Pasajul metroului 2033 raza speranței - partea 5 (mlaștini, biserică, prin iad)

Trecerea jocului Metro 2033: Ray of Hope - Capitolul 15 (Mlaștina)

O dată pe suprafață, Stepan sa grăbit să-mi dea o scurtă informare. Baza ordinului se află în biserica veche, situată pe cealaltă parte a mlaștinii. Pentru a ajunge la ea, trebuie să luați un feribot care rulează pe benzină. Combustibilul poate fi obținut fie lângă un camion cisternă pe benzină, fie lângă o aeronavă căzută. După aceea, Stepan sa grăbit să se ascundă în trapă, lăsându-mă la el însuși.

În primul rând, am decis să investighez vechiul tanc petrolier. Ștefan mi-a avertizat să nu cad în apă - acesta este plin de moarte prematură, așa că m-am mutat doar lângă steagurile roșii - ei au desemnat un drum sigur. Lângă camionul cu benzină o aștepta o creatură mare și foarte periculoasă - o cruce între un păianjen, un crab și o creatură "străină".

Împuternicirea cu el nu era atât de simplă: era necesar să-l închidă cu gheare blindate, iar gloanțele deveniseră nesemnificative pentru el. Prin urmare, singura modalitate de a readuce creatura la iadul din care a apărut este să tragă la ea atunci când se "dezvăluie". După terminarea acestei creaturi malefice, este timpul să inspectăm mai multe canistre vechi stând în colțul clădirii din spatele tancului de benzină. Pentru întristarea mea, toți s-au dovedit a fi mai uscați decât nisipul în deșert.

Următoarea destinație este un avion prăbușit. Pe drum, trebuia să urc pe un jurnal, ca să nu cad singur în râu. În gigantul aerisit am găsit un depozit mic de canistre și unul dintre ele, spre bucuria mea mare, era plin de benzină. Dar spiritele mele înalte s-au deteriorat în curând în mod semnificativ - o creatură cu adevărat uriașă a atacat avionul. Realizând că nu va reuși să mă scoată din avion, a dispărut. Trecerea jocului Metro 2033: Ray of Hope vă va împinge din nou împotriva acestui monstru.

Urcând aripa avionului, am reușit să urc pe un jurnal, și de acolo este sigur să mă mut în cealaltă parte a unui mic curs. Curând, feribotul a apărut înainte. Rulați nu a fost dificil - a fost suficient pentru a înlocui cutia de benzină, dar faceți clic pe buton.

Dar monștrii locali au perceput numai sunetul motorului de lucru ca o invitație la cină și în curând eram înconjurat de adversari cu toate formele și dimensiunile posibile. În timp ce așteptam sosirea feribotului, trebuia să muncesc din greu cu o pușcă. Zaprygnuv la pluta, am putut să părăsesc liniștit acest loc teribil.

Trecerea jocului Metro 2033: Ray of Hope - Capitolul 16 (Biserica)

Am ajuns la biserică după apusul soarelui. Ceata excesiva si ceata puternica nu ne permit sa vedem nimic. Nu departe de locul ancorării mele a fost găsită o cutie cu filtre și o nouă mască de gaz. Deoarece trecerea jocului Metro 2033: Ray of Hope va fi încă de mai multe ori pe suprafață, încercați să mențineți un stoc de filtre.

Nu este un leagăn slab

Folosind busola, m-am îndreptat rapid și cu încredere în direcția bisericii. Aparent, monștrii locali sunt oarecum mai deștepți decât rudele lor de mlaștină - nu era practic nimeni care să mă împuște. Dar, de îndată ce am ajuns într-o mică zonă deschisă, am fost atacat de un monstru uriaș care mi-a încercat în trecut un avion. Doar acum nu eram protejat de tone de oțel de înaltă rezistență. Se pare că pentru unii dintre noi această luptă va fi ultima. Ca și omologii lor mai mici, acest gigant avea ghearele frontale cu care nu numai că ar fi putut ataca pe o rază medie, ci și să se apere de gloanțele mele. Prin urmare, pentru a face rău creaturii, a fost necesar să alegem momentele când se "dezvăluie". Dar, după cum sa dovedit, a fost doar o altă rundă: realizând că nu am putut să o ajut, creatura a dispărut rapid sub apă. Din fericire, trecerea jocului Metro 2033: Ray of Hope vă va oferi ocazia de a termina această creatură o dată pentru totdeauna.

Calea mea se îndrepta spre un magazin desfrânat. Steagurile roșii au ajutat la deplasarea pe calea cea mai sigură. În interiorul clădirii m-am dus la etajul al doilea și am procedat la o căutare - ar putea fi necesare cartușe și filtre mult necesare. Dar aici au fost și multe vergeturi, așa că a trebuit să ne uităm cu atenție la picioarele noastre.

De îndată ce am apropiat colțul care a aprins lumina focului, am fost observat din biserică. Se pare că Anna era acolo. Zaprygnuv pe platformă, m-am grăbit până la clădirea bisericii. Lângă intrare era un jurnal, dar de îndată ce am pășit pe el, prietenul meu vechi de crab se ridică de sub apă, care, se pare, devenea și mai mare. În plus, el a adus la ajutorul lui "crabi mai mici".

Singurul lucru pe care nu ia luat în considerare - prietenii mei din biserică, care la acea oră au deschis un incendiu greu. Dar cea mai mare parte a muncii de a ucide acest gigant a trebuit să fie purtată pe umerii mei. Din fericire, dinamita și pușca au ajutat destul de repede să pună capăt acestui coșmar. Foarte viu, epuizat, rănit, m-am apropiat de biserică. Unul dintre soldați a împins jurnalul și am intrat înăuntru cu ultima putere.

Trecerea jocului Metro 2033: Ray of Hope - Capitolul 16 (prin Iad)

Din îmbrățișarea lui Morpheus, am fost rupt de Anya. Ea a regretat cu sinceritate atitudinea ei rece față de mine și mi-a cerut scuze că m-am lăsat să mor în ghearele fasciștilor. Dar acesta este un lucru din trecut. Trebuie să vă trageți împreună - campania nu este ușoară.

Adunat, m-am dus în sala centrală. Din fericire, a existat un armist comerciant cu o alegere foarte bună de bunuri. În plus, am reușit să refacem stocurile de cartușe. În viitorul pasaj al jocului Metro 2033: Ray of Hope nu vei răni o pușcă cu un set complet de cartușe.

Anya mă aștepta deja la poarta bisericii. În mijlocul povestii despre "Big Mama" am fost întrerupți - cineva bate la poartă. Dar parola era veche! Era prea târziu - o forță uriașă a bătut poarta în spărturi, iar toți cei care stăteau alături fie au murit, fie au fost șocați de cochilie.

În perete era un tunel mare care ducea la subsol. Se pare că am o plimbare veselă. Mai jos, am găsit un soldat pe moarte, care a confirmat temerile mele teribile - Anna este în captivitate, iar în catacombe mă așteaptă ceva absolut îngrozitor. Dar nu există altă alegere. Un tunel lung a dus la o mină mare, în mijlocul căreia era un lift antediluvian. Eram pe cale să cobor. Și nu era în siguranță. A meritat să coborâm câțiva metri, ca și pe masina ascensorului, ca albinele pe miere, monștrii au început să se prăvălească. Pentru regretul lor mare, "miere" a fost aromat aromatic cu împușcat de pușca mea, dar a trebuit să arunc o privire constantă în jurul valorii de astfel încât nici unul dintre oaspeți a rămas foame.

Dar, din păcate, o creatură a fost deosebit de enervantă și ascensorul sa prăbușit, fără a ajunge niciodată la fund. Trebuia să merg mai departe. M-am trezit în peșteri întunecate. Vestea bună a fost că în acest sistem de coridoare de peșteri era puțin probabil să mă pierd, rău - aș prefera să mănânc cu locuitorii locali. Dacă este posibil, am încercat să evit luptele și să nu provoc inutil aceste creaturi însetate de sânge. Dar dacă ar veni să lupți, atunci toate mijloacele ar fi bune - și aruncând cuțite, pușcă și grenade. Încercați să nu vă pierdeți patronii - trecând prin jocul Metro 2033: Ray of Hope v-a pregătit multe șmecheri periculoase.

Un semn sigur că eram pe drumul cel bun era o ușă mare de lemn care se deschidea prin rotirea unui bloc de lemn. În spatele ei era un cablu de suspensie - apucând un mâner metalic, m-am dus rapid jos. Mergând adânc în peșteri, am întâmpinat din nou față de locuitorii locali, dar de data aceasta au fost mulți și această luptă ar putea fi ultima pentru mine. Cartușele, la fel ca și trusele de prim ajutor, practic nu au rămas. Dar așteptam o mică răsplată sub forma unui lift vechi din lemn, cu care să pot continua călătoria. Din nefericire, înainte de a putea folosi acest miracol de tehnologie, a trebuit să resping un alt val de adversari, măturarea peste mine.

După ce urcam în sus, am fost întâmpinat de mai multe cadavre situate la începutul podului de lemn. Judecând de faptul că patronii lor erau practic neatinsi, faptul că au fost uciși a fost foarte periculos. După ce am ajuns la mijlocul podului, am putut să mă familiarizez personal cu ucigașul. O creatură imensă, acoperită cu o cochilină groasă, se pare că era cea mai mare mamă legendară.

Nu a existat timp pentru raționament - podul sa prăbușit chiar în fața mea și am fost blocat într-o încăpere cu această creatură. Ceea ce nu merită și încercând să-l omoare cu arme convenționale, a fost clar din primele secunde. Monstrul părea incredibil de puternic și tenace, dar și infinit de prost. Datorită acestui fapt, trecerea în continuare a jocului Metro 2033: Ray of Hope nu va fi prea complicată.

El a alergat direct la mine, așa că am decis să devin un stâlp de piatră între mine și monstru. Creatura proastă nu a considerat că este necesar să schimbe cursul și cu toată puterea lui sa prăbușit în piatră, scuturând în mod corespunzător creierul său minuscul. Când majoritatea coloanelor au fost distruse, monstrul și-a realizat greșeala și a rupt doar o gaură în perete. N-aveam de ce să fac decât să mă duc cu grijă în gaura asta.

M-am trezit într-o altă sală mare, podeaua căreia era acoperită cu apă. De data aceasta, mai mulți "copii" mici s-au alăturat mamei mari, dar cu ajutorul unei puști am reușit să le termin rapid. Pentru a doua rundă a luptei, am ales aceleași tactici, continuând să mă ascund în spatele coloanelor. Cu toate acestea, de data aceasta au existat mult mai multe.

După ce coloanele s-au terminat și tavanul era pe punctul de a se prăbuși sub o mulțime de apă, eu trebuia doar să trag încă o dată în creatură pentru ao calma pentru totdeauna. Dar tavanul nu putea rezista și sala a fost inundată pentru câteva secunde. Fluxul de apă incredibil de putere ma târât departe, capul meu continua să bată împotriva pietrelor, dar nu mai era nici o putere să reziste și să lupte. În această etapă următoare a trecerii jocului Metro 2033: Ray of Hope a fost finalizată cu succes.

Navigare pentru metrou: ultima lumină