Despre mers pe jos:

München-Chiemsee rutier acolo și înapoi:

Sub München, are și propriile versailles, sau mai degrabă similitudinea sa. Și asta nu este o exagerare. Regele Ludwig al II-lea din Bavaria a cumpărat o insulă pe Lacul Chiemsee, unde a încercat să construiască o copie a Palatului de la Versailles. Am decis să se uite la ea o altă creație a „rege basm“, și în același timp și să se relaxeze pe lac frumos. Am plecat la München la ora 9 dimineața pe A8 în direcția Salzburg. A fost marți, autobuzul a fost încărcat, dar fără blocaje. Mai puțin de o oră mai târziu a sosit în orașul Prin, de la debarcaderul căruia s-au trimis ambarcațiuni de agrement pe lac. Am luat un tur cu o oprire la cele două insule celebre ale Herrenchiemsee (Herrenchiemsee) și Frauenkimzee (Frauenchiemsee), literalmente sex masculin și feminin. Plătiți pentru moment numai pentru barcă 8.50 €, ei navighează în fiecare oră, așa că nu a durat mult să aștepte.

Palatul Herrenchiemsee

Herrenchiemsee - Versailles bavarez sub Munchen
Palatul și mai ales parcul din fața lui este cu adevărat similar cu Versailles, dar totuși un pic mai modest. Dar totul arată bine în mediul munților înalți și cu trasee directe spre lac. Nu există așa ceva la Versailles. La interior, primul lucru care a lovit - un afișaj electronic mare, atât la stația, cu anexele la excursii minut: 11.00 Germană, Engleză 11.05, 11.10 Rusă, etc au o privire la biletele noastre, există într-adevăr a stat rus ... Adică, întreaga excursie era în limba rusă, care se putea bucura doar de bucurie. Interiorul palatului nu este mult inferior versiunii Versailles. De lux, doar uimitoare în ochi. Au fost atenți, că pe toate portretele este reprezentată aceeași persoană, în rochii diferite. Ei bine, da, cu siguranță este regele francez Ludovic al XIV-lea, idolul lui Ludwig. Candelabrele și vasele de la faimosul porțelan Mason, șemineele au fost uimitoare. Spre deosebire de Versailles, chiar aici a fost construită o piscină. Într-un cuvânt, totul este pentru o viață de lux.

Este uimitor doar faptul că regele Ludwig însuși a trăit aici doar 8 zile. Asta este, a fost inactiv de ani de zile, dar acum serveste pentru turism. Dar vă mulțumesc pentru asta. Apropo, nu poți face poze în interior, la fel ca și telefoanele mobile. De control la aeroporturi, un angajat și a plecat în spatele nostru pe călcâi, priviți afară, nu încalcă regulile.

Am mers de-a lungul corului palatului undeva timp de o oră și am coborât la magazinul muzeului. Se vinde o mulțime de obiecte din porțelan (porțelan): feluri de mâncare, ceasuri, figurine etc. Desigur, acesta nu este Mason, dar totul este foarte calitativ de la maeștrii locali. Prețurile variază de la zeci la sute de euro. Oamenii cumpără, bine, ne-am uitat la ceva pentru noi înșine. În palatul la parter există o cafenea mică, dar am decis să mănânce mai strâns la dig, în cazul în care restaurantul observat. Și în palat au trecut muzeul lui Ludwig al II-lea. Aici am învățat mai multe detalii despre viața sa scurtă, dar bogată. Multe fotografii, mobilier și alte bunuri personale ale regelui sunt prezentate. Impresia era că el era o persoană entuziastă, mai probabil chiar și un visător, avea bani, dar nici o putere reală. La acea vreme, în a doua jumătate a secolului al XIX-lea, Bismarck era deja responsabil de tot ce era în Germania. La 40 de ani, Ludwig sa înecat în Lacul Starnberg lângă München. Se zvonește că cineva aflat la putere încă a intervenit și sa înecat. Dar aceasta este o altă poveste.

Herrenchiemsee - Versailles bavarez sub Munchen

Ne-am întors la dig și ne-am uitat în vechiul palat construit cu 100 de ani înainte de Ludwig. Cumva nu este impresionat. Istoria constituției germane, câteva zeci de peisaje ale lacului și sala și grădina Kaiserului au fost închise. Într-un cuvânt, după 10 minute ne îndreptăm deja spre un restaurant confortabil în curte. Se așeză la o masă în aer liber, cu vedere la lac și la Alpi. Atmosfera este aromată cu mâncare bună și o bere - ce altceva mai are nevoie persoana noastră în vacanță. Dar o jumătate de oră mai târziu a trebuit să întrerupem idila asta - barca noastră sa apropiat de debarcader.

Insula Frauenkimsee

Următoarea oprire din programul nostru a fost Insula femeilor Frauenkimsee. Am navigat aproximativ zece minute. Insula este foarte mică și totul se pune ca pe o palmă cu o biserică frumoasă lângă dig. Sa dovedit a fi o mănăstire pentru femei, care este principala atracție aici. Insula este locuită și înconjurată de case foarte pitorești. Într-un birgarten confortabil pe țărmul oamenilor care beau bere. Plajele nisipoase pentru înotul de vară, asta e tot. Ne-am relaxat putin in acest mediu frumos, dar in afara de vara nu este nimic de facut aici. În jumătate de oră am părăsit acest paradis și ne-am îndreptat acasă.