Munții din Abhazia, rucsacul călătorului

Abhazia este locul pe care îl întâlniți, sunteți surprinsi de marea transparentă, de munții magnifici, de cel mai pur aer și cu siguranță doriți să vă întoarceți. M-am întrebat odată dacă mă duc în Abhazia. și acum, revizuirea fotografiei, amintirea excursiei noastre la mare, la munte și odihnă în Abhazia. Am o mare plăcere din amintirile mele.

Cred că impresiile mele vor fi utile celor care călătoresc în această vară să se odihnească în Abhazia ...

Munții din zona Kodor

Munții din Abhazia, rucsacul călătorului

Urme de timp și gloanțe pe pietre

Există atât de multe pietre și pietre pe mal!

Kilometri în 2-3 de la Sukhum există un loc al lui Markhaul. Iată o sursă cu apă minerală pură și gustoasă.

Munții din Abhazia, rucsacul călătorului

Marchiaul (spun ei, Beria este de aici)

Apropo, în munți, printre satele abandonate si distruse in apropiere de ciobanii mănăstirești, soferul nostru ne-a arătat o altă sursă. El doar curge din munți, nu este înconjurat de o piatră, decorat cu nimic, dar apa nu cedează marhyaulskoy. În opinia mea, în toate apele minerale din Abhazia și utile animarea aerul pentru a respira, nu peredyshat - fenomenul atât de comună așa cum carbogazoasă străzile și apa cu clor.

Calea noastră a trecut prin pajiștile Tsebeldinskie. pe cascadele din Shakuran. Mai întâi eram la vârful Shakuranului, coboram pe luncă, prin copaci și ne-am găsit aici ...

Shakuran cascadă îngustă

Ghidurile noastre ne-a spus că acum câțiva ani, a existat apă, zgomot cade în jos (aproximativ o sută de metri sau două sute, marginea nu se poate apropia, dar îți taie respirația, dar atunci când un ochi la peep). Acum totul este uscat aici, apa a fost doar în gropi de piatră, de mii de ani (oamenii de știință au dovedit!) Spala departe fluxul de apă.

Ridicându-se la mașini, o mică odihnă, am mers mai departe. Ne-am găsit într-un mic sat unde ne-a întâlnit un unchiuos vesel și mobil. Tratate cu vin, brânză, capră, a ordonat să colecteze mere sub un copac măr (delicioase!) Și, în general, am fost mulțumit, ca și în cazul în care toată viața lui a fost de așteptare pentru noi, acum chiar și o jumătate de oră și a avut nici o idee despre existența noastră. Da, munții din Abhazia s-au adăpostit și oameni atât de prietenoși și ospitalieri ...

Munții din Abhazia, rucsacul călătorului

Mai târziu am aflat că satul se numește Zakharivka, numele acestui om este Artush și nu locuiește aici singur. În timp ce ne-am uitat în jur, unii vecini s-au retras ...

Și ne-am mutat în defileul actual către o adevărată cascadă Shakuran. Locul unde mergeam se numește Canyonul Jampal. Începe cu un arc de piatră interesant, ca și cum un stăpân-pietrar tăiat în munți.

În partea dreaptă există două peșteri, nu peșteri, năpârci nu sunt năpârliți: o singură persoană se poate urca cu dificultate, iar la sfârșitul acestui mini-tunel cerul era luminos. Odată ce m-am speriat să ajung acolo, m-am uitat și am plecat cu toată lumea prin arc.

Munții din Abhazia, rucsacul călătorului

apa de aici Piatra ascutitoare pentru mulți, mulți ani, pentru că un astfel de perete curbat pe dreapta și stânga o stâncă uriașă, închisă de înălțimea sperie oameni ca loc de cimișir roschey.Ochen Lago-Naki în Adygea.

Boxwood, în spatele lui - o stâncă de mai multe metri

Apropo, în timp ce merge pe un drum abrupt, cu o bară de mână fire (nu rezista - alături de abis), ca și speciile de plante descoperite, care sunt la fel ca iarba, să crească, și avem în Rusia, plantate în ghivece la ferestre. Am menționat deja acest lucru, descriind frumusețea Grădinii Botanice Sukhumi.

Dar aici suntem în partea de jos a canionului Jampal. Mergem să admirăm Shakuran. Munții aici sunt magnifici! Spiritul captează de la înălțime! Aer - respirați, nu respirați, este delicios. Și grămada de pietre este impresionantă - ca un gigant de basm care aruncă pietre.

Aici sunt, rămășițele cascadei Shakuran

Aproape nu există apă. În rețea puteți vedea Shakuran, când era încă o cascadă și turnat, de parcă ar fi fost dintr-o găleată într-un stalagmită imens, partea superioară a căreia seamănă foarte mult cu fața unui răufăcător.

Când am apărut aici, apa de sus a căzut, dar nu un flux continuu, ci o ploaie de ploaie. Totul a fost umed, da, dar o mare bălți albăstrui, ca imagini de rețea înainte, a fost plecat, unde să înoate aici, că păstrăvul în bălți mici, gropi plavala.A ne-am bucurat de formele bizare ale pereților și munți înalți.

Munții din Abhazia, rucsacul călătorului

Pentru comparație: munți și oameni

Revenind la mașini, ne-am dus în munți. Aceasta a fost inițial despre Lacul Amtkel, dar ajungem într-o zi și ne-am întors la Sukhum nu a fost ușor. De aceea, am vizitat valea râului Kodor. lângă Sugarloaf (sau Adagua - în Abhazia), a văzut un pod fără balustrade (și furat pentru fier vechi).

Am ajuns la un sat mic în cazul în care bunica mea ne-a vândut miere de munte, turnarea din borcan și vorbesc despre acele zile teribile, atunci când au existat oameni în camuflaj. Aici nu contează cât de greu să evit subiectul, dar războiul încheiat cu mai mult de zece ani, încă mai trăiește în memorie în inimile oamenilor din Abhazia si, cred, nu în curând înfășurată tragere ...

Munții din Abhazia, rucsacul călătorului

Mai devreme a existat o cascadă

Bunica asta cu fiica mea a găsit rapid un limbaj comun, amantă răspândirea nuci macinate în geanta ei, a dat niște dulciuri mai, invitat special să vină aici să se relaxeze. Ne-am așezat sub un copac verde și a mâncat o pară, se uită la micul mandarinei verzi, a apărut deja pe ramuri (acestea sunt doar coapte pentru Anul Nou).

Drum, munți, păduri de mărăcini, aici și acolo copaci cu prune de cireș

Apoi ne-am întors la Sukhum: era deja întuneric și soarele abhazian se dădea în picioare pentru un minut sau două, ca într-un desen animat, este chiar evident și poți face poze!

Munții din Abhazia, rucsacul călătorului

Aici sunt, munții din Abhazia - o înălțime nebună, care nu este transmisă de nici o fotografie de frumusețe, oameni simpatici și prietenoși. ... Nu este o coincidență faptul că de curând din ce în ce mai mulți oameni se bazează pe odihnă în Abhazia și vin aici pentru impresiile lor. Ei bine, am încercat să vă dau ...