Dietul lui Mary Powder și recenzii despre ea

Mama de mulți copii Maria Poroshina - un exemplu viu al faptului că a avea copii nu împiedică să mențină o greutate normală și aspectul tineresc. În noile fotografii, vedeta Day Watch și Yolok îi place fanilor cu o figură elegantă și arată mult mai tânăr decât vârsta lor. Și acesta este șase luni după nașterea unui copil de patru ani! Dar nu toată lumea știe că odată ce Poroshina sa confruntat cu problema excesului de greutate și stătea pe o dietă strictă.

Maria Poroshina înainte și după ce a pierdut în greutate

Cum a pierdut în greutate Maria Poroshina?

Prietena a aranjat Poroshina spațierea pe tema aspectului și a sfătuit-o să piardă în greutate. În caz contrar, Maria va primi doar rolul de mătuși dăunători și chiar își va pierde soțul ", a asigurat Natalya. Actrita sa consultat cu un medic care a ajutat-o ​​sa scape de excesul de greutate. Înainte de a merge pe o dietă, Poroshina a scris toate felurile de mâncare pe care le-a mâncat timp de două zile.

După cum sa dovedit, cina tipică a inclus primul (principal) fel de mâncare, două salate și dulciuri. Seara, actrita a "păcătuit" în mod regulat cu găluște și produse de patiserie din Siberia. Sunt de acord, nu cea mai buna dieta pentru o tanara mama care vrea sa se intoarca in forma. După ce a consultat medicul, Maria și-a limitat mesele zilnice și a început să facă zile de descărcare.

Poroshina a devenit subțire datorită reducerii porțiilor și zilelor de descărcare

Gastroenterologul a făcut un meniu individual pentru actriță, ținând cont de particularitățile corpului ei. Poroshina spune că sa obișnuit repede cu o dietă. Principalul lucru este să-ți cunoști normele. O persoană are nevoie de cinci bucăți de carne, o alta - jumătate din cantitate, altfel superfluul va fi depus în grăsime. Pentru Mary, aportul de mâncare, fie că este o salată sau un desert, nu trebuie să depășească volumul de sticlă.

Dieta lui Maria Poroshina

Actrita ar trebui să fie nutriție: bea o ceașcă de ceai verde pe stomacul gol, în scopul de a „rula“ micul dejun digestie brânză de vaci sau iaurt. Apoi mușcă un produs lactat cu conținut scăzut de grăsimi. Pentru prânz și cină, Poroshina preferă fileul de pui pentru un cuplu și o farfurie laterală de broccoli, mazăre, varză. Nutriționiștii cred că legumele verzi ajută la asimilarea cărnii (chiar grase). De mai multe ori pe lună Maria se place cu dulciuri, dar numai în dimineața, iar vara poate mânca gratar.

Charge - o garanție a armoniei

Se pare că actrița este în mișcare constantă și nu are probleme cu tonusul muscular. Dar Poroshina spune că nu este așa. Locurile sale "problematice" sunt umerii sau talia. Când Maria simte tensiunea în mușchii ei, se întoarce la masseu și la osteopat. Ea este, de asemenea, ajutată de dans. În tinerețe, actrița a fost serios angajată în balet.

La vârsta de 42 de ani, Maria nu arată mai veche decât fiica ei Polina!

În urma obiceiului școlar, Poroshina începe ziua cu o simplă taxă de 15 minute. Mai întâi se află squats, apoi pantele spre stânga și spre dreapta de către întregul corp cu gantere. Cu toate acestea, programul actriței nu oferă întotdeauna ocazia de a practica dimineața. Dacă Maria nu are gimnastică, atunci seara trec în mod obligatoriu pe banda de alergare, deși într-un ritm lent.