Mount Pilatus fotografie cum să ajungeți acolo, costuri, impresii

Ca și cum ai fi în Elveția. luați-vă și nu urcați pe un munte frumos. Am ales Munții Pilatus. care este situat lângă Lucerna. și de la vârfurile cărora se deschide o vedere uimitoare asupra lacurilor înconjurătoare.

Pilatus iarna

Trebuia să urcăm pe vârful muntelui, Pilatus Kulm, de-a lungul celei mai abrupte căi ferate din lume. Dar când au sosit, au descoperit că calea ferată nu funcționa, birourile de bilete au fost închise și aproape - o tăcere aproape moartă. Sa dovedit că în timpul iernii calea ferată nu funcționează. Ne-am gândit deja că nu suntem destinați să urcăm pe munte, dar mulțumită locuitorilor locali am învățat că trebuie să mergem în orașul Kriens, de unde este așezată telecabina. Și am plecat.

Navigatorul din mașină se comporta în mod necinstit și noi, în loc să mergem la Kriens, ne-am urcat mai sus și mai sus pe deal și, în cele din urmă, am venit pe site-ul cuiva.

Mount Pilatus fotografie cum să ajungeți acolo, costuri, impresii

Am fost salvați de cea mai dragă bunică și bunică elvețiană, cu zâmbete radiante care explică cum să ajungem pe drumul cel bun.

Și aici este - Kriens și semnul său de identificare - un castel în vârful unui deal.

Am cumpărat bilete, am stat în cabine pentru 4 persoane și am început să urcăm cu telecabina.

Blocul rămâne sub:

Am trecut prima și a doua secțiune a drumului și, dacă la început au fost doar pante verde alpine în jurul nostru, atunci în curând am început să observăm cum oamenii din zăpadă coboară din munte pe sanie! Închiriați o sanie pe costurile Pilatus, se pare, 25 de franci.

Ajungem la cea de-a treia secțiune a drumului, unde trebuie să vă deplasați într-o "cabină" mai spațioasă.
Mount Pilatus fotografie cum să ajungeți acolo, costuri, impresii

Și acum, în jurul valorii de numai zăpadă și roci, sub noi - o stâncă de mai multe metri! Cabina stâncă puțin în vânt ...

Biserica dificilă:

În cele din urmă, suntem la vârf, iar sub noi este de 2132 de metri!

Aceeași biserică:

Specia este uluitoare. Nu mai este nimic de spus.

În acest an, 18 milioane de franci elvețieni vor fi investiți în reînnoirea celei de-a treia secțiuni a telecabinei.
Mount Pilatus fotografie cum să ajungeți acolo, costuri, impresii

Mulți pelerini trăiesc în Pilatus. Unul dintre ei aproape a luat Vitya la cuibul ei:

In spatele meu - restaurant rotund. Se spune că, odată ce el a fost capabil să se întoarcă și a fost chiar filmat intr-unul din filmele James Bond, care fie au coborât de la Pilatus schi, sau sari de aici, de la un elicopter, sau ambele, și mai mult ...

În ceea ce privește James Bond, nu am putut găsi nici o confirmare, dar știm sigur că a fost împușcat un alt film pe Pilatus, "Mountain". Probabil filmul favorit al lui Katya.
Mount Pilatus fotografie cum să ajungeți acolo, costuri, impresii

Am decis să mergem în restaurantul legendar.

În timp ce se bucura de gustul divin al cartofilor prăjiți, soarele începu să se fixeze.

A trebuit să se grăbească - a rămas foarte puțin timp până în ultima zi pentru cabină, coborând. Dacă nu aveam timp, ar fi trebuit să ne petrecem noaptea într-un hotel, care este situat aici, deasupra. Camera pentru doi în ea costă mai mult de 200 de franci. Sau ar trebui să dorm pe podea. Sau pe stradă. Sau mergeți pe jos! Dar noi am făcut-o.

Cum să urcați pe vârful muntelui Pilatus Kulm

Puteți ajunge la vârful muntelui Pilatus în trei moduri:

1) pe calea ferată

Plecare de la stația Alpnachstad.

2) Cu telecabină

Trei secțiuni ale cablajului pe tot parcursul anului ridică toți veniții la vârf. Nu poți urca la vârf și ieși după prima sau a doua etapă a drumului - va fi mai ieftin, dar atunci nu vei vedea toate frumusețile.

În timpul iernii, puteți merge în jos de pe munte pe o sanie!

Plecarea din orașul Kriens.

Varianta de vară pentru cei puternici și economiști - pentru a urca pe Pilatus pe jos. Ei spun că timpul de urcare pe munte este de aproximativ 4 ore, timpul de coborâre este de aproximativ 3 ore.

Trasee compuse din Lucerna
În plus, aveți posibilitatea să scoți din buzunar și să profite de oferte „Golden Journey» (Goldene Rundfahrt) și „călătorie de argint» (Silberne Rundfahrt): rute Această componentă, ceea ce sugerează că călătoria începe în Lucerna, în cazul în care nava (sau tren) vei ajunge la calea ferată urca drumul spre partea de sus, și apoi coboară de-a lungul funicularului.

Pilatus - cum să ajungi acolo

Puteți ajunge la Pilatus cu mașina și cu mijloacele de transport în comun.

1) La telecabina (orașul Kriens)

Cu mașina: Luați autostrada A2 în urma semnelor către Lucerna înainte de plecarea "Luzern Süd / Kriens".

Cu transportul public: luați trenul la Lucerna, luați autobuzul numărul 1 în orașul Kriens (Criens) și coborâți la oprirea "Linde Pilatus". De acolo - încă 5 minute de mers pe jos de telecabină.

2) Către calea ferată (satul Alpnachstad)

Cu mașina: pe autostrada A8 urmați semnele "Sarnen / Interlaken" până la ieșirea "Alpnachstad".

Prin transportul public: cu trenul spre Lucerna și de la Lucerna la Pilatus puteți:
1) pe nava de pe dig 2;
2) cu trenul spre stația Alpnachstad.

Lucerna este la 50 km de Zürich.

Muntele Pilatus - costul

Când am aflat valoarea de ridicare a muntelui Pilatus, am fost confundat ... Preturi adevărat elvețian - foarte scump ... Și cum delicios de ciocolată elvețiană și brânză ar putea cumpăra cu banii!

Dar după o scurtă întâlnire am ajuns încă la o soluție comună: mergem sus!

• Varianta de vară: în partea de sus cu calea ferată, cu telecabină în spate (sau invers): 72,00 CHF
  • Varianta de iarnă: până în partea de sus și în spate a telecabinei: 57.60 CHF

Mai multe detalii - pe site-ul Mount Pilatus.