Lacurile Kalinin (primăvara)

Direcția din Ekaterinburg: Serov
Distanța de la Ekaterinburg (în rază): până la 50 km
Cum se ajunge acolo:

Rezervorul este situat în orașul Ekaterinburg, în districtul Ordzhonikidzevsky (Elmash), în parcul forestier Kalinovsky.

Sosire cu mașina de pe strada Taganskaya. Trebuie să ne întoarcem la intersecția dintre Taganskaya - Kr. Comandanții în stradă Danilovskaya, conduce un sfert (aproximativ 200 metri) la străzile Danilovskaya și virați la stânga, unitatea de Q2 (aproximativ 400-500metrov) la T-joncțiune (Danilovskaya - Voykova) și la dreapta. Apoi treceți tot drumul prin sectorul privat, apoi treceți prin grădinile colective spre Parcul forestier Kalinovsky (aproximativ 1500 de metri).

Există o altă intrare prin inelul de troleibuz la intersecția dintre străzile Milling - Taganskaya, apoi prin garajele de capital, dar pe vreme umedă nu se recomandă să mergeți pe acest drum.

Un loc frumos pe care îl puteți vizita și pentru o plimbare.

Pescuitul în Kalinovka este o oportunitate de pescuit și odihnă după o zi grea în apropierea casei.

Coordonate geografice: Latitudine: 56 ° 54'45.01 "N (56.912503), longitudine: 60 ° 39'7.04" E (60.651955).
Seturi de pe coasta: Ekaterinburg
caracteristici:

Barajul este împărțit în două sectoare: "A" și "B". fiecare sector are un sistem separat de aerare.

În sectorul A, punțile de pescuit sunt extrem de strânse între ele. În sectorul B, doar câteva poduri sunt situate aproape de Sectorul A. În spatele Sectorului B în timpul verii, locuitorii locali se scaldă adesea.

Am fost aici înainte, karasik bine crescut, el este acum, dar "chinezii" sunt toți prinși

Am ajuns să ne odihnim compania (prietenul a avut o zi de naștere) aproximativ 21 de ore. Am plătit 800 de ruble pentru masă. În jurul orei 22.40, 2 prieteni au urcat și am spus că am plătit până la 22 de ore și ne-au lăsat să stau mai mult. pretențiile noastre că 800 de ruble pe oră, și chiar și fără un avertisment pe care o au de până la 22 de ore este de a pune-l ușor nu deshego și noi pur și simplu nu ar fi rămas la prețul pentru o zi „tovarăși“, sa spus că acestea sunt regulile și ratele. De mult timp am aflat dacă am semnat pentru orice reguli. Când sa dovedit că nu au semnat, au cerut imediat alte 200 de ruble. cu permisiunea "plăcută" să rămână până la 24 de ore. Având în vedere că nu să strică de vacanță, dar de vacanță a fost încă rasfatat. Dacă mergeți acolo - fiți pregătiți pentru extorcări suplimentare.

A fost pe data de 3 mai. Nu mi-a plăcut. Am luat un bilet în sectorul B, tk. nu a vrut să pescuiască înconjurat de băutori în chioscuri. Mi sa spus cum de trei zile în urmă zarybili stiuca sector, și există un biban și păstrăv într-o cantitate suficientă, un pic mai puțin decât în ​​sectorul A. Ei bine, eu cred, dar există o mai liniștită, mai frumos și mai mult ca natura reală. Spinning. 4 ore, aruncând o varietate de turntables și wobblers, tweaked și doar podmatavil - nu o mușcătură. Am întâlnit doi băieți, dar și niște zerouri. Plajele de pe brut tidied, dar în saci de înot de apă în noroi și sticle de sticlă și chiar un miros de urină permanentă, care nu este suflat departe de orice vânt. Nadikavshis a mers la mașină și a decis să vadă ce au prins în sectorul A. M-am așezat pe bancă și am așteptat. Cinci persoane operează activ cu spatele, nu sunt simpletoni, iar bastoanele vii și momele de lingură se potrivesc și îmbrăcămintea. Nu de la mulțime, au venit, de asemenea, în mod special. Timp de 30 de minute nu am observat de la ei o singură mușcătură, ca de altfel, iar la crap și apoi lustru de păstrăv informat pe toată lumea că cineva a avut noroc. 300 de grame un păstrăv pe care un bărbat îl tragea cu plăcere, fără să se grăbească, să-i invidieze pe ceilalți. În acea seară a devenit erou local. Dar aici este un păstrăv pe cinci cred că nu este suficient pentru un astfel de plătitor celebru.

Sunt complet de acord. În sectorul B, numai banii sunt pierduți, dar nu prin stocare. Personalul este ocupat și în mod normal nu poate servi mai mult de un client în același timp, deși există 5 persoane acolo. Sam a trebuit să tragă un brazier murdar la foișor, care de-a lungul drumului sa prăbușit. Corn a reușit să cumpere ultimul borcan, a existat și o altă nudă, dar sa terminat. E de rahat. Da, da. A fost o cocoșă pe toată ziua pe vierme. doar gigantic, cu un deget mic.
În general, împingeți-mi trei sute pentru a vă pescui și așteptați ca oamenii să se oprească deloc. Te transformi încet într-o prostie într-o băltoacă înconjurată de dollyklientov băiat care vin să fie cumpărat.

Și câteva fapte mai neplăcute despre secțiunea Kalinovsky: la acel moment, în timp ce băieții au fost în bord, a existat o fată pentru a viziona lucruri, și pe lângă bărbatul ei 2 beat cu povești despre zonă, despre prizonierii, etc. Din fericire, băieții s-au întors repede. Apoi, unul dintre țărani a venit la noi din nou - a vrut să vorbească cu compania noastră, pe care noi i-am refuzat.

De asemenea, nu este clar de ce vor lua 100 de ruble la intrarea în mașină. Nu există o parcare normală - au existat o mulțime de mașini, în parcare nu există gardă. Dacă nu plătiți 100 de ruble, bariera nu va fi permisă. Cereți să se ocupe de legalitatea de plată 100 de ruble. la intrarea pe teritoriul bazei Kalinovsky.

Mai devreme, cu băieții am aranjat o petrecere de cerb la secția Kalinovsky. A fost o după-amiază de săptămâna asta. Rețineți că site-ul indică faptul că baza de date funcționează 24 de ore din 24. când am ajuns, aveam nevoie de tije de pescuit și de momeală. "Nu este pește în loc, el a băut și nu știm unde este." Când am prins pește, am vrut să fumăm chiar la fața locului. "Nu este nici un fumător", el doarme. GUYS, ce fel de serviciu este asta. Și noi am fost schema de plată surprins: plata pentru intrare, să plătească pentru un bilet la taxa de pescuit pentru o tijă de pescuit, momeală pentru plata, plata pentru chioșc, plata pentru pește capturat, plata pentru fumat (care nu ne-am așteptat.). Este posibil să plătiți cumva pentru totul împreună, nu separat. Memoriile negative sunt 100%. Pro: peștele a fost prins bine, peștele a fost gătit la domiciliu, delicios!

Prețurile pentru pescuitul în sectorul Un aer simplu impresionant pret, cel mai ieftin crap 200p per kilogram, plus un 300R voucher, în sectorul în 300R voucher, dar pestele nu musca exploziile foarte mult, dar puțin sentiment de 8 persoane nimeni nu a prins nici un alimentatoare sau pe tija indiferent de ce momeală nu musca, a abordat campania pe care oamenii de PR locale, li se spune că este plină de pește și noi pur și simplu nu știu cum să pescuiască, administratorul a jurat că mai puțin de o săptămână crap 300 kg lansat, dar peștele doar o excursie pe jos de la circ :). Starea sanitară a coastei atât de compensare în jurul valorii de gunoi și resturi de țigări mal de masă toate împuțit de urină și excremente în banda centrală a administratorului casei era în voma lui. Pentru intrarea de bani nu a luat. A fost o dorință de a prinde cel puțin marinari care se rotesc în apropierea țărmului, dar este imposibil să cumperi un vierme doar amestecuri de crap! Au spus că poți să te sapi la gard, dar mirosurile resping doar pentru a se apropia de ea, nu ca acolo să sapi un vierme.

Lacurile Kalinin (primăvara)

A doua zi am pescuit în sectorul B. Am venit cu un prieten la ora 2.30 dimineața. Până la 4 ore, au fost prinse mai multe rascale pe gram de 400 de grame și câteva crapuri de 600-800 de grame. Și apoi, la ora 4:00, bătuți cu pește timp de aproximativ 10 minute, iar aici este o recompensă bine meritată - crapul la 5,2 kg! după el un cuplu mai multe podleschikov și o bream! La ora 9 am oprit norocul și am fost mulțumit de crapul meu pentru a merge acasă. Poate doar noroc, dar a fost multumit de pescuit! Toată captura norocoasă!

A mers astăzi. Nu te mai uita. Sectorul A. Oamenii sunt întunecați, zgomotoși, dar muscați. Timp de 15 minute am văzut un crap mare și somn scos afară.