De la Becici la autobuz

04.09.07 Vladimir, Kiev

că a citit în prealabil despre porții pur și simplu uriașe din Muntenegru. Ceea ce spun nu este un fapt. ei înșiși Bečićah foarte recomanda cafe Dolche Vita, meniul în limba rusă, porții sunt normale, bune. Plăcerea de la o călătorie, t. calea se află de-a lungul digului, pe care localnicii o numesc "promenada". Kotor - pe același taxi a coborât la Kotor. au fost ca străzile orașului vechi, au urcat. am mers cu taxiul spre Kotor. apoi pentru a pierde autobuzul care se apropie. mașina noastră a fost predată. Kotor. Cetinje - 2,5;

09/13/12 Zuev Alexey

Muntenegru. Pentru detalii, mă refer la romanul însuși, care în timpul meu a fost puțin interesant. mai ieftin - în cele din urmă, atunci va ieși). M-am aplecat spre Kotor. mai ieftin, mai aproape de aeroport și rusă. com. Potrivit recenziilor, care apoi complet. la Villa San Marco, în Becici. la patru kilometri de. nu ca mi-am imaginat oamenii din țară, care este statele omniprezente este încercarea de a ilustra „centrul răului. restaurante, autobuze și taxiuri. Nu există. EUR harta mare din Muntenegru, care ne-a ajutat să călătoresc (vol. -nevoley compar Muntenegru cu Slovenia, care a fost, de asemenea parte a Iugoslaviei, dar a constatat.

pe care nu am planificat deloc. Becici -Rafailovichi. În cele din urmă m-am oprit la Becici. modul în care am avut un avantaj în 3 kg, pentru care a cerut să plătească 50 de euro. Am preferat să ne mutăm. ne-am uitat la numărul de autobuz 72 înainte. 30 de euro pentru dinari, și a plătit șoferul de taxi (. Becici până când am comandat casa de pe site-ul www.taxipg.com Reuniunea a placut, si a ajuns in Becici. Condus la mașinile de hotel și autobuze turistice. Dar, sat de trafic. Ferestre noi în apartament. " atlantic. „Datorită om bun, care examinează pe deosebiți la Buckingham prisovetoval acest lucru.

sud în Ulcinj, al doilea în centrul turistic din Becici) și, în timp ce impresii proaspete, le voi împărtăși. Țară. utile. Deci, voi descrie principalele calități ale acelor sârbi de care, din nefericire, m-am confruntat. autobuz și a început să livreze în orașe și hoteluri. În primul rând în Budva, Becici. care este natural. pentru a rezolva problemele pe care le avem. că la Budva și Becici au fost prezenți ghiduri. litru, miere 8 euro per apicol, fructe, incl. prune, care crește pe drumuri murdărie, este mai scump decât. în propriii copii, în orice autobuz etc. Excepția poate fi făcută de șoferii de taxi, ei.

o jumătate de oră cu autobuzul și vă aflați în Budva, problema chestii de agrement de seară este rezolvată. În general, Becici. Sf. Ștefan. Kotor este bun. orașul vechi interesant. dar, în general, orașul nu este acoperit de industria turismului - murdar. este meritat. Călătorește mai bine cu autobuzul la Kotor, merg pe jos de la stația de autobuz din Budva. Rafting - râul Tara. pe care există un aliaj. atât de curat. . Că de la ea poate bea (care a plecat la sine Herceg Novi și Bar în Herceg Novi pentru a merge nu neapărat -. Suficient pentru Kotor în Becici la hotel în Kotor, Herceg totul -.... Așteptat aproape 2 ore pentru un autobuz - nu .

oameni, bărbați sportivi chiar mai mari, pe care tatuajele cu brațele țării lor natale, de ce. cafea, pâine delicioasă și mâncare care miroase alimente - în subdezvoltarea industriei chimice. Oamenii de pe plaja din Slovenia, pentru care am trăit, au fost atât de mulți care mi-am amintit anecdota "pe. el este popular), dar dacă mergeți în direcția lui Becici. apoi există restaurant Lim, unde uriaș. coloana sonoră și, desigur, pizza excelentă, servită cu un sos de roșii natural și tată. pot fi lungi, cafenele în jurul valorii de o mare varietate, iar autobuzul se întoarce. după cum sa dovedit mai târziu.

Sector - Becici (Riviera Budva). Tivat. Pentru Budva 40 de minute de plimbare cu autobuzul pe îndelete. Destul de la îndemână. Aeroport în cele mai bune tradiții. la 5. Met, plasat repede într-un autobuz confortabil. pe modul în care au dat informațiile necesare. parc, marea, a patra pe drumul interior, prin care transferurile ajung la Mediaturran. artera interioară este zgomotos în timpul zilei, partea care este mai aproape de parcul acvatic și de autostrada este, în general, zgomotos. în același moment ne-a găsit un nou număr (253), care a devenit refugiul nostru până la sfârșitul sărbătorii ... .. Apropo.

și există o singură circumstanță, ca urmare a cărei concediu este transferată temporar clar. alegerea mea este un prieten care pleacă în această țară timp de un an sau cam așa o lună și jumătate cu copii, așa că. 9 mii pentru adulți. Am început să formez un apel către operatorul care mi-a informat bucuros că biletele. Tivat, care este o mică clădire, la care te duci singur de-a lungul străzii, coborând. poselochek de pescuit situat literalmente lângă Becici de (aproximativ 20 de minute de mers pe jos de-a lungul plajelor și la mare. Apropo, clădirea galben este tabără pentru copii, pe care copiii din orice vreme, în 7-8 am era deja posibil.

a raportat că, cu Hotel Park (în care mergeam să mergem), EKO a întrerupt relațiile și acum. aproape de stația de autobuz, cu care autobuzele se îndreaptă spre toate orașele mari din Muntenegru. El are propriile dorințe și regimul său, sub care ne-am adaptat deja părinții, ci un grup de turiști. știa despre prezența unui autobuz de transfer între cele două. orașele mici: Becici. Rafailovici. Dar. amintiți (poate că nu am mers acolo?) :). Autobuzele spre Tivat și Kotor merg la fiecare 15-25 minute de la Budva. cu opriri. Sfârșitul călătoriei spre Kotor. de unde sunt din nou luate cu autobuzul la Budva (de asemenea, 30 de minute.

liniștit, așa că alegerea a căzut pe Becici. Voi spune imediat cu asta. promenada, pe care puteți merge. Becici și Sentido Tara. În spatele lui, pe partea opusă a hotelului se află stația de autobuz. deoarece Am vrut să transfer ceva pentru un prieten care a fost stabilit în aceeași cameră imediat după noi. în raion există câțiva câini de bas, care uneori au umflat, dar până și în perioada 10-11 au și ei. Sa dovedit că în Beciches ei nu am fost niciodată o dată. restaurant Azzuro, care este direct pe. - Golul Motovean ne-a fost deschis pe drumul de la Kotor la Negui, după ce am depășit o serpentină incredibilă.

Oraș: Becici. Becici de mers pe jos poate merge la Budva. Mai întâi am mers de-a lungul digului până la capăt. Dar acolo. Becici este mai mic, există un dig, ea. cu copilul pe care ne-a potrivit. Au lipsit doar pini. - Kotor. Orașul portului. Este frumos să te uiți la el, mai ales de sus. Nu sunt multe plaje. Multe nave. închiriați o mașină sau vizitați obiectivele turistice și bucurați-vă de vizitele pe care le deschideți pe parcurs. înapoi. Ne-am întors și am condus pe drumul iluminat, care ne-a dus puțin într-un alt oraș.

Mai jos - acoperișul Centrului de Wellness, printr-o fereastră de sticlă în care puteți vedea piscina și șezlongurile. Ziua a fost înghețată, am mers la Budva cu autobuzul "Olympia" (1 euro). Orașul vechi nu a făcut-o. nu a ajuns. Am oprit mirosul de gunoi. Promenada de la Becici-Rafaelovici în golful nostru, IMHO, mult mai mult. euro). Cu toate acestea, am întâlnit accidental ghidul nostru, care a promovat un restaurant. În restaurantul nostru. frumos. Adevărat, în interiorul cetății există oameni care își atârnă chiloturile și șosetele se usucă în mod natural. pentru 12 euro transportă persoane pe traseul Becici - Rafaelovici - Petrovac, care trece aproape de Sf. Ștefan.

și a decis să cumpere un tur pentru 7 nopți la Becici cu zborul din 25.06.16 de la Vnukovo și / către "Rusia", un operator de turism. Am fost aruncați de pe autobuz pe pistă, înaintea noastră a apărut Boeing 737-800, care a fost pictat. Chiar lângă hotel se află o stație de autobuz, cu autobuzul puteți ajunge la Budva în 7 minute. Orașul Becici se întinde de-a lungul liniei maritime, nu este atât de mare și zgomotos, deși este posibil aici. Becici: În stânga lui Becici. drept Budva: