pe vârful tijei mele.

Din moment ce nu mai aveam timp să mă ocup de echipamentul meu, am hacked și am săpat peștele lui Nastya. Captura era o răzuitoare de gramatică pentru trei sute - una mică, dar totuși, cu mușcăturile sale, el a confirmat că am ales locul potrivit și ne-am putea aștepta să ne întâlnim cu frații săi mari, cu pieptul cu lățimea mare.

Așezat pe un scaun, am început să urmăresc îndeaproape partea superioară a dispozitivului de alimentare, dar, după câteva zgâlțâiri indistincte și tăierea goală a cămășii se liniștea. "Urcați înapoi în apă - sunt trunchiurile de înot roșii atrase! Gluma lui Nastya sa lăsat. Dar, din păcate, problema nu era deloc în culoarea trunchiurilor mele de înot - bâzâitul mușcat și alte pești reluate numai în amurgul adânc.

Următoarea mușcătură sigură sa întâmplat numai când soarele se rostogoli peste orizont. Disturbuitorul de calm era un câine de dimensiuni mari.

Cu cât se îngroașase amurgul, cu atât mai mult a devenit ciorchinul. Și pe distanța de aproape și departe de a oțelului să cadă gusterki cu palma, în care ciugulirea foarte nesaț și furis: poklovki bruscă a avut loc imediat după care se încadrează la jgheab de fund.

În mijlocul acestei tulburări, peștele mi-a privit mai serios. Dezarmând trofeul rezistent, am vrut să văd breșa în lumina farului, dar, din păcate, era doar un crucian. Captura lui ne-a surprins cu atât mai mult că pentru tot sezonul trecut pe această secțiune a Volgăi am prins doar un singur crucian. În consecință, în acest an, crucianul a continuat să apese bâzâitul, câștigând noi secțiuni ale râului.

Dar Nastia a fost mai norocos: atunci când în cele din urmă era întuneric și ne-am atârnat pe vershinki alimentatoare chimice licurici, senzație de arsură luminos verde, soția a adus la țărm podleschika aproximativ o livră.

Apoi pescuitul a avut loc într-un ritm plăcut, măsurat. Gusterki și-a redus considerabil activitatea. Flutura departe țânțarii, care au vrut să scuipe pe spray de descurajare al acestora, am urmărit luminile verzi pe kviverah, care zvâcni ocazional, indicând poklovki precaut. Dar dacă am să prind distanta de departe peste, în principal crap și, ocazional, a alunecat gusterki, în prezent trimis în mod regulat plătică nostru rezervor cu o greutate de până la un kilogram. Aceste pesti atent luate persistent pe Meljak de trei metri, dar între timp I, la o distanță mai mare de țărm prins un singur fără stăpân și nu cel mai mare Leshchik.

Am pescuit până la miezul nopții, iar scoarța de la Nastya la distanță mică încă se mai întâmplase. În cușcă, în acel moment erau deja aproximativ zece kilograme de pește și am decis în mod rezonabil că o astfel de captura este suficientă pentru noi. Așa că am mers la foc pentru a găti cina, după ce am fost de acord că nu mai există șansa să te trezești pentru dimineața zorka.

Adevărat, dimineața Nastia a dormit înaintea mea și, până când soarele sa ridicat, a reușit să prindă o altă bâzâie. Apoi, căldura a început, iar peștele a încetat atât la distanțele apropiate cât și la cele lungi. Dar, înainte de a părăsi locul atrăgător, am hotărât să înotăm și, datorită acestui fapt, am rezolvat secretul bremei de pâine în apropiere.

Faptul că plaja de nisip este un gol în stânga adâncimea de Volga: zeci de metri de malul întins foarte confortabil pentru înot banc de nisip, care este bine încălzit de soare. Curentul aici era slab, iar în partea de jos s-au format mici pete de resturi organice, eventual moarte și căzute la fundul algei. Acestea același loc ales de unele crustacee mici, mai puțin de un centimetru lungime, care mișunau pe partea de jos și superficial îngropat în nisip, în căutarea pentru propria lor hrană sau ascunderea de posibile dușmani.

Cel mai probabil, aceste crustacee erau mâncarea dorită pentru pâine și, prin urmare, peștele larg a căzut pe malul oceanului, pentru a se bucura de mâncarea gratuită. În plus, grăsimea noastră abundentă a făcut acest loc și mai atractivă: băieții trăiau activ aici toată noaptea, în mod regulat prinși pe Nastina.

Deoarece am pescuit la o distanță mai îndepărtată, cu o adâncime mai mare și un curent puternic, nu au existat rămășițe organice și crustacee pe fund. Așadar, ramele nu erau pur și simplu interesante, iar momeala mea putea trage din adâncurile crapului crucian, care încă alegea pe Volga pentru schimbări în profunzime și mlaștini de canal.

Trebuie remarcat faptul că, pe malul mării, rampa din Volga nu este decoperită decât în ​​mijlocul verii, când apa caldă la mal este cea mai bună cale de a promova dezvoltarea crustaceelor ​​și a altor alimente. Mai aproape de toamnă, când nivelul apei se încadrează în Volga, iar puțurile sunt goale, aceste pești preferă să pasc la adâncime, iar mișcările lor sunt mai mult legate de anomaliile reliefului inferior. Dar aceasta, după cum se spune, este o poveste complet diferită ...