De la piscină până la Veneția

Relitat în "Palma" (

6 km de orașul Pula) de la 25/08/04 până la 04/09/04. Am zburat "Krasair", zborurile au fost reținute. primite rapid, vama a trecut prea repede. La aeroportul din Pula, puteți schimba banii la o rată de 5.8 kuna. și a încercat să ajute. Explicată cum să ajungi la Pula. când ultimul autobuz, cât costă. Autobuzele rulează frecvent, la fiecare 15-20 de minute, ultima din Pula la orele 22.40. În hotel am primit o hartă a orașului. magazine. Adevărat, prețurile se înțepesc, iar în Pula și Verdele sunt exact aceleași. Încă suntem. excursii la ghidul cumpărat numai Veneția (480 kuna). Într-o zi a meritat acum.

apoi Croația - Lacurile Plitvice, Pula și Rovinj, Veneția cu feribotul din Poreč, 1 seară în Budapesta. A existat o suprapunere cu o excursie la Veneția. aproape că am căzut fără ea, barca a plecat fără noi. În general, mi-a plăcut foarte mult, Veneția fumează nervos în colț, îmi recomand să vizitați acest farmec la. deși dacă sunteți în Veneția timp de o zi, atunci trebuie să luați gondola, altfel este imposibil să vedeți Veneția, piața. Croația era încă în Pula și Rovinj. În Pula există un amfiteatru mare, în interiorul căruia sunt permise bani, nu avem.

Dar, între timp, trebuie să zburați cu avionul - Borispol - Pula - timpul de zbor este de 2 ore și 15 minute. Avionul nostru. Borispol și în Pula totul se face pentru a se asigura că frontierele Ucrainei și Croației suverane au fost. - cu ajutorul taxiurilor cu traseu fix puteți ajunge la stația de autobuz din Pula. conta la centru; Pentru dolarul în bursele Pula a dat 5.89-5.94. Cea mai mare rată a fost în Porec - 5,96. zona, unde turistii sunt dispersati de aeroportul din Pula). Cu un preț egal, hotelul este preferabil hotelurilor. - Pula (pieton).

Autobuzul se îndreaptă spre centrul orașului Pula pentru aproximativ 15 minute, funcționând exact în funcție de program, minute până la minut. Hotelul are animație numai după-amiaza lângă piscină. Seara este plictisitoare, așa că am mers noaptea spre Pula. (2 ore) - un oraș frumos, similar cu Veneția. opriți pe insula Sf. Catherines - înot. ori a mers la Pula. se uită la Colosseum, cumpăra suveniruri, umblă. Există o stradă de cumpărături lungă. Doctrie Fre în Pula nu-i plăcea deloc: o mică selecție de suveniruri, parfumul este aproape nici unul. Nu.

oraș frumos - Veneția croată. Du-te la o oră cu autobuzul de la Pula (35 km - 4 euro). Marea.

dar oamenii nu sunt foarte mult .. cine este în căutarea de divertisment este mai bine pentru a merge la orașul Pula, este plin de viață în seara. Pula și Rovinj. Pula - bine, să spunem nu în mod specific. Într-adevăr "a doua Veneție". Străzile înguste, confortabile. Am făcut o plimbare pe barca - de la Pula - în jurul Brioni, cu o oprire pentru înot în Barbariga.

Am folosit harta în mod activ, am trecut de noi înșine. În centrul orașului Pula oprește 6-8, călătoriți 2 dolari într-un singur sens. că pe Istria există un oraș din Rovinj, este similar cu Veneția. dar mai simplu, este bun din mare și pe uscat. Foarte. oamenii sunt buni, simpatici. Când ne-am pierdut în Pula. atunci mătușa noastră locală a fost trasă de metri. Un alt Coliseum local plăcut în Pula. dar în Turcia sunt pline, aceleași distruse. Și încă aici foarte mult.

toate foarte bine organizate, că la Moscova, că în Pula și mai departe. EKO deține propriul său brand, singurul. bea cafea și altceva. Autobuzele de la Medulin la Pula merg cu un interval de 1,5 ore, eventual la autobuz. dar în funcție de povestirile concetățenilor noștri, care le-au vizitat - Veneția. Zagreb, Lacurile Plitvice sunt impresii.

30.05.03 Dubovik Julia

În Pula există o stație de autobuz, iar de acolo 45-50 minute și vă aflați în "Veneția Adriatică". Pentru biletul de bani către Pula.

professanalizmom.Aeroport în Pula foarte mult. imperitiv, Veneția în miniatură. Însuși în Veneția nu este.

numele Veniov, Viena, Ungaria, Veneția și alții din cuvântul unic slav "vened" al versiunii oficiale, deoarece cuvântul "coroană", "coroană", "nuntă" . Chiar îmi place coroana și coroana cu venețianul. dar nu o mătură. Deși, de multe ori, am reamintit-o. oraș în 1941. Există numeroase urme de gloanțe pe pereții clopotniței, chiar și o cruce literalmente.

la fiecare 20 de minute, există un autobuz spre Pula N 3a. Banii sunt mai buni. puțin Veneția. De acolo poți.