Sankt-Petersburg

Ajunse la St. Petersburg pentru afaceri, vremea este foarte potrivită - +7 și ploaie.

Imediat de la stație se întâlnesc șoferi de taxi - jumătate cu o insignă "T" (galben), restul sunt băieți neînțelepți, unchi de grăsime pentru 50 de ani și alți oameni tulburați. Este imediat evident că imigranții ilegali și șoferii de taxi legali lucrează la un moment dat. Mă întreb cum au conflicte.

Toate știrile vor fi postate în același articol.

A doua zi la St. Petersburg, vremea a fost bună și a fost chiar și astăzi caldă. Se întunecă cu întârziere - ieri au mers, ca și cum ar fi ceasul de la ora 7-8, ne uităm la ceas - ba, deja 22-34!

taxi de inchiriat saint petersburg

Taxi în Sankt-Petersburg, bine, la fel ca oriunde în altă parte - o mulțime de Nexia, Fokusov, Volga, Renoshek. Prețurile de la gară încep de la 400 de ore în jurul orașului (spre aeroporturi, bineînțeles, mai mult). În general, ca de obicei și ca în orice oraș

Dar! Printre toate celelalte străzi din St. Petersburg se remarcă o varietate specială. Bineînțeles, acesta este Nevsky - unde 80% din toate taxiurile reprezintă jeepuri de lux și mașini de lux sedanuri?

Toate cerințele FZ-69 sunt executate aici - pe toate mașinile există autocolante. Uneori, bine, oooochccs sunt mici - cam la fel ca înainte, în gume de mestecat au existat autocolante - bine, asta e dimensiunea. Formal, în FZ-69 cu privire la mărimea proiectelor, nu un cuvânt - trebuie să fie cel mai important lucru. Ei bine, sunt formal.

Damele sunt, de asemenea, foarte diferite - voi posta poze, au ceva de privit.

Drumuri foarte, foarte fericite, eu cu sinceritate toți tipii invidiați aici - drumuri atât de netede și bune, nici măcar nimic de rupt în alergare. Ca și în Europa, trebuie doar să schimbi uleiul și cauciucul pentru iarnă. Ca și în Orel, Izhevsk, Kirov - nu există o asemenea rușine. Dacă o comparați cu alt oraș, unde ați renunțat înainte de a pleca - Mozhga - în general, ca după bombardament. Imaginați-vă în gropi Am pus o cărămidă (.) Deci, nu a fost atât de rușinos să călătorească!

taxi de inchiriat saint petersburg

Și în Sankt Petersburg drumurile sunt bune! Și marcajele sunt foarte bune - chiar și la atingere (prin talpă), simțiți că marcajele se prăbușesc cu 1-2 mm deasupra suprafeței asfaltului. Bineînțeles, acest marcaj nu este șters ca în majoritatea orașelor după prima ploaie toamnă.

În general, un oraș bun. În cea de-a treia zi, mă simt deja acasă, totul este familiar, chiar și în pub-ul din Azerbaidjan, unde luăm bere de pahar (de exemplu prețurile - bere viu pentru 114 frecați cu 1,5 litri!). Sunt obișnuit cu asta, deși primul gând la sosire este cum trăiesc aici? În primul rând, climatul rahatului era șocant. Apoi, abundența monumentelor culturale - chiar și involuntar a devenit mai inteligentă cu 5-10 puncte în IQ - tot ceea ce este necesar. Ori de câte ori arăți, Admiralitatea, Iskaakievsky, Piața Palatului, Aurora (PPC, ce mare este).

taxi de inchiriat saint petersburg

Revenind la taxi, orașul este fertil pentru muncă. Un foarte, foarte mulți turiști, pradă poate fi făcut foarte nu tulpina. Există numeroase stații de cale ferată (Moscova, Vitebsk, Lazhozhsky și alte două), două aeroporturi (Pulkovo 1 și 2), metroul după 1 - 100 de închideri - este un păcat să nu purtați păsări beți. În general, mi se pare că, printre alte orașe, condițiile de câștig sunt mult mai bune. Mai ales dacă țineți cont de nivelul suprafeței drumului. Nu am reușit încă să aflu despre contractul de închiriere, dar aflu și dezabon, acest lucru va pune punctele peste mine în planul economic. Benzina nu este mult mai scumpă decât media pentru Federația Rusă - AI 92 aproximativ 30,5-31r / l. Nu am văzut încă gaze, dar probabil că există.

Poate cineva va avea nevoie de ea. Am folosit deja "Taxi Island" de mai multe ori și totul este confortabil. Dacă sunteți interesat, atunci uita-te la informațiile de pe site-ul lor ostrovuxi.ru

Bună ziua! Întrebare adresată locuitorilor din orașul glorios din Sankt Petersburg. Recent am fost în orașul Sankt-Petersburg, care nu mi-a fost cunoscut atunci și, bineînțeles, am recurs la ajutorul cabânilor locali. Am ajuns la ultimul punct, am ieșit din mașină și, așa cum spun ei, "nimic nu prefigurează necazuri ..." Apoi brusc șoferul acestui taxi mă conduce și îmi întoarce geanta, lăsată accidental în spatele scaunului. Acceptarea cazului în acest moment nu este frecventă. Nici măcar nu am avut timp să vă mulțumesc. Și acum, după o mică răcire, după ce am analizat situația, vreau să contactez acest taxi și vă mulțumesc, dar, din păcate, nu din această regiune, nu am o astfel de oportunitate. Am decis să acționez prin Internet, dar nu găsesc contacte. Îmi amintesc un taxi numit "insula taxi", am găsit un site corespunzător denumirii ostrovtaxi.ru, dar nu este temporar disponibil. Voi fi recunoscător pentru ajutorul oferit în informațiile despre contactele acestui taxi!

+1, sunt de acord
faci bine, să întoarzi lucrurile. Dar aceasta este o problemă obișnuită, că clientul nu dorește să plătească cel puțin 200 de ruble pentru vanitate, conducând pe blocaje, benzină și timp. La noi, mulți dintre cei care se află într-o cameră de control, și peste ei, se termină. Există depozite de umbrele, eșarfe și alte prostii.

Bună ziua! Întrebare adresată locuitorilor din orașul glorios din Sankt Petersburg. Recent am fost în orașul Sankt-Petersburg, care nu mi-a fost cunoscut atunci și, bineînțeles, am recurs la ajutorul cabânilor locali. Am ajuns la ultimul punct, am ieșit din mașină și, așa cum spun ei, "nimic nu prefigurează necazuri ..." Apoi brusc șoferul acestui taxi mă conduce și îmi întoarce geanta, lăsată accidental în spatele scaunului. Acceptarea cazului în acest moment nu este frecventă. Nici măcar nu am avut timp să vă mulțumesc. Și acum, după o mică răcire, după ce am analizat situația, vreau să contactez acest taxi și vă mulțumesc, dar, din păcate, nu din această regiune, nu am o astfel de oportunitate. Am decis să acționez prin Internet, dar nu găsesc contacte. Îmi amintesc un taxi numit "insula taxi", am găsit un site corespunzător cu numele ostrovtaxi.ru, dar nu este temporar disponibil. Voi fi recunoscător pentru ajutorul oferit în informațiile despre contactele acestui taxi!