Călătorie în Minsk

Călătoria noastră spre Minsk a continuat. Și dacă aproape toată a doua zi am petrecut o călătorie în jurul lumii și Nesvizh. a treia zi a fost din nou dedicată în întregime Minskului. Deci, ce am avut timp să vedem în acest timp? Din nou, atracții adiacente la stația de metrou „Nemiga“, orașul Minsk de la înălțimea platformei de observare a Bibliotecii Naționale, și chiar frumusețea Catedralei Catolice Sfinților Simon și Elena, și de cele mai multe Piata Independentei. Și acum, despre toate, un pic mai detaliat.

Așa cum am spus, a doua zi am petrecut în castele Mir și Nesvizh, înapoi la Minsk a sosit târziu, așa că am mers doar de la hotelul "Yubileinaya" la stația de metrou "Nemiga". Pe drum am avut timp să luăm cina în cafeneaua "Prospekt".

După cină au venit peste sculpturi ciudate. Numai atunci am găsit informații că acesta este anotimpurile (Pobediteley Avenue, zona de cinema din Moscova, Minsk). Încercați să ghiciți unde este.

Acum, să comparăm numele. Prima sculptură - „Kalyada“ sau „de Crăciun“, a doua „Dazhynki“ sau „dożynki“ festival de toamnă în Belarus, a treia - „Kupalle“ sau „Sânziene“, în noastre de vacanță simplu de Ivan Kupala, iar ultimul - „Chemarea de primăvară "sau" Întâlnirea primăverii ".
Pe partea opusă a străzii, suburbia Trinity a fost evidențiată.

Călătorie în Minsk

Sala de sport "Rezervele de muncă" (Pobediteley Avenue, 2. Minsk, ridicată în anii '50), în aparență nu puteți spune că aceasta este doar o sală de gimnastică.

Catedrala Duhului Sfânt.

La fericirea noastră în seara, nici o zdrobire la intrarea în metrou, desigur, nu a fost. Am urcat liniștit în tren și ne-am întors acasă. A doua zi în Minsk sa terminat.

Admirați clădirea, am mers la bibliotecă. Acesta este situat într-un spațiu destul de deschis, astfel încât în ​​timpul iernii a existat un alt parbriz. Dacă sunteți în Minsk nu în sezon, vă rugăm să rețineți.

Călătorie în Minsk

Bineînțeles, ca toți oamenii normali, ne-am dus la intrarea centrală.

Nu este surprinzător faptul că, într-o zi acoperită de nori și vânturi, suntem aproape singurii vizitatori. Mergem în liftul panoramic și mergem până la 22 de etaje. Deci, un etaj trebuia să treacă prin picioare, dar cred că, în comparație cu douăzeci și doi, sunt lucruri mici.

Mergem la puntea de observare, este mare, bineînteles, sigur, siguranța este mai presus de toate, dar pentru a trage orașul a fost incomod, doar în "decalajele" de zece centimetri pe părțile laterale ale gardului.

Călătorie în Minsk

Chiar și pe site există un "binoclu" gratuit, astfel încât să puteți vedea orașul mai aproape.

Pe site, cu excepția noastră, a fost doar un băiat și a fost foarte surprins că în acea zi a venit altcineva pe lângă el. Ca urmare, admirați orașul a fost de succes, dar dat fiind natura vremii, imaginile au ieșit întuneric.

Această imagine prezintă Catedrala All-Saints. Da, este o replică, dar chiar și de la o înălțime este frumoasă.

Călătorie în Minsk

Sincer, am înghețat la etaj pentru aproximativ 15 minute, apoi a trebuit să mergem în jos. Dar, așa cum au mers în jos, am fost în stare să facă o fotografie „grup“, unic pentru întreaga călătorie, în cazul în care suntem prezenți împreună cu Svetlana.

Apoi a fost o sală de mini-expoziții la etajul 22. Apropo, și aici, puteți admira orașul, dar deja în spatele paharului.

Personal mi-a placut cele doua sculpturi ale lui Alexei Tikhonovich din metal.

Călătorie în Minsk

Și extraordinarul "ritm al inimii".

Înainte de a mânca, ne-am decis să ajungem puțin "luminat", dar "gusturile" s-au dovedit a fi diferite.

După ce a mâncat, sa mutat din nou, așa că din nou era un lift panoramic.

Călătorie în Minsk

Trecând prin întreaga clădire, dar de data aceasta am decis să mergem de cealaltă parte a cercului. Și ca o răsplată pentru o zi acoperită de soare, soarta ne-a dat un "punct culminant" asupra clădirii.

Vremea sa deteriorat complet, cerul sa înrăutățit, vântul a devenit piercing, așa că, lăsând o privire rămas bun, mergem la metrou și mergem la stația "Ploshchad Lenina".

Calea noastră se găsea în Piața Independenței (fostă numită Piața Lenin, de unde și numele stației de metrou), una dintre cele mai mari piețe din Minsk.

Călătorie în Minsk

Cea mai importanta atractie a acestei zone pentru mine a fost Catedrala catolică Sfinții Simon și Elena, sau, cu alte cuvinte, Catedrala Roșie. Acesta nu a fost construită atât de mult timp în urmă (în 1905-1910) și Edward Olympia Voynilovich în memoria copiilor lor morți.

Catedrala este numită "roșu" pentru un motiv bun, a fost făcută din cărămidă roșie, care a fost adusă special din Polonia.

Și despre catedrală stă clopotul lui Nagasaki. Aceasta este o copie a clopotelului "Angel", care a avut norocul să supraviețuiască după bombardarea nucleară.

Călătorie în Minsk

Pe prima fotografie încă un punct de reper al pătratului a lovit cadrul - fântâna de sculptură "Macarale". "Zburați" păsările din cupola centrului comercial subteran "Stolitsa".

În jurul fântânii se află stema tuturor centrelor regionale din Belarus.

În Piața Independenței există o altă sculptură lângă Casa guvernamentală, bunicul invariabil Lenin, care a apărut aici în 1933.

Călătorie în Minsk

Vizavi de Casa Guvernului prin piață, clădirea este reprezentată de Comitetul Executiv al orașului Minsk și de construirea metroului din Minsk.

Iar clădirea Universității Pedagogice de Stat din Belarus se îndreaptă spre cer cu o "lumânare".

Și plimbarea noastră în a treia zi de la Minsk sa terminat. Seara am fost obosiți, dar mulțumiți, ne-am întors acasă.

Călătorie în Minsk

Picioarele deja "nu purtau". Și noi, cumpărând de la magazinul alimentar, am decis să petrecem seara acasă, discutând despre ce să vedem mâine. Dar aceasta este o poveste complet diferită.

Călătoria spre Minsk a continuat.

Găsiți un apartament ieftin în Minsk

Călătorie în Minsk

Oricum, amice, din anumite motive sunt puțin trist. Sper că pauza ta nu va dura mult. Noile emoții, impresii și locuri noi vă vor inspira din nou să scrieți postări minunate cu care așteptăm cu toții!

Anya, poveștile sunt foarte interesante și foarte necesare, mulți dintre noi merg la Belarus și tot ce este scris este de neprețuit, deoarece călătoriile oamenilor devin mai confortabile și mai informative. Dar inspirația și dorința de a scrie acest lucru este, desigur, principalul lucru, în această chestiune. nu te poți forța. Să sperăm că pauza va trece, va veni pacea minții și va dori din nou și va călători și scrie despre ea și vom speranța și să așteptăm.

Eram atât de supărat. Deși dacă nu scrieți, atunci nu scrieți. Trebuie să ne dăm o pauză. Tu, Anyut, poți descrie rapoarte foarte detaliate și muzee ca nici un altul. ca și cum ați fi acolo cu voi. Mulțumesc pentru Minsk, pentru Kaliningrad, pentru Kazan și Sviyazhsk (nu voi lista totul, îmi amintesc totul). este totul de neuitat și foarte util pentru noi toți.

Călătorie în Minsk

Minsk este un oraș minunat în toate sensurile. O vizitez în fiecare an și nu-mi schimb tradițiile. Unde sunteți în vacanță? - Numai în Belarus. În fiecare an mă uit cum se îmbunătățește capitala culturală a Republicii Bashkortostan, se construiesc clădiri noi și apar noi distracții. Problema ecologică este o problemă separată. Nu este nimic mai bun decât mersul pe străzi curate și bine îngrijite, unde sunt plantate mulți copaci și flori. Deci, dacă aveți ocazia, am apel la cei care nu au văzut Minsk, - veniți aici fără ezitare.