Optzeci - cât de bine am trăit prost! (C), recenzii

Participarea mea în anii '80 este limitată doar la naștere și primii ani de viață, deci nu-mi amintesc nimic din acel moment. În consecință, pentru a judeca plauzibilitatea seriei, pentru a observa greșelile sau invers pentru a spune că a fost așa, nu o voi face. Mi se pare că acest lucru nu este principalul lucru.

Pentru mine serialul "The Eighties" este în primul rând un film despre tineri, despre relații, despre calități morale și sub formă de stafide - situația anilor 80, cu problemele, bucuriile și oamenii.

Nu mi-a plăcut cu adevărat primul sezon. Am fost constant iritat de naivitatea imensă și chiar de prostia, de indecizia veșnică și de "prostituția" personajului principal Vanya. Nu mi-a plăcut egoismul și ignorarea totală a atitudinii lui Inga față de alți oameni. Se pare că toate personajele au fost fie finalizate egoiste (Serega, Galdin, Inga), fie fără speranță naivă și prea corectă (Vanya, Katya, Masha). În general, nu am intenționat să urmăresc continuarea. Dar soțul meu însuși a început să privească al doilea sezon, m-am putut uita la un episod și deja m-am interesat încet.

În anotimpurile următoare, simpletonul lui Vanya a crescut un tânăr cinstit și nobil, cu principiile sale și fără "paharele de trandafir" care erau la începutul seriei "Eighties". Serega a rămas un nebun care putea vinde prietenie, onoare și demnitate pentru profit. Vreau să cred că evenimentele din ultimul sezon îl vor impresiona, dar cred că nu va dura mult timp. Dar acest personaj, din nefericire, este foarte realist. Îmi place Katya, care nu împărtășește totul în alb și negru, dar, dimpotrivă, are motive destul de rezonabile.

Pe lângă întrebările de prietenie, loialitate, trădare, dragostea femeii pentru un om slab este foarte clar indicată. În ciuda tuturor lucrurilor stupide pe care le-a făcut Gene, Luda la iubit oricum. Același lucru se întâmplă și pentru Masha: vede toate neajunsurile lui Serega, dar până când le suferă și în același timp admiră chiar și cele mai mici realizări ale soțului ei.

Chiar îmi place Borya. Lasă-l să fie ridicol și foarte ciudat, dar multe momente comice din seria "Eighties" au fost păstrate pe el. În plus, Borya este foarte amabilă, inteligentă și înțeleaptă în felul său. Că există doar un episod în care el chastise Serega, Inga și Katya pentru actul lor greșit în legătură cu Vanya și, în același timp, oferă sfaturi suplimentare.

Ultimele două sezoane sunt pline de transformări neașteptate, legate de bani și intrigi. Nu-mi place personajul lui Tanya - prost, ignorant, vulgar, mercenar. Dar lumea fără astfel de oameni nu se întâmplă, deci în seria "Eighties", se potrivește de asemenea.

Cel de-al patrulea sezon se încheie fericit pentru aproape toți eroii, cel puțin pentru cei care o merită. Singurul lucru care nu mi-a plăcut a fost linia încurcată a dezvoltării relațiilor dintre Inga și Vanya. În primul rând, Inga doar "înfundă" pe Vanya și merge să sărbătorească Anul Nou cu prietenii ei francezi, apoi aruncă brusc totul, vine și jură în dragostea veșnică pentru Vanya. În cazul în care o astfel de schimbare bruscă - este neclar. Da, și actrița nu mi-a plăcut deloc. În acele scene în care înțelege că îi iubește pe Vanya, nu văd deloc acest lucru și nu cred asta.

În general, o serie bună. Arată ușor, dar te face să crezi. Timp petrecut nu regret.

Dacă ți-a plăcut recenzia - te rog împărtășești legătura cu prietenii tăi!