Experiența mea de a călători în Serbia rezolvă probleme pe drum, viziunea rusă asupra Bulgariei

Bună ziua dragi cititori!

Așa că am decis să împărtășesc experiența mea cu tine, să vă povestesc despre problemele care au apărut pe parcurs și despre modul în care m-am confruntat cu ei.

Puteți ajunge la Serbia cu avionul spre Belgrad, cu autobuzul sau cu mașina. Cu avionul - rapid, dar scump, aproape de trei ori mai scump decât un autobuz. Dar cu autobuzul este mult mai ieftin, dar pe drum este necesar să fie 15 ore. Despre discursul mașinii și nu a mers. Mi-a fost infricosator sa merg singur. Și așa am ales opțiunea - autobuzul.

M-am gândit - vara, sezonul turistic, poate că nu vor mai fi locuri libere în autobuz - am decis să cumpăr bilete în avans. La stația de autobuz de la biletul de avion al liniilor internaționale din Varna, a discutat mult timp cu opțiunile de casier pentru călătorie.

Se pare că ruta se numește Varna-Belgrad (capitala Serbiei), iar biletele sunt vândute la Varna-Sofia și Sofia-Belgrad. Adică, în Sofia există un transplant.

Cu casierul de la biroul de bilete, am decis că voi veni mai târziu, pentru că în momentul de față biletele au fost devreme pentru a rezerva. Costul biletului de la Varna cu transfer în Sofia și înapoi la Varna, casierul anunțat în 130 de levi.

Dar m-am decis să trec peste toate birourile de bilete de la stația de autobuz, agenții de turism, care erau mai multe. Prețurile pentru autobuz în diferite firme diferă de două ori. Agențiile de turism folosesc aceleași companii de transport auto ca și cele de stat.

În cele din urmă, am găsit o companie de turism, a cărui preț de bilet a fost același cu cel pe care l-am exprimat inițial și am decis să rămân la această firmă. Am primit un bilet de la Varna la Sofia, înainte și înapoi, cu o reducere de 30% (care era foarte plăcută) și a emis un bilet de la Sofia la Belgrad și înapoi.

Cu operatorul de turism am fost de acord cu ora sosirii, plecarea, andocarea tuturor traseelor ​​- totul părea normal. De asemenea, am cerut ca decalajul dintre sosirea unui autobuz și plecarea celuilalt să fie de cel puțin 2 ore.

Autobuzul din Varna a mers exact la ora 00-45, iar Sofia a ajuns la 7-30. Înainte de plecarea autobuzului spre Belgrad, ar fi trebuit să rămână o oră și jumătate (9-00). Cu toate acestea, în loc să ajungem imediat la stația de autobuz din Sofia, autobuzul nostru a condus mai întâi la aeroport - în al doilea și apoi la primul terminal și abia apoi a mers la stația de autobuz.

A fost deja ora 8:30. Sunt foarte îngrijorat pentru a fi târziu, pentru că Belgrad merge cu un autobuz pe zi și doar de trei ori pe săptămână. Și dacă astăzi nu voi merge - atunci totul este pierdut întregul punct al călătoriei, pentru că m-am dus la nuntă, care este de a fi a doua zi ... Driver „pune presiune“ și 8-50, am fost deja la stația de autobuz.

Este bine că stația de autobuz internațională este peste drum. Am sărit la plafonul de aterizare, iar primul pe drum a fost un autobuz spre Belgrad. Așteptat doar pentru mine. Alte 5 minute de întârziere și m-am putut întoarce acasă! Lăudați pe Dumnezeu! Am avut timp.

Șoferul mi-a luat bagajele și mi-a cerut să plătesc 40 dinari (moneda sârbă, rata la euro de 123 de dinari), este vorba de 70 de stotinki. Înainte de călătoria în Serbia, am făcut schimb de leni pentru 1000 de dinari, fără probleme.

Atunci când călătoresc în Serbia trebuie să aducă euro, există pe piață și restaurante acceptă cu bucurie și moneda de schimb este mai ușor decât dolari, ruble, Lev și o altă monedă.

Terrain la graniță

La trecerea frontierei, am prezentat pașaportul meu rusesc, cecul a durat câteva minute și a așteptat coada de așteptare timp de 10-15 minute. Controlul la frontieră este efectuat în trei fluxuri: o linie de autobuz, o linie pentru mașini și o linie pentru camioane. Au existat 3 autobuze pe linia de autobuz, iar la celelalte linii se acumula o coadă mare de autoturisme.

Timpul de călătorie la Belgrad este de 5 ore, plus verificarea documentelor și 10-15 minute pentru cafea și nevoile proprii la punctul de trecere a frontierei (toaleta este plătită). Autobuzul - modern în două etaje, aparatele de aer condiționat funcționau bine, era posibil să se regleze.

Am stat adesea în sate pentru a lua pasageri care nu mergeau neapărat la Belgrad, ci pur și simplu pe drum. Așa că am ajuns la Belgrad la timp.

Dar Belgradul nu a fost destinația mea finală. A trebuit să conduc aproximativ 130 de kilometri spre nordul Serbiei, în orașul Beci. Prietenii mei mi-au scris că biletul achiziționat la ambele capete va costa cu 25% mai ieftin.

Înainte de plecarea autobuzului, au fost 45 de minute. Dar când nu cunoașteți locația postului, limba sârbă - este greu de înțeles. Am alergat prin stație, nu am găsit un casetofon, am hotărât că ei erau situați pe platformă.

Am vrut să merg la platformă, dar a funcționat un turnichet și a trebuit să am un simbol sau o chitanță pentru plata acestui serviciu. M-am întors și am cerut în limba engleză (tinerii știu engleza) unde puteți plăti pentru trecerea pe platformă și, în același timp, unde puteți face schimb de euro pentru dinari.

Când am plătit pentru chitanță, am văzut birouri de bani unde trebuia să cumpăr un bilet. Am cumpărat bilete în ambele sensuri și într-adevăr - discountul este valabil. Fata a făcut biletele, am plătit și mi sa dat un jeton în afară de bilete. Am spus că nu am nevoie de ea, dar fata ma obligat să iau un semn.

Acum drumul spre platformă mi-a fost deschis. Înainte de plecarea autobuzului au mai fost încă 10 minute și nu mai eram îngrijorat.

Autobuz de la Belgrad până la Becy

În orașul de destinație am fost întâlnit, așezat într-un mic hotel într-o cameră confortabilă. M-am odihnit puțin. Apoi, prietenii mei m-au invitat la un restaurant la cină și mi-au oferit ocazia de a mă odihni înainte de mâine - nunta mea.

După 7 zile, după o odihnă bună în Serbia, după ce am vizitat locuri frumoase, m-am întors la Varna.

Am ajuns la Belgrad fără probleme. De la Belgrad la Sofia, autobuzul trebuia să plece la ora 14.00. Dar autobuzul bulgar a sosit abia la ora 17. Am ajuns la Sofia doar 24 de ore, în loc de 19-30 de ani, chiar dacă am cumpărat un bilet, am cerut un gol între autobuze, dar am fost sigur că totul ar fi în regulă!

Am ajuns la Sofia la 10 minute după plecarea ultimului autobuz spre Varna. Un șofer de taxi ma sărit imediat, mi-a întrebat unde trebuia să merg, am aflat că m-am confiscat de bagaje și am alergat la Varna, l-am urmat. Deschise trunchiul de taxi și începu să-mi încarce valiza acolo. Și m-am gândit că vrea să mă ajute să arăt unde sta autobuzul.

Am refuzat să merg cu taxiul, mi-am luat valiza și m-am îndreptat spre stația de autobuz. Am studiat programul de autobuze spre Varna. Primul a plecat la 5-30. Înainte de plecarea sa, au rămas doar peste 4 ore.

Apoi, șoferul de taxi cu un bărbat a venit la mine, au explicat că într-un taxi am prinde autobuzul și m-aș transforma în el. Omul chemat dispecerul, chemat undeva, a aflat unde este acum autobuzul spre Varna (căruia ia spus că nu știu). Și din nou au început să mă convingă să merg cu taxiul. Am refuzat pentru că mi-a fost frică și nu am crezut cu adevărat în asigurările lor.

Și apoi biletul meu a fost pierdut din cauza întârzierii sosirea mea la Sofia - 25 leu pentru noul zbor ar trebui să fie din nou să plătească 32 de leva, iar șoferul de taxi a spus că el a trebuit să plătească 30 de leva. Acest lucru este foarte scump și periculos.

Stația de autobuz din Sofia este reconstruită, luminoasă și frumoasă, biroul de bilete, toaletă, cafenele. Noaptea a avut o mulțime de spațiu liber în sala de așteptare și în plus am avut o carte interesantă.

Așa am ajuns în Serbia și înapoi. Poate experiența mea pentru unul dintre voi, cititorii mei, este utilă.

Templul „Sveta Petka Blgarska“ Pentru o lungă perioadă de timp a fost de gând să scrie un articol despre biserica „Sveta Petka Blgarska“ templu construit în satul Rupite, locație. unde sa născut, a trăit și a.

Bună ziua dragi cititori! Călătoria prin Serbia continuă! Astăzi vom vizita un mic oraș din nordul Serbiei - Beche. Acei turiști care vin.

Vă urez bun venit abonaților și oaspeților site-ului meu! Vreau să vă spun și să vă arăt prețurile de pește, carne și brânzeturi în orașul Far-es-Khabarovsk.

Salutări pentru dvs., dragi cititori! Vă invit să faceți o plimbare în jurul orașului Novi Sad. Orașul este situat în nordul Serbiei, pe malurile Dunării, în provincia autonomă Voivodina, este.

Alăturați-vă discuției! Opinii deja: 10.