10 Principii ale succesului echipei școlare

10 Principii ale succesului echipei școlare

10 Principii ale succesului echipei școlare
Îți place munca ta? Munca mea este viața mea. Probabil, ceea ce ați creat cu propriile mâini, vă place foarte mult, chiar dacă există multe dificultăți pe parcurs. Aș dori să împărtășesc experiența mea de a crea un colectiv coregrafic într-o școală cuprinzătoare.







La școala numărul 50 am venit să lucrez ca un student de 17 ani. A început colectivul, care are acum 77 de elevi, cu trei fete. Acesta este astăzi teatrul de dans pentru copii "Freckles" de 8 ani, iar părinții își aduc de bună voie copiii la clasă, iar apoi a fost greu să obții un grup. Mulțumesc, mamă și tată, că le-au încredințat copiilor și au sprijinit totul! Din primele săptămâni de cursuri am început să lucrez la principiile muncii mele.

"Fii în tandem cu părinții tăi". Coregrafia este un fel de artă care necesită zilnic și trup și suflet. Prin urmare, este foarte important să menținem caracterul sistematic al clasei, să explicăm copiilor că acesta nu este doar un cerc, ci o ocupație serioasă care nu poate fi ratată. Colectivul nu este doar copii, ci și părinți. Acum trăim împreună: facem peisaje pentru spectacole, luăm copii la festivaluri, iar fără părinții noștri nu ar exista costume mari.

- Creați condițiile pentru clase. O școală generală de educație nu este o școală de arte, unde totul este îndreptat spre creativitate. Când am început să dansăm, în loc de mașină am fost serviți de o conductă de încălzire, nu erau oglinzi. În plus, suntem acum angajați într-o cameră care este combinată cu sala de mese. Pe cât posibil, am echipat camera noastră: papii au făcut o mașină din lemn și au atârnat oglinzile de pe perete. Uneori timpul lecției coincide cu consumul de alimente de către elevi, dar ce puteți face? Învățăm să ne deconectăm de ceilalți și să lucrăm cu concentrare.