• Cum să ajungi la Tagaytay
  • Feriți-vă de hoți în Manila

Filipine, Tagaytay, Talisay, fotoalbum vulcan Taal

Cum să ajungi la Tagaytay

După ce sa întors în Manila, sa decis să dedicăm ziua vulcanului Taal.

Filipine, Talisay, vulcanul Taal

Dimineața au înmânat saci de depozitare într-o pensiune și au mers să caute o stație de autobuz. Există 2 stații, de unde merg autobuzele spre Tagaytay. Primul este Pasay. Acesta este situat în apropiere de Terminalul intern din Manila. Biletul costă 77. Al doilea, cu care ne-am dus, este Baclaran. De aici pleacă autobuzele a două firme. Ele sunt trimise destul de des. Biletul costă 83 P și este cumpărat în autobuz. Înapoi am mers cu autobuzul Pasajsky - a fost mai plăcut și merge mai des. A trecut fără blocaje de trafic de 2 ore. Înapoi - cu blocaje de trafic 3 ore. Autobuzul vine în Tagaytay. Talisay unde satul și lacul sunt jeepney rare pentru 20 P sau tricicluri pentru 150. Înapoi la triciclu ajuns la 250 P. triciclu plimbari 40-45 minute. Când mergeți "acolo", observați platformele de observare pentru a opri drumul înapoi pentru a fotografia vulcanul de la o înălțime.

Talisay, vulcanul Taal>

De-a lungul țărmului lacului sunt tot felul de hoteluri cu restaurante și servicii de barcă. Am fost oferite o plimbare de 3500 P pe o barcă în jurul vulcanului și a altor insule. Dar am refuzat. Nu intenția noastră era să urcăm vulcanul. Trebuia să-l privim de la țărm. Luați masa cu vedere spre lac și vulcan și reveniți la Manila. Și au făcut-o. Ne face poze mai mici Taal Vulcan și cu mine în trecutul lui, o plimbare prin sat și se află într-unul din restaurantele de pe coasta într-un foișor de bambus. Au comandat un trup cu orez și legume, bere. A apărut un cont pentru doi - 550 P. Sideli, bucurându-se de priveliștea lacului, prin care bărcile se mișcau constant.

Filipine, Talisay, prânzul cu vedere spre Taal

Turiștii au fost văzuți puțin - doar câțiva oameni. De aceea, afacerea locală a tăcut. Se părea că era un loc foarte liniștit și, în general, liniștit. Și aici, oameni bogați trăiesc în case destul de frumoase, surprinzător. Ca întotdeauna, totul este decorat cu flori. În curte există o mulțime de puieți - probabil afaceri locale. Talisay este un sat decent.

Taal are un vârf înclinat. Anterior, în orașele cu zăpadă, ceea ce fac pentru Anul Nou, au umplut castronul - o recesiune sub pantă. La noi, această cifră de zăpadă a fost distracția preferată - deci a fost veselă să vă împingeți de la acest castron - luați-vă de pe ea, ca un oprit. Deci, Taal are o cupă deasupra. Are un lac, dar nu poate fi văzut de pe țărm. Vremea a fost excelentă, însorită. Ne-am plimbat un pic mai mult de-a lungul Talisayului, am privit ușile din lemn sculptate ale caselor și ne-am dus înapoi. Întreaga excursie ne-a luat cam 8 ore, dintre care doar o oră și jumătate am fost pe lac, restul timpului am luat drumul.

Filipine, Talisay, vulcanul Taal

Ce să faci în Manila

Feriți-vă de hoți în Manila

Seara Max a sosit, am mers pe jos în cartier și trecând de Robinson a intrat într-o situație atât de neplăcută. După cum probabil vă aduceți aminte, până în acest moment filipinezii au făcut o impresie excepțional de pozitivă asupra mea. Și acum un băiat adolescent vine cu un prosop în mâini, se freacă de o parte - mâinile sub un prosop - ca și cum ar cere bani. El este refuzat, merge la cealaltă parte. Acest lucru tensionat, pentru că. Cerșetorii lui Filikov nu sunt intruși - ei trebuie doar să-și scuture capul o singură dată și ei rămân în urmă. Și niciodată nu ating. Da, chiar și un prosop pentru un timp ... Dar toate aceste gânduri dezvoltate în concluzia logică că tipul fura meserii, el a reușit deja să bage mâinile în buzunare pantaloni scurți. Am o palmă pe spate - a fugit. Tovarășul sa grăbit să-l ajute. Sa întâmplat în cel mai aglomerat loc - pe piața din fața lui Robizon, unde umblă mulți polițiști și oameni decenti. Nu era nimic de furat din buzunare - pur și simplu nu era nimic. Dar sedimentul a rămas rău ... Al doilea om, cu care ne-am întâlnit la sosirea la Fili - șofer de autobuz aeroport - ne-a avertizat împotriva hoți în Manila. În timpul a 10 zile de comunicare cu oameni buni, ne-am pierdut vigilența. Mi-am amintit imediat cum am fost jefuit în Cuba. Ca urmare - o mulțime de probleme, răsfățat pentru o odihnă în timp și displace pentru Cuba. Dar, la fel, știu că sunt mai mulți oameni buni!

Filipine, Tagaytay, Talisay, fotoalbum vulcan Taal

Sfaturi de călătorie:

Fii atent - feriți-vă de hoți în Manila!