Cel mai bun mod de a ajunge la preveli

# x201c; cel mai bun mod de a ajunge la preveli.

Îi sfătuiesc pe toți să meargă cu autobuzul. ÎNAINTE DE PLACĂ. cu o barcă plouă merge la preveli - 30 de minute cu barca. de la stația de autobuz până la locul de îmbarcare pe barcă pentru a merge la 100 de metri. 8 euro pe barcă și sunteți pe plajă. înapoi frunze cu barca la ora 16.00. dacă mergeți direct cu autobuzul sau cu mașina spre conducere, coborârea de la munte până la plajă va dura aproximativ o oră. ridicarea - chiar mai mult. dar priveliștea de la munte până la plajă merită, cel puțin mergeți în jos și petreceți timp și efort. înapoi Vă recomand să utilizați barca.

2 Mulțumesc, liliski!

Am vizitat Preveli, iar Rethymno a fost trimis cu autobuzul. Mai întâi am ajuns la mănăstire, apoi am mers spre plajă. Obosirea este un pic, desigur, dar ne place aventura. În mănăstire am purtat o cruce miraculoasă, la care ne-am sărutat.

Plaja. Coborârea nu este la fel de grea ca ridicarea înapoi (ca de obicei)). Abia m-am întors. Locul în sine este frumos: un râu care curge în mare, palmieri, o mică biserică la poalele muntelui, capre galopând de-a lungul stâncilor. Apa este mai rece decât pe coasta de nord, chiar revigorează râul. Două gâscă homosexuală se plimbă de-a lungul țărmului. Există o tavernă.
Am ajuns în momentul în care vântul din sudul Cretei a suflat (în adevăratul sens al cuvântului). Nisipul de pe plajă se ridică și se lovește dureros de picioare, zboară într-o farfurie cu o salată, un pahar de limonadă, înțepenită în părul meu. Sper că această vreme nu este tipică pentru Preveli. În caz contrar, este oarecum problematică acolo.

1 Vă mulțumesc, Ekaterina P!

Raportați o problemă

Întrebați Ekaterina P despre Plaja Preveli

Această opinie este subiectivă pentru utilizatori, nu pentru TripAdvisor LLC.