Recenzile despre carte sunt mai importante decât dragostea

Secolul al XX-lea este epoca libertății de exprimare, nu numai în mass-media, ci și în cărți a căror calitate sa schimbat semnificativ. Acum, în secolul XXI, este și mai rău. Uneori poți să te poticci cu ceva ce nu-ți face mama. Dar există concurență. Și datorită ei, cărțile celor mai cunoscuți scriitori ruși Tokareva și Shcherbakova s-au mutat undeva la al doilea și chiar la al treilea plan. Nu este relevantă, plictisitoare și, uneori, prea îndrăzneață, așa cum vă gândiți la vârsta scriitorului. Și totuși le-am citit. Deoarece cronicarii Tokarev și Shcherbakov din acele vremuri, pe care eu și colegii mei aproape nu le-am găsit. Cronicari cronicizați, dar cronicari.

Victoria Tokoilova Tokaeva cult scriitor al timpului ei. Dar dintre cei care nu vor intra niciodată în clasic, în ciuda popularității contemporanilor. Locul lor este undeva între mare, mediu și rău. Și aceasta este și o recunoaștere. Nu toată lumea merită chiar și asta. Și noi, cititorii, este încă uneori, între alte cărți va ceda la starea de spirit, și au dus cu proza ​​Tokarev nu a închide anii optzeci și nouăzeci ai secolului trecut, a aparut dintr-o dată, în realitate, pune întrebarea cea mai sacră: „Ce a fost asta“ .

Recenzie de carte Avalanche

Foarte sincer, vital, trist.
Un pianist talentat și de succes cu treizeci de ani de experiență de familie se întâlnește în vacanță cu o frumusețe spectaculoasă. Mai mult decât banal. Criza de vârstă mijlocie, ce este cu adevărat acolo! Și nu va distruge familia. Cum să nu am o soție fidelă, fiabilă, dragă, fără frumusețea fiicei mele, fără un fiu fără furie, dar prea iubit de tremur? Vă veți gândi, cu cine nu se întâmplă!

Dar nu! Avalanșa îndepărtează totul în calea sa: nu alege, nu regretă, fără oprire. Ei bine, și când este și ea sub forma unui știuc strâmb, care știe ce are nevoie de ea, atunci omul este doar sortit! Dar trebuie să plătiți pentru tot ce este în viață! Toate acestea sunt cunoscute, dar când se acoperă cu o avalanșă de pasiune, nu contează că totul în jurul ei se prăbușește, că există ruine de la oameni apropiați, că de la voi primul a rămas un fragment patetic. Dar totul se termină. Și după avalanșă, vine tăcerea. La care trebuie să ne obișnuim. Și pentru a trăi mai departe.

Trebuie să existe o justificare exactă - de ce este așa, și nu într-un alt mod, deoarece în cazul în care "de ce" este încălcat - adevărul este încălcat, iar dacă adevărul este încălcat - atunci acesta este începutul eșecului.

Nu găsesc nicio justificare pentru acțiunile eroilor. Nu-mi place cartea asta. Sunt trist și trist după asta, pentru mine este o adevărată chernukha.

PS Recunosc că nu înțeleg absolut nimic în artă, literatură, frumusețea limbii și sufletul rusesc, că sunt un cititor prost care are nevoie doar de un sfârșit fericit.

Recenzie de carte Avalanche

Dragostea din când în când pentru a lua ca un volum de povestiri și romane Tokareva, celălalt - citit o nouă, re-citit vechi, ca și în cazul în care o companie buna pentru a sta în bucătărie pentru o ceașcă de ceai și lăsa copleșit de amintiri, bârfe despre soarta prietenilor și oameni aleatoare. Și soarta ceva - diferit: complicat, inegale, nu întotdeauna fericit, dar în multe privințe foarte asemănătoare cu ceea ce se întâmplă cu tine și de cei dragi.
Povestiri preferate: "Avalanșă", "Eu sunt, tu ești". El este "(cu frumoasa sa adaptare!) Și mulți alții.