Strada istiklal cum să ajungă

La început a fost folosit ca o trezorerie, unde a fost ținută tezaurul de stat. Au stocat unul câte unul. Astăzi, Yedikule este folosit ca o sală de concerte. Pe bilet fotografia este foarte frumoasă cu un concert de noapte. - de la 9:00 la 18:00. Am fost la 10-00. Am plecat singuri. Intrarea este de 10 lire. Dați programul, așa cum se spune. Strada Istiklal. Trebuie spus că la ora 11:30 pe această stradă erau deja oameni ca Dobr. aici mergem pe strada muzicală - am sunat-o așa. Toate tipurile de basuri duble, celula - ia-o, nu vreau. Există astfel de coborâri abrupte, străzi înguste și mașini ... Și cum în gheață? Sau nu se întâmplă?

puteți afla cum să ajungeți de la Sabiha în diferite părți ale Istanbulului și să obțineți un altul. El a scris că pentru a ieși de acolo, în Sultanahmet puteți ajunge la dig Kadikoy autobuz E10 (dublu. /inner-istanbul-ferry-lines-351.html sau, în mod alternativ, feribot Kadikoy-Eminonu și Kabatas (l. Cum dobiratsyaKak plec. OK. Dacă te duci pe metrou, nu trebuie să ieși pe stradă. Roți la urcare pe scări rulante, întoarce-te.

Așa am avut cel puțin trei planuri și, probabil, nici măcar trei, dar toate cele 33. Aproape că nu am cumpărat bilete de la Pegasus, ca aici, în cazul în care nu luați Turkish Airlines. sau Turcia, fără a fi incluse. Și îmi place Turcia pentru că este foarte diferită. Ce credeți că, după ce am văzut ce film sau chiar o serie, am o astfel de dorință. În acest sens, zborurile Pegasus sunt foarte convenabile, deoarece zilele nu se pierd. Mai întâi am fost de gând să zboare. Călătoria a fost organizată de mine însumi, deoarece prietenul meu nu a mers niciodată în mod independent. Dar a făcut-o.

ia absolut sau foarte bine. mici). ATM TEB foarte mult pe zi. există o ramură la Marele Bazar. albastru moschee și a decis să aibă o muscatura. La capătul străzii există o șerifă, o casă de pești cu sultanahmed. liră). Ne-am rostogolit pe tuneluri și am fost la începutul străzii Istiklal. Din moment ce a fost duminica, oamenii. foarte mult. Stradă a plăcut într-adevăr ceva de genul nostru Arbat. după ce am citit recenziile, am mers la o cafenea. La începutul relicvei, au coborât și au ajuns la stația LEVENT. Și a mers la METROCITY. Sortiment de haine ca. fructe cumpărate, apă, suc. Plecând de la centrul comercial, am intrat într-un taxi și am condus la hotel undeva pentru 20 de lire.

mă. Întâmpinarea, desigur, a existat - o țară străină, o limbă - ek, dar, după cum știți, ochii tăi se tem și mâinile tale o fac. un alt plus de călătorie independentă, deoarece agențiile de turism au oferit în principal districtul Laleli. despre aeroport, deoarece traficul de pasageri în Ataturk este impresionant. În ceea ce privește părțile. subconstient am stat undeva în capul meu. După cum se spune, "gândul este material". Sunt în isterie. clădirea aeroportului are o agenție de turism, ni sa oferit un taxi, așa cum sa dovedit la cel mai bun preț: 30 de lire. nu toți șoferii de taxi din Istanbul sunt locali și știu cum și unde să meargă. Au plătit 30 de lire și s-au pensionat cu mândrie.

este elementar - luați tramvaiul T1 și conduceți până la oprirea finală Kabatash. Timp într-un fel. la opriri mici acolo). Tramvaiul este de trei mașini lungi. Ușile se deschid ca și în metrou. Nu este aproape nimeni în tramvai. Stăm, privim pe fereastră. Este minunat că am venit la Istanbul. Moscheea a fost construită ca parte a complexului palat Dolmabahce. Moscheea nu are cea mai mare dimensiune. nu există imagini, iar unghiurile camerei nu au reușit. Dar într-o oarecare măsură puteți obține o idee despre palat. atenție la aceasta. În fotografia de mai jos de pe Internet puteți vedea cât de aproape este turnul de ceas (turn.

descrie câteva căi interesante (în special 3 - doar 3 zile întregi). De la aeroport. și, în consecință, am băut pe compatrioții noștri pe străzile de acolo. Ferm influența Islamului (înțeleg. Taksim și cumpărături ulitsuIstiklyal. Paradise. Palatul Dolmabahce, se poate ajunge cu metroul ușor. Este de 17 porți, mai mult de 6.000 de locații de vânzare cu amănuntul, zeci de străzi și sute de mii de oameni, chemat lauda al lui. Apoi, în apropiere de Monumentul Independenței în jos , de-a lungul străzii Istiklal, după tipul de clădiri europene de lux.

fiecare bandă în mișcare are bagaje de informații din care zbor este prezent, ceea ce înseamnă că. Aici au dat 6 cenți pe litru, diferența așa cum se spune în față, să vedem ce curs va fi în oraș. minute 10), în cazul în care vă schimbați la metroul subteran și ajunge la Eminonu opri, astfel încât traseul de a merge. cameră la etajul al treilea cu vedere la golf, așa cum am rezervat, angajatul hotelului chiar ne-a ajutat. devreme, deja în jurul valorii de 8 este complet întunecat, iluminatul stradal este aproape absent, astfel încât nimic nu este aproape nu este vizibil. de la dulce au fost unele keksiki. Puteți lua micul dejun în interiorul restaurantului, unde.

că a fost liniștită, tk. a avut timp să observe că strada este îngustă, iar tramvaiul se mișcă de-a lungul ei. Am cerut o cameră pentru nefumători, cu ferestre care nu se îndreaptă spre stradă. Totul a fost bine, dar în cameră, la toate. Nu am reușit. mai era încă o cutie pentru a gestiona canalele prin satelit. Asta. Am rămas pe podul pietonal care străbătea strada. de acolo o frumoasă priveliște, fotografiile s-au dovedit. prăjituri minunate și cafea bună. Încercați pe stradă faimosul balik ekmek - pește într-o pâine. M-am decis să merg pe stradă. pe care rulează un tramvai. Aceasta este strada comercială din Hudavendigar, este aproape.

"Ruta prin țară. Am vrut să văd cât mai mult posibil, în mișcare constantă, dar nu foarte mult. aproape plin, acoperi doar 2 ore. Am fost îngrijorat, când ajungem de la aeroport la hotel la ora 4 dimineața. Pier Eminonu, Podul Galata, Istiqlal (strada nebun. mișcare de tineret cu handicap a mulțimii. Milioane de oameni vieți!), foarte diferite (erau la fel ca în cartierele sărace, unde casele par să atingere cu degetul. (doar necuviincios curat și lipsit de vandalism, cum ar fi noi, și acest lucru este adevărat în general pentru.) - prea uite că au avut, ca și în cazul castanelor prăjite - de asemenea, nu a încercat.

(aparent, special pentru acest scop și livrate). Deoarece hotelul meu era în zona Sultanahmet. Intrarea Moscheei Albastre este gratuită, dar nu în timpul rugăciunii. A fost timpul vizitei, nu a existat o coadă. Moscheea a mers la Piața Hippodrome. M-am uitat acolo ca obeliscul vechi egiptean, Coloana Șarpelui și. într-un grad mai mare), decorate cu dale. Mai mult, picioarele mele m-au condus cumva la moscheea Kyuchuk Aya Sofia. Fântâna sultanului Ahmed al III-lea. Lângă el, precum și în apropierea altor atracții, merită. era necesar să o facem astăzi chiar înainte de a ajunge pe tramvai. La stația de autobuz Gulhane.

teren, după ce turcii au capturat orașul, au fost construite străzi și au fost construite clădiri rezidențiale. Ochii de pene de paun semănau cu lacrimi, lacrimi, așa cum spune una dintre legende, acei sclavi care. sus, când au ieșit, au mers la magazinul de suveniruri. Pe stradă puteți să resetați prețul: mai târziu am cumpărat o carte. Plimbându-ne pe jos până la digul Eminonyu, am ajuns cu autobuzul 47 (47C sau 47E) spre Miniatyurka. E un parc. cumperi un bilet, trebuie să spun, în ce limbă vorbești, pentru că în afară de fiecare sculptură. în ochi - se pare că vă aflați în câmpie cu un fel de altitudine virtuală.

Dimineața în Istanbul, precum și orice alt oraș interesant, în care nu sunteți un rezident local, ci ca un turist, începe la hotel, iar primul lucru pentru micul dejun, dar să fie ce-o fi, eu cred că este destul de demn de atractie turistica Istanbul . Deși nu la fel de mult ca în muzee mari sau locuri mai populare, personal seamănă foarte mult cu gradul de conservare a frescelor și de execuția lor. Vedere Zidul oferă o vedere destul de bună a Istanbulului atât în ​​interiorul zidurilor

05/27/14 Zobova Elena

și ne-am grăbit prin capitala marilor imperii. Am ajuns foarte repede, admirând trotuarele colorate. este într-un loc decent, toate atracțiile, cum se spune, la distanță de mers pe jos. Când. o bulevard plin de viață Istiklal și un pătrat colorat. Caleidoscopul strălucitor al străzilor și benzilor, designer. Podul atârnă tijele de pescuit ca șiruri de caractere, peștele este prins. înghețată. Întors de tramvai, de la hotel la. Locul este destul de interesant, într-o oarecare măsură mistic în împrejurimile sale. Cu toate acestea, un pic. și Istanbul, în același timp odihnindu-se de pe străzile orașului pline de viață. Ate înghețată și căpșuni proaspete, cumpărate.

țărmuri. Este foarte interesant - pe lac există o crustă de sare, ca și cum ar fi acoperită cu gheață. În Ankara. indiferent unde, am mers să vizităm o familie turcă! Cum este neobișnuit - sunteți prima dată într-o țară străină. Cetatea, desigur, este puternică, impresionantă atât pentru mărimea ei, cât și pentru opiniile sale. Preserved. că acesta este un mare oraș metropolitan. Clădirile moderne, ca de obicei, sunt situate mai aproape de periferie. este imposibil pentru tine atât de multe antichități și ce. Aici există exponate la fel de mult ca piatra și bronzul. ghiciți-mă întrebam ce sa întâmplat pentru evenimentul de acolo? Probabil unele date memorabile ale lui Bayramveli.