Comentarii despre dieta japoneză, subțiri împreună!

Meniu din dieta japoneză

Japonez în acest meniu este mic, singurul lucru care cel puțin într-o oarecare măsură reflectă culoarea - trebuie să mănânci betisoare, pentru a satura mai bine. Dieta japoneză este foarte strictă, schimbând zilele sau mesele în locuri, pregătindu-și alte feluri de mâncare și sărind peste prânz sau cină nu este recomandată. Tabu - alcool, zahăr, sare.

Mic dejun - cafea neagra fără zahăr, o ceașcă

Pranz - varza fiarta cu ulei vegetal (200 g), 2 oua fierte, un pahar de suc de rosii

Cina - 200 de grame fierte sau prăjite fără paie și făină de pește

Mic dejun - o ceașcă de cafea, prăjituri crocante sau secară

Pranz - salata de varza cu ulei vegetal si o bucata de peste

Cina - 1 ceasca de kefir si 100 de grame de carne proaspata preparata sau aburita

Prânz - prăjit în măduva de legume de ulei vegetal

Cina -2 oua fierte, 200 de grame de carne, salata de legume cu ulei vegetal

Mic dejun - cafea neagra fără zahăr, o ceașcă

Prânz - 1 ou crud, morcovi fierți (3 bucăți) cu o cantitate mică de ulei vegetal, presărat cu 15 grame de brânză tare

Cina - 2 fructe

Mic dejun - salată de morcov cu suc de lamaie

Prânz - o bucată de pește (puteți prăji) și suc de roșii

Cina - ca ieri

Mic dejun - o ceașcă de espresso

Pranz - o mare parte din pui fiert, salata de varza cu ulei vegetal

Cina - 2 oua fierte si salata de morcov cu ulei vegetal

Mic dejun - o ceașcă de ceai

Prânz - carne de vită și fructe fierte

Cina - ca în una din zilele precedente, cu excepția zilei a 3-a

Repetați Ziua 2

Se repetă ziua 1

Opinia formatorului de fitness

dieta japoneza foarte scăzut de grăsimi, dar, de asemenea, conține o cantitate mare de grăsime în mod inutil și nu conține carbohidrați complecși. Mesajul este clar - uleiul trebuie să scape „ședința“ de constipație, dar, în practică, ei suferă într-o formă sau alta, mai mult de jumătate din „japoneză“. In plus, dieta japoneza este foarte dificil de transportat, ca persoana care mănâncă doar de 3 ori pe zi, dimensiunea medie a porțiunilor și a forțat mai mult de jumătate din dieta pentru a muri de foame în dimineața, care este foarte stimularea apetitului pentru cină. Pierde in greutate pe aceasta dieta poate fi exprimată în prezența unui exces de greutate în jurul valorii de 5 kg pentru întreaga perioadă, dar obiceiurile alimentare sănătoase pe ea nu va dobândi. Și câteva kilograme se vor întoarce aproape imediat, pentru că acesta este conținutul intestinelor. În plus, dacă începeți să mănânce în volumul anterior, greutatea, asigurați-vă că pentru a recupera, efectul de stabilizare a metabolismului dieta japoneza nu este dovedit științific.

Dieta japoneză: contraindicații

Dieta japoneză nu este combinată cu exerciții de fitness serioase, încărcări mari de motor și pot provoca leșin de foame în timpul antrenamentului. Aceasta este alegerea celor care conduc un stil de viață "sedentar".

Ați fost deja în această dietă? Lasă-ți părerea despre dieta japoneză!

Am stat pe o dieta japoneza de 2 ori. Destul de ciudat, nu am vrut să mănânce, de atacurile de foame, nu am suferit, spre deosebire de multe tin dieta, care, judecând după comentarii pe forumuri, este foarte mult o foame afectat femeie japoneză.

Mi se pare că acest lucru se datorează faptului că, din cauza lipsei de sare, mâncarea devine lipsită de gust, în afară de aceasta, cafeaua dimineața mă mănâncă apetitul.

Dieta japoneză a fost prima dietă pentru 7 ani de pierdere constantă în greutate, pe care am durat de la început până la sfârșit. Nu diferă în puterea voinței, așa că a fost cauzată de faptul că pur și simplu mâncarea nu a provocat pofta de mâncare. Pe rulouri diferite, etc. Și eu, destul de ciudat, nu am desenat.

Am pierdut 2 săptămâni pe dieta japoneză cu aproximativ 7-8 kg. După ce nu sa simțit deloc dulce sau gras. Ie prin ele însele obiceiurile alimentare s-au schimbat. Cu toate acestea, după aproximativ șase luni a început să-și admire dulce în cantități mari, a început să mănânce o mulțime de pâine (pe care la început a refuzat), iar greutatea a revenit treptat. Aproximativ un an mai târziu m-am așezat pe japonezi pentru a doua oară. Efectul a fost, dar greutatea a fost de numai 5 kg.

Bună ziua) M-am așezat în japoneză ... astăzi este o dietă de 4 zile. Am o întrebare! Sunt în întuneric astăzi amestecat morcovi fierte cu proaspete ... acum sunt îngrijorat de faptul că cortina va trebui să înceapă! Fetelor, ce crezi despre asta?

Pentru cei treizeci cu o coada am încercat nu câteva diete, nu pot spune că sunt complet, dar nu există nici o limită pentru perfecțiune. Am incercat si dieta japoneza, sincer, m-am gandit ca nu pot rezista cateva zile. Imediat speriat micul dejun și o lipsă completă de sare la prepararea cina și cina. De mult timp beau cafea și ceai fără zahăr, dar mănânc mereu, cel puțin o felie de pâine neagră, dar am reușit să mă conving să refuz painea. Situația era mai slabă cu sarea, totul părea lipsit de gust și, probabil, nu mi-a făcut o dorință puternică de a aștepta masa următoare. Am fost salvat de apă, din cauza ei în "japoneză", nu se spune nimic, am băut la plăcerea mea. În a treia zi m-am obișnuit cu ea, procesul intestinei sa îmbunătățit, ceea ce pentru mine este important, simțul foametei a început să dispară, dar a apărut oboseala. Am fost la acea dată în vacanță și nu mi-a împiedicat. Am susținut cu încăpățânare o dietă, pierderea în greutate cu aproape 6 kg. Acum încerc să adaug cât mai puțin sare posibil pentru alimente, pentru mine acum nu este dificil. Dar, cred, nu voi reuși să repet acest lucru!

De asemenea, am stat în timpul meu cu o dietă japoneză. Lipsa de sare nu m-a deranjat deloc, pentru că chiar și atunci când nu mă limitez la mâncare, nu îmi sare mâncarea personală. Dieta japoneză ajută cu adevărat să piardă în greutate în mod eficient, dar pentru mine adevărata problemă a fost că nu-mi plac fructele de mare. Așadar, mi-a fost destul de greu să trec prin acele zile în care peștele era inclus în meniu, nu mă simțeam deloc. Și totuși, acest inconvenient este pur subiectiv și dieta a arătat rezultate pozitive. Timp de o săptămână am pierdut trei kilograme. Îi plăcea mai ales că grăsimea a dispărut mai ales din zonele cu probleme.
Apropo, dieta este foarte strictă, dar nu pot spune că am fost înfometat în timpul ei. Cu toate acestea, mâncarea prezentată în ea dă sarcina necesară vivacității, și nu simțeam foarte des sentimentul de foame.

Dieta japoneză în timp util mi-a ajutat să scap de 7 kg de mai mult timp de 13 zile. Adevărat 2 kg, am format imediat după alimentație, dar rezultatul este de minus 5 kg, de asemenea, se potrivește perfect. În prezent țin o greutate. Nu am vrut să mănânc pe această dietă, cafeaua îmi reduce întotdeauna apetitul, așa că am transferat-o foarte ușor. A doua oară când nu mă așez, este încă stres pentru corp. Da, și ei spun că greutatea din a doua și ultima perioadă a dietei japoneze nu este atât de redusă - poate veni o adaptare. Dar o dată pentru pierderea în greutate, dieta japoneză este chiar și nimic. Pot să recomand totul tuturor.

Am citit comentarii despre dieta japoneză pe un forum, am decis să încerc. Rezistat la 3 zile și a căzut. Nu există aproape nimic de mâncat și dacă poți, e totul inaccesibil. În orice caz, nu pot să mănânc carne nesărată, o varză fiartă nesănătoasă. În general, dieta japoneză nu este în mod clar a mea.

Cu plăcere îmi voi lăsa părerea despre dieta japoneză. Mi-am pierdut greutatea de mult timp, nu-mi amintesc câți ani în urmă.

Din profesioniști: nu am vrut să mănânc, nu mi-au plăcut niciun bun. Am pierdut 6 kg în 13 zile. După dieta japoneză, am vrut să mănânc mai multe alimente sănătoase.

Din minusurile: În a treia zi am simțit apatie, până la sfârșitul dietă în ziua a 12-a, capul mi se învârtea. 2 kg s-au intors in primele 3 zile (restul greutatii nu a revenit in aceasta zi.) Acum incerc sa conduc un stil de viata sanatos.

Sper că revizuirea mea va fi de folos pentru cineva.

Dieta japoneză funcționează o singură dată 🙁
Prima dată când stau pe ea, am pierdut 8 kg, nu m-am simțit foame. Tore până puțin în ultima zi. După ce dieta nu a vrut să mănânce nici o pâine, nici o hrană grasă, obiceiurile de hrană în sine au fost rearanjate. După 3 ani, am câștigat câteva kilograme în plus, am decis să recurg la dieta japoneză din nou. Dar rezultatul a fost minim - doar 3 kg. La forum se citește, de asemenea, recenzii despre dieta japoneză. Aceeași situație: a doua și următoarea dată, efectul scade cu fiecare dată.

Oh, această dietă japoneză! M-am așezat de trei ori - recordul meu era de 3,5 zile pe această dietă. Nu înțeleg cum restul nu vrea să mănânce pe el, am doar o foame de foame la sfârșitul primei zile. Timp de 3 zile am pierdut aproximativ 2 kg, dar totul sa întors.

Retete de dieta japoneze! Stau pe el în fiecare primăvară, m-am pus în ordine după iarnă. Da, efectul în primele vremuri a fost mai mult, aproximativ 6-7 kg. Acum pierd consecvent 5 kg pentru 13 zile femei japoneze, sunt mulțumit de tot.

Am început de 2 ori, frustrat prima dată în 4-a zi, de trei ori de 7. Apoi, împreună cu dieta și a început să bea Fitoslim a durat tot de 14 zile (există o opțiune la 13, și este de 14 de zile), rezultatul - minus 7,5 kg . Fetelor, dacă e greu să rămâi pe japoneză, îi sfătuiesc să o încerce cu Phytoslim. Doar nu uitati de apa - 1,5 -2 litri pe zi.

Stau pe această alimentație a doua zi, până când totul se potrivește, dulce nu-mi place. Interesant, din ce zi începe să scadă greutatea? Și spune-mi, vă rog, nu doar greutatea să dispară, sau este văzută în avans? Vă mulțumim anticipat.

Adrenalinka

Fetele! Tu esti toate aceste stroynyazhki de ce istovitor dieta? Acum am cântărește 91 kg, cu o creștere a 174 Ei bine, am dat naștere unui fiu 3mesyatsa din nou pe acest lucru și cântărește! Vesesila o viață de 70-79! Sunt pe o dieta toată viața mea! Așa îmi place doar în căutarea pentru o dieta perpetuă și de formare! scrieți aici cântărește 65, 52, etc. Acest fapt perfect! mi-ar fi așa! dar încă bine făcut pe care le puteți preodalevat dificultăți! azi am fost în prima zi la japonezi vezi ca merge să se plieze! deși eu Nu m-am mâncat nimic friresc și dulce timp de o lună, dar greutatea merită, toate norocul și dragostea ta!

Fetele, toate felicitările și aruncările de plumb) Voi spune despre experiența mea în aplicarea dietei japoneze. Pentru început, am împărțit mese de 5 ori pe zi, ultima masa a fost la 7-8 pm (foarte bun stimulează metabolismul, organismul nu se simte foame și kg, nu este ceva ce merge, se topesc), varză gătită am mâncat numai brut. Ei spun că dieta japoneză are calorii scăzute, dar m-am numărat kcal în fiecare zi, merge între 900 și 1100 kcal. Nu este prea mult și nu puțin, pentru mine este perfect. Greutate am avut 84 la începutul dieta așa-numita, dar pentru mine este mai mult ca o dieta sanatoasa. după cele două săptămâni prescrise, trec complet la o dietă sănătoasă. Greutatea se îndepărtează remarcabil, am uitat să adaug că am băut compliment de vitamine, părul meu este ok, și unghiile mele se simt mai bine.
Și nu uitați că avem figuri diferite, fizicul, vârsta și ritmul vieții sunt diferite pentru fiecare, deci rezultatele sunt diferite. Aș sfătui pe toată lumea să împartă mâncarea în 4-5 recepții și totul va fi minunat. Iar faptul că trupul este al doilea nu timp, astfel încât dispus să dea extra greutate- aceasta este o problemă pentru toate dietele, m-am așezat din nou pe hrișcă 2 săptămâni și a decolat 2kg800 grame, în timp ce greutatea am o mare ...
Cred că japonezii sunt un paradis pentru cei care piardă în greutate!
Fetele de nuanță

Buna ziua tuturor) Vreau sa vorbesc despre experienta mea pe japoneza) a fost de 1,5 ori, pentru ca a doua oara am stat in toate zilele 6. Am dat putin, dar volumele s-au topit! Era greu de purtat. apatie, oboseală și toate astea. Acum stau pe el din nou și beau vitamine (cele mai simple, cele mai gratuite) și mă simt mult mai bine. Pentru prima dată în fața unei femei japoneze, m-am așezat pe o lună de nutriție, dar greutatea este, practic, a stat în fața linia de sosire ... O femeie japoneză a ajutat arunca de pe toate cele 5 kilograme, dar se pare că a fost rezultate superbe! Cercurile sub ochi au devenit mai puțin vizibile, celulita este aproape invizibilă, întregul corp este strâns. Apoi a trecut la întreținerea simplă a greutății, la bunele diete gătite, la rețete colectate. Din anumite motive, nu am vrut dulciuri, ci brânză de vaci și iaurt! A doua oară în 6 zile am aruncat doar aproximativ 2,5 kg, dar, în general, la greutatea mea de 58 și în înălțimea de 164 era șic. Greutatea după japonezi se menține mult timp, poate mai întâi 1 kg se va întoarce, dar de fapt este apă, deci nu vă îngrijorați și măsurați volumele mai bine.
În trecere, a făcut băi cu sare, sifon, împachetări. Cred că au crescut efectul)
Acum, cu cele 164 cm, am câștigat 69 de lire sterline (pentru mine este un coșmar, grăsime depozitată în mod uniform, starea de sănătate sa deteriorat în mod constant somnoros, sub ochi cercuri. Iată-mă din nou, o femeie japoneză, mi-e teamă să fie cântărit (6 zile. Cu toate vitaminele transportate cu ușurință și cafea I înlocuit periodic ceai verde din nou, fac bai cu bicarbonat de sodiu și sare, îmbunătățesc pielea și rupe sânge Doar asigurați-vă că apa este mai fierbinte si stai este necesar, astfel încât inima este apa - .. este cel mai important pentru a încerca din nou să facă împachetări și de auto-masaj ... dar. soooo leneș că pok El a renuntat la caz.
Astăzi am visat că am căzut) Sa trezit, și-a dat seama că nu era așa, fericirea) Este mai ușor de purtat, foamea este simțită, dar mă țin pe ea) M-am distrat cu tot felul de lucruri.
Asta e tot, de fapt, doresc noroc la toate plăcuțele bune, dar este mai bine să reducem volumele)