Pe mare cu masina ... lebeda-a-ha ... ...)))

Buna ziua tuturor!
După ce am cumpărat o mașină, am decis să o ducem la mare pentru a ne încălzi trupurile, atunci vremea nu ne-a plăcut deloc ... (((((
Ei bine ... Vacanța a sosit ... Mașina este pregătită ... Colectăm lucrurile pe care le încărcăm și mergem ...))))

Cu destinația de data aceasta a decis să nu deranjeze ... Unde vă place și rămâneți, dar pentru voi ati decis că va fi la sud de Djubga ...
Plecarea este numită acum 2 ani la ora 17.00 ...
Judecând după răspunsurile din rețelele sociale, partea cea mai dificilă rămâne în Losevo ...
Dar am fost norocoși ... Calculele noastre au fost corecte și la ora 22.00 ne-am oprit în siguranță fără să-l oprim pe Losevo și am continuat ...
La 3.00 am condus o creștere ... În jur de 8.00 ... În regiunea Krasnodar 10.00-11.00 reazemă în Dzhubga ... și toate din cauza pietonilor cerb ... împins-o în jurul 1.5chasov ... (((și sa mutat de-a lungul coastei ...

Punctul nostru final a fost un sat mic, inconspicuos, liniștit Agoy (7km de la Tuapse) ...
Am ajuns timp de 18 ore încet ... 100-120 km / h
Locuințe găsite în sectorul privat 1600r pentru o cameră cu 2 paturi, cu toate facilitățile în cameră + raskrivushku pentru copil
Ne-am odihnit timp de 8 zile ...
De-a lungul celor 8 zile au fost de 2 ori în Tuapse cu mașina, 1 dată în Delfinariu (Nebug) și 1 dată în parc acvatic (Nebug) ... acolo ne-am dus în autobuz ... 15P și 5min))))
Nici o excursie de data asta nu am luat ... Da, iar scopul nu a fost ... Doar proasta mare-plaja soarelui))))

Despre Aga ... de la sectorul privat până la plajă pe jos pentru a merge cel puțin 15min ... Cine este o locuință foarte îndepărtată - a mers cu mașina, dar ca atare nu există parcare ... aruncând de-a lungul drumului ...

Există hoteluri și 5 minute de mers pe jos, dar acolo și prețurile sunt potrivite ...
Plaja este semi-sălbatică ... Nu există nici un dig! pe coasta de numai 2 restaurante, cum ar fi restaurante ...
Pe drum spre plajă se află o sală de mese ... și câteva cafenele-pizzerii ... Noi nu mâncăm nimic în ele, deci nu pot spune nimic despre ei ...
Pe plajă există un set standard de divertisment, cum ar fi o banană, o tabletă, schiuri cu jet, catamarane ...
În general, am fost mulțumiți de restul ... Asta am nevoie de ... fără zgomote și zgomote ...)))

Pe drum am plecat la ora 10.30 dimineața ...
Prima congestie în Novomikhailovsky ... timp de 30 de minute ... Nu au stat și au condus încet ...
Mai departe, Lermontovo ... din nou pietoni, dar DPS le restrânge și reglează mișcarea ... pentru acest curs pe care îl respectă ...
Dzhubgu de această dată au trecut cu succes ... Doar de câteva ori s-au oprit la semafoare ...)))
Mai mult, ei nu s-au grăbit să părăsească trecerea și s-au îndreptat spre Krasnodar, unde la stația de benzină li s-au avertizat că a existat un blocaj de trafic rutier sub Rostov și era mai bine să nu te grăbești la Rostov ...
Deci, sa dovedit ... Bataisk la 20.00 am întâlnit cu un dop de plută că sosirea noastră a fost mai mică decât ... suntem în ea timp de aproximativ o oră protorchali ... Din cauza a ceea ce tubul nu este clar ... (((
Și încă un mare blocaj de trafic ne aștepta lângă Kamensk-Shakhtinsky ... Reparația podului și micșorarea la 2 benzi ... Ora 2 a timpului pierdut ...
Mai mult, totul a fost gratuit și până la ora 7:00 am ajuns acasă ...

Cu masina:
Golden Alcoy sa dovedit a fi destul de vrednic ...
Caramizi spațioase, confortabile și economice, cu un trunchi imens! )))) nu este nevoie de nici un boxer dracu ...))))
Dintre minusurile detectate ... la overclocking, motorul vibrează prea isteric ... dar este necesar să câștigăm viteza și să-l păstrăm mai mult sau mai puțin în mod constant - urletul dispare ...
Aer condiționat funcționează destul de regulat, și nu este afectat în mod special motorul și fluxul ... (rulează continuu cu excepția nopți) este doar pe drum într-un blocaj în trafic, în fața Dzhubga foarte bâzâiau aer condiționat și motor a scăzut impuls ... o dată chiar a stagnat ... HZ ceea ce a fost ... poate și este normal pentru un tip de dopuri în plus și la o temperatură sub 40 de grade.
Ei bine, în general, mașina este destul de mulțumită și nu regretă alegerea făcută))))

Apoi, un set standard de fotografii care le descriu ...

munți la orizont)))

du-te încet de-a lungul serpentinei ... camerele au fost împiedicate de o papură ...