Templul lui Wat leu din Sihanoukville

Sihanoukville nu are multe atractii. Există doar două temple aici. Am vrut să vedem unul dintre ei. De-a lungul tradiției, după ce am pus traseul pe hartă, am mers pe jos. Distanța de la 4 km de leii de aur, adică de a ajunge la Wat Leu în pas cu pas, nu va depăși o oră. Am presupus că drumul nu va fi la fel de simplu cum pare la prima vedere. Acesta este situat în cel mai înalt punct al orașului, prin urmare, pentru a ajunge la templu va trebui să mergi în sus. Harta reliefului a arătat o înălțime de numai 100 de metri, astfel că urcarea nu va fi dificilă. Calea a durat într-adevăr o oră, dar nu era ușor și la început complicată doar de absența trotuarelor. Nu era atât de fierbinte ca urcarea pe munte, era greu. Inima mea începe deja să bată din greu și facem respite frecvent.

Jur că voi ajunge cu siguranță la templu

Pe măsură ce mergeam de-a lungul carosabilului fără trotuare, trecând pe șosea cu bicicletele în mod evident ne interesau. Chiar ne-au fost frică uneori pentru ei, așa că au privit pe drum, nu pe noi, și apoi este posibil să intrăm în șanț. A fost un sentiment că noi am fost primii care au venit aici pe jos, fără ajutorul unei biciclete sau a unui tuk-tuk. Chiar mândri de ei înșiși

Templul lui Wat leu din Sihanoukville

Se îndreptă spre calea cea dreaptă, iar în partea din față apare acoperisul templului

Chiar înainte de a ajunge la templu, a fost lansat un proiect global de construcție. Cambodgii vor adăuga pietre în bucăți mici cu mâna, cu ciocane de sanie, ca și în cele mai vechi timpuri. Mai mult, muncitorii nu sunt protejați nici de mâini, nici față. Munca forțată și munca foarte periculoasă, pentru care Khmer, Naviar, primesc un ban.

Este trist să ne uităm la acești oameni
Templul lui Wat leu din Sihanoukville

Copiii se scot imediat în nămol murdar. Desigur, la mare în fiecare zi nu te duci de pe deal spre deal

Cu privire la abordarea templului în aceste vestigii călugării vii
Aici am văzut pentru prima oară mătușile budiste. Își rade capul și poartă haine albe
Templul lui Wat leu din Sihanoukville

Astfel de morminte sunt peste tot în ordine haotică în această așezare

Pe drumul spre templu pot fi văzute multe lucruri interesante. Piața centrală a așezării este decorată ca întotdeauna cu o statuie a lui Buddha. Peste tot copiii desculți se bateau. Mătușa tip Gypsy cu saci mari pokashivayutsya în direcția noastră, dar nu sunt bani nu este cerșit, dar toți copiii striga la noi „hellou!“.

Ce se înțelege prin astfel de turnulete nu ne este cunoscut. Poate criptele unor călugări celebri.

Templul lui Wat leu din Sihanoukville

Anticipând deja arhitectura frumoasă și templul frumos, cel puțin ceva similar cu Angkor Wat. ne îndreptăm spre scări.

Astfel de turreni neobișnuite (cripte?) Pot fi văzute în stânga în timp ce urcați pe scări

Nu am bănuit că, în realitate, ar fi un mic și cel mai standard complex templu budist, pe care l-am revizuit deja câteva zeci. Puteți să vă plimbați în jurul valorii de Wat Leu în 5 minute. Admiterea este gratuită.

Templul lui Wat Leu din Sihanoukville

Wat Leu

Urcăm pe scări și ajungem la acoperișul de observare, cu care întregul Sihanoukville este în fața ochilor tăi.

Pe lângă noi pe acoperiș tot timpul frecat un băiețel îmbrăcat într-un călugăr, care a încercat să indiciu că putem face o fotografie (pentru o taxă). Recunosc că nu am simțit nici un sentiment tremurat din templu sau din vedere. Cred că dacă acest templu era prima mănăstire budistă pe care am văzut-o în viața noastră, cu siguranță am fi impresionați. Nu vedem asta acasă.

Templul lui Wat leu din Sihanoukville

Există mai multe statui religioase pe teritoriul bisericii. Nu am aflat semnificația fiecăruia dintre ele, așa că nu vă vom antrena cu descrieri lungi.

Ori de câte ori te uiți, copilul alergă și călugării merg. Nu erau deloc turiști. Doar un alt cuplu rus, cu excepția noastră, a venit ca niște oameni albi pe un tuk-tuk.

De ce toate fetele de la tineri la bătrânețe, atunci când alerg, apoi râd involuntar?
Templul lui Wat leu din Sihanoukville

Toate acestea completează imaginea vieții altor oameni, nu ca noi. După ce am stat pe bancă, ne-am dus să vedem ce era în curte. Există câteva structuri și aproape nimeni. Nu există oameni, nici copii, doar maimuțe.

O altă scară a templului

Fântâna sau un lac ritual

Locuirea călugărilor în templul Wat Leu

Pe întreaga inspecție, am petrecut 20 de minute. Am avut timp să stau și să ne odihnim pentru acest moment. Trecând spre casă, la ieșirea din așezare, au observat un mall care duce undeva. I-am spus lui Slava să nu meargă acolo, pentru că nu sunt oameni acolo și un câine va ieși și ne va lua. Slava mi-a ratat cuvintele și ne-am dus să privim.

Era un fel de strângere a tuturor statuilor. Buddha, elefanți, cerbi, călugări, totul alternativ.

Templul lui Wat leu din Sihanoukville

În mai puțin de două minute, când am auzit un lătrat puternic și am văzut cum doi câini se târăsc din pivniță de undeva în pivniță. Sunt o profetică. Gloria a fost din nou convinsă că am un al treilea ochi și că intuiția mea nu ne pierde. Prin urmare, nu am mers mai departe și ne-am întors la drum. Cum să ajungeți la templul Wat Leu din Sihanoukville pe jos sau pe bicicletă, consultați harta de mai jos.

Templele din Cambodgia, în care am vizitat