Călătorie prin Crimeea de iarnă

De mult timp am planuit să ieșesc împreună cu prietenii la o campanie de iarnă din Crimeea. Sa întâmplat că am venit din Crimeea, drumeții în Crimeea a mers de mai multe ori, dar în timpul iernii, nu au nici măcar o singură dată. Natura iarna Crimeea minunat și divers, în funcție de vreme (sau norocul), vizitați același loc, sau te afli într-un munte acoperit de zăpadă în Laponia, sau pentru a deschide o sucursală a Albion, sau să se întâlnească în toamna târziu sau primăvara devreme. Ca loc de desfășurare a campaniei, au fost aleși Ai-Petri, Demerdzhi și Chatyr-Dag. În aceste locuri am fost înainte, deși nu le cunosc bine. Deplasarea între ele este foarte simplu, cu o oprire în civilizație (mai puține zile autonome departe de naselenki - mai puține produse trebuie să ia cu tine). În cele din urmă, este Ai-Petri și Demerdzhi concentrează cel mai mare număr de specii care am fost curios să tragă în timpul iernii.

În campanie am vrut să merg la o mică companie de prieteni și să nu mă alătur turului de fotografii, organizat de oricine altcineva (ultimele patru călătorii pe care le-am avut). Pentru a avea mai multă flexibilitate, astfel încât să puteți planifica independent și fără compromis propriile interese creative și ritmul dorit de călătorie. A rămas doar pentru a găsi astfel de prieteni care împărtășesc cu dvs. interese fotografice și o sete de aventură și sunt gata să iasă din zona de confort pentru ei. Timp de șase zile am vânat împreună pentru vederi frumoase, am experimentat bucuriile și povara vieții de camping și am înghețat în frig.

Am început o campanie cu Ai-Petri. De la Simferopol la Yalta au călătorit cu autobuzul (au ajuns la stația de autobuz), apoi s-au mutat într-un alt autobuz spre Miskhor pentru a urca Ai-Petri cu telecabina. Mergem la Miskhor, părăsim autobuzul, pleacă autobuzul. Și apoi așteptăm primul vagabond! Telecabina era închisă pentru reparații. Pentru fericirea noastră de pe stația inferioară a telecabinei au existat șoferi taxi înfricoșători gata să ia pasagerii la Ai-Petri în centrul turistic KSS pentru aceiasi bani ca și biletele pentru telecabină. Acest lucru a rezolvat problema, dar totuși este păcat să pierzi timpul să ajungi la Mishor.

Călătorie prin Crimeea de iarnă

Prima noapte a fost petrecută direct pe creastă, deplasându-se ușor mai departe de cimitire și de stația de telecabină, astfel încât civilizația să nu interfereze cu noi. Am găsit un loc unde, așa cum ne părea, era mai puțin vânt. Păi, era într-adevăr mai mic, dar numai atâta timp cât nu am stat acolo. Și atunci, când era deja dificil să se mute în alt loc, moara de vânt a explodat. În general, noaptea a fost rece. Dar era o vedere bună asupra țărmului, iar cerul de noapte era neclintit, ca să poți împușca stelele, nu departe de corturi.

Călătorie prin Crimeea de iarnă

Dawn a fost întâlnit pe dinții lui Ai-Petri. Zubtsy - acesta este unul dintre simbolurile cele mai recunoscute ale Crimeei, am avut un vis vechi de a le vizita în zorii zilei. În această campanie, am ajuns chiar la ei în zori de două ori (și o dată după-amiaza), dar nu cred că a fost de ajuns! Deci, e grozav! Simt că soarta mă va aduce în mod repetat în cimitire în viitor.

Călătorie prin Crimeea de iarnă

Domenii în depărtare - Bedene-Kyr, muntele Quail. Pe el este o bază militară.

Apoi ne-am petrecut toată ziua de mers pe jos ușor pe Ai-Petri yayla (lucrurile lăsate în Tătară ceainărie la stația de telecabină), pe toată lungimea și lățimea. Mi se pare că am studiat cu atenție Ai-Petri, acum pot să merg fără hărți și ghiduri.

10.

A doua noapte nu a fost petrecută în corturi, ci în casa de ceai tătară de la stația Ai-Petri. Faptul este că copiii nu-i plăceau impresiile înghețate de noaptea trecută. ) Și într-o cameră încălzită și încălzită este mult mai plăcut să petreceți noaptea. Mai mult, pentru bani nu ne-a costat nimic, era doar o condiție pentru a comanda cina și micul dejun în aceeași casă de ceai, ceea ce era în concordanță cu intențiile noastre. A fost posibil să mergem dimineața la cimitire, iar la întoarcerea noastră am așteptat imediat micul dejun.

11.

12.

În această după-amiază, urma să coborâm din șanțul Ai-Petrinskaya pe traseul Taraktash. Aceasta este o pistă foarte interesantă. Este interesant faptul că la începutul coborârii are multe ramuri și este ușor să pierdeți calea principală, după ce ați intrat în zona marină. Și, de asemenea, faptul că, în unele locuri panta este destul de abrupta, zapada din greu pentru a pune un picior, astfel încât nu a mers pe drum o mulțime de ravene, roci alunecoase și rădăcini. Îmi pot imagina cât de neplăcut este să merg în direcția opusă, la etaj. Poate Taraktashskaya traseu este, de asemenea, foarte frumos, uneori cu ea prin roci și păduri deschide vederi bune ale coastei, dar avem o pe acest traseu a depășit furtuna, astfel încât să se bucure de aceste puncte de vedere nu a funcționat.

13.

14.

traseu Taraktashskaya jos la cascada Wuchang-Su, în cazul în care puteți merge fie pe conexiunile rutiere și de transport la Yalta, sau du-te la calea Botkin și a ajuns la Yalta (traseul se termină în apropiere de Poiana basme). Odată, într-o viață trecută, am mers deja de-a lungul căii lui Botkin și am amintit că mi sa părut foarte frumos. Dar apoi vremea a fost bună, dar de data aceasta suntem plutind deasupra norilor a fost prima zăpadă și apoi ploaie - în astfel de circumstanțe să urmeze traseul Botkin nu a fost foarte frumos, asa ca am mers la cascada cu mașina în Yalta.

15.

16.

Am folosit Yalta ca bază de transbordare: am petrecut noaptea în căldură și confort, odihnindu-ne, umplând provizii, pregătite pentru următoarea parte a campaniei. În același timp, dimineața devreme se plimbară de-a lungul digului orașului.

17.

18.

19.

20.
Călătorie prin Crimeea de iarnă

Următorul punct de pe harta rutei noastre este Demerdzhi. La Demerdzhi ne-am urcat deja pe noi trei. Andrew a decis să rămână în Yalta, a spus: "Nu, bine, nafig acestea sunt nopțile tale reci în corturi!". Trebuia să plece, este imposibil să forțezi un bărbat în sus. Din fericire, logistica rutei sa dovedit a fi destul de flexibilă chiar și pentru o astfel de schimbare neașteptată a evenimentelor. Echipamentul public redistribuit repede, iar cei trei s-au dus la Demerdzhi.

21.

Au luat un taxi la radiantul (ciudat, dar toți șoferii de taxi de la Yalta a avut pe o hartă pentru a arăta unde este, explica tipul de „du-te la trecere Angara, virați la dreapta câțiva kilometri înainte de a trece,“ ei nu au înțeles) și apoi a trecut prin Valea Ghosts pe partea de sus de Sud Demerdzhi și seara au stat într-o pădure din apropiere. Acest loc peste noapte, a fost mult mai plăcut decât prima noapte tot mai memorabil pe creasta Ai-Petri: nu a existat practic nici un vânt.

22.

Călătorie prin Crimeea de iarnă

Nu erau oameni pe șalupe. Numai cai.

23.

Dimineața, pe Demerdzhi a încetat! Un pârâu dens de nori sa ridicat pe un platou din Valea Fantomilor. Când am văzut această frumusețe, am apucat cu fericire aparatul de fotografiat și am alergat la vârful sudic al Demerdzhi pentru a vâna norii. Și de ce nu l-ai adus pe Sasha și Nikita cu tine, întrebi? Pentru că s-au ridicat puțin mai devreme și au avut deja timp să se topească în acele distanțe cețoase. )

24.

25.

Nu a fost nicăieri în jur de trei ore, dar pentru mine aceste trei ore au trecut complet neobservate. Numai creșterea treptată a sentimentului de foame (foto-vânătoarea a început fără micul dejun) m-au readus înapoi la realitate și am condus înapoi la tabără. ) Tipii au avut timp să se întoarcă în tabără și să ia micul dejun. Cât de bucuros a fost că nu mi-au mâncat porțiunea!

26.

27.

În după-amiaza sa decis să continue vânătoarea de cești în Valea Fantomelor. Adevărat, în timp ce mergeau acolo, norii se retraseraseră deja spre Chatyr-Dag.

28.

29.

Lucrul se apropia deja. Dacă ne-am grabit imediat la etaj, cel mai probabil s-ar fi pierdut pe ascensiune mult timp la Sud Demerdzhi lumina cea mai frumoasă, așa că am stat la ieșirea din Valea Ghosts, pentru a viziona în liniște apus de soare din partea de jos. După părerea mea, a fost cel mai frumos sfârșit al zilei pentru întreaga călătorie.

30.

31.

32.

33.
Călătorie prin Crimeea de iarnă

Se ridică din nou în întuneric sub lumina farurilor. E bine că nu trebuia să schimbăm lucrurile și să dezmembrăm lucrurile - toată ziua când tabăra stătea în același loc, nici nu ascundem lucrurile, pentru că nu era nimeni pe șoală, cu excepția cailor. Puteți începe imediat să pregătiți cina.

34.

Ziua și așa a fost plină de impresii, dar vremea încă o dată ne-a dat un cer de noapte relativ curat, și a fost necesar să-l folosească. Totuși, undeva cam o oră și jumătate sau două înainte de a merge la culcare, am alergat în jurul platoului cu camere și trepiede. Adevărat, luna încă nu a vrut să se ascundă în spatele orizontului, deci stelele din fotografii, din păcate, s-au dovedit a fi mici, dar există multe terenuri.

35.

36.

Ultima zi pe Demerdzhi am fost foarte multumit, iar locul unde am pus cortul a fost foarte confortabil si confortabil. Dar, indiferent cât am vrut să rămân pe Demerdzhi, trebuia să trec în funcție de plan.

37.

Călătorie prin Crimeea de iarnă

În ultima zi a campaniei am vrut să fugim fără să petrecem noaptea la Chatyr-Dag. Dar mai întâi trebuia să cobor din Demerdzhi spre Pasul Angara, unde să încep pe Chatyr-Dag. Witch a mers pe drumul de coborâre trecut de sus a Demerdzhi de Nord (cel mai de sus nu este în creștere), trecut un baldachin stâncă mare (vezi foto), și de acolo de-a lungul crestei Elch Kaya a mers la Angarsk trece. La pasul Angarsk am vrut să rămânem la pensiune, însă ne-a dezamăgit, să-i spunem cu blândețe. Gazdele nefericite, lipsa hranei, munții de resturi în jur. Neeter, deloc ce ne-am imaginat. Prin urmare, să profite de B: a mers la cineva din Simferopol, au înlocuit rucsaci mari expediție la asalt mic, iar a doua zi a revenit la Angarsk trece, iar lumina a mers pe Chater-Dag.

38.

Dar, mărturisesc sincer, campania împotriva lui Chatyr-Dag a devenit pentru mine o dezamăgire totală în planul creativ. Nu există nici măcar dorința de a afișa fotografii din această zi. Da, am avut o plimbare bună, picioarele întinse, au suflat aer proaspăt, dar din punct de vedere al fotografiei această zi a fost complet irosită pentru mine. Zăpada de pe platoul superior sa topit bine. Era cald, uscat și confortabil. și plictisitor. Ne pare rău, dar în cazul în care furtuni de zăpadă, ceară, snowdrifts dintr-o adâncime de o persoană. ) Aceasta este, bineînțeles, pur și simplu opinia mea personală - poate băieții se gândesc diferit la acest lucru și le-a plăcut această primăvară devreme. În general, după-amiaza pe Chatyr-Dag era pur și simplu plictisitoare. Poate că, dacă au mers acolo cu o ședere peste noapte, ar fi o șansă să tragă ceva interesant la alt moment al zilei. Dar trecerea la Chatyr-Dag cu o ședere peste noapte nu a fost planul nostru deloc. Am condus repede la Eklizi-Burun și am coborât în ​​întuneric până la pasul Angara.