Labas vakaras (nina squealing)

Velvet sezon - și marea este suficient de cald, iar căldura este deja tolerabil, dar încă în după-amiaza, chiar și la umbra este incomod, vreau să se răcească. Din cauza căldurii, nu sunt planificate excursiile, în acest moment al anului, pe expansiunea egipteană către noi, poporul nordic, este mai bine să nu ieșim.

Lăsați terenul hotelului imediat după cină, optând pentru plimbări seara plina de culoare de pe litoral bulevardul Naomi Bay, cu opriri obligatorii într-un magazin familiar pentru a cumpăra apă. În jurul valorii de rapid construit noi hoteluri și magazine moderne. Împreună cu multe buticuri private, în cazul în care nu se poate cumpăra până și potorgueshsya afacere aici a făcut obligatorie, Sharma are magazine cu prețuri fixe. Ei civilizat trec mărfurile prin numerar și obține întotdeauna verificarea și livrarea corectă. În plus, prețurile de aici sunt de obicei mult mai mici decât în ​​magazinele private.

Învățăm că, departe de hotelul nostru a existat un magazin numit „247“, în cazul în care cifrele a însemnat că a lucrat 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, în total, în jurul valorii de ceas și șapte zile pe săptămână. Magazinul a fost foarte util. Acum puteți prinde cina otovaritsya de apă potabilă și nu, pentru apă simplă într-un hotel restaurant de cinci stele, la prețul unei băuturi exotice și după cină de mers pe jos în condiții de siguranță oraș noaptea.

Într-una dintre aceste calde în serile luminate în sud, această întâlnire a avut loc. Soțul meu a plătit deja pentru achiziții și mi-a așteptat cu răbdare pe stradă în timp ce sortaam ​​prin măruntaiele egiptene. Nimic, fără să cumpere, m-am uitat la noul produs, uimit încă o dată de calitatea înaltă a suvenirurilor locale făcute în China.

Când am ieșit din magazin, am văzut o imagine interesantă. Soțul meu a purtat o conversație plină de viață cu două doamne foarte vechi. Femeile vorbeau engleza, evident că soțul nu înțelegea nimic și m-am grăbit să salvez.

Doamnelor frumoase stăteam ciudat la apelul meu către soțul meu. Bineînțeles, l-am întrebat în limba rusă despre ce sa întâmplat. După aceea, bătrânii au schimbat repede câteva fraze în limba lituaniană și au trecut imediat la rusă.

Sa dovedit că doi prieteni - pensionari au sosit din Vilnius acum câteva ore. Ei au doar verificate într-un hotel din apropiere și a decis la cină pentru a găsi un magazin de unde ai putea cumpăra un vodichku băut mai ieftin, fără de care, după cum știm, în Egipt, este imposibil să se relaxeze. Nu te poți îmbăta de aici. Cu atât mai mult, deoarece hotelul lor se afla pe a doua linie de la malul mării, astfel încât stelele „nu straluceasca“, și cu greu a avut în mod corespunzător de serviciu.

Ignorând pe traderii locali, doamnele s-au îndreptat către europenii pentru ajutor. Am râs împreună la confuzia lingvistică. Lituanienii indigeni s-au dovedit a fi profesori ai limbii ruse. Ei au fost atât de mulțumiți de întâlnirea cu noi încât nu am înțeles imediat ce a provocat entuziasmul lor. Iar când le-am adresat cuvintele "labas vakaras", ceea ce însemna "o seară bună" în limba lor, doamnele simțeau lacrimi.

Ei s-au ciocnit cu buclele gri, atingându-se și toți bâzâi și bâzâi. Despre faptul că sunt atât de fericiți să vorbească cu oameni din Rusia, deoarece, după pensionare, nu aveau absolut nici un loc de practică în limba rusă. Și limba este atât de frumoasă, și-a iubit atât de mult profesia, care nu a fost niciodată reclamată. Despre cât de puțin știu despre Rusia de astăzi, pentru că nu au încredere în ceea ce spun televiziunea și ziarele lor.

Bunicii curioși au întrebat și au pus întrebări. Am răspuns - au spus despre ei înșiși, despre obiceiurile locale, au împărtășit cunoștințele și impresiile lor de vacanță în străinătate.

La rândul lor, ei erau foarte interesați de cunoașterea limbii lituaniene. Da, am avut o aventură în tinerețe în șase luni, când, trăind în Kaunas, trebuia să stăpânesc puțin un discurs local. Altfel, era imposibil să eviți problemele minore - cum ar fi, de exemplu, când ai fost refuzat demonstrativ să înțelegi în magazin, să nu mai vorbim de piața locală. Dar aceasta este o altă poveste. Și nu e vorba de asta.

Nu toți pensionarii ruși își pot permite o călătorie în țările îndepărtate. Aici a stat lângă mine două frumoasă doamnă vechi ingrijite, probabil, bogat, în prosperitate și sănătate, reprezentant al națiunii indigene. Având o conversație plăcută cu doamnele plăcute, am început să ne plecăm. Un rămas bun cu lacrimi în ochi, scuturat atinge mâna soțului ei, iar celălalt ma îmbrățișat și a mulțumit pentru ceea ce am vorbit cu atâta căldură cu ei, atât de bine toate spus, împărtășit impresiile despre vacanța în Sharm.

Dar, Dumnezeule, tu ești al meu! La ce mă gândesc la aceste lacrimi neașteptate, nu de bucurie, ci mai degrabă lacrimi de regret pentru pierdut, pierdut, care incontrolabil șiroindu persoane de sex feminin estompate, când ne-am despărțit? Desigur, nu ar vrea să întoarcă timp pentru ciuperci. Cu toate acestea, eu însumi. Dar, Dumnezeule, tu ești al meu! Ce ar trebui să mă mai gândesc la lacrimile lor amare?

Dragă, Olga Georgievna! Dacă am înțeles corect, atunci de TAM ați vorbit despre statele baltice.
Când am scris această notă, nu m-am așteptat că ar face ca alți oameni să aibă atât de multe emoții, amintiri și regrete.
Viata, desigur, este un lucru complicat, daca numai pentru ca nu totul depinde de noi insine. Dar încă mai vreau să trăiesc în sănătate, cu un prieten loial și cu bani. Ce vreau pentru tine

Această lucrare are 9 comentarii. aici este afișată ultima, restul în lista completă.