Sanatoriul "Livadia", Yalta din 1980 ruble

statiunea de sanatate Livadia, Yalta

„Livadia“ - este una dintre cele mai puternice și cel mai mare sanatoriu cardiologice specializat în Crimeea, și singura stațiune de sănătate de pe coasta de sud, are un departament de reabilitare a pacienților după infarct miocardic.

Profil medical:

• boli ale sistemului cardiovascular;
  • reabilitare după un atac de cord;
  • boli ale sistemului respirator;
  • tulburări și tulburări ale sistemului nervos.

Baza de tratament-diagnosticare a sanatoriului:

• peloideterapiya;
  • balneoterapie;
  • masaj, terapie de exerciții;
  • climatotherapy;
  • fizioterapie;
  • Terapie terapeutică;
  • ECG;
  • inhalare;
  • acupunctura;
  • hidroterapie (hidromasaj, bai din plante, oxigen și perle pe apă de mare);
  • psihoterapie;
  • fitoterapia (împreună cu metodele clasice, netradiționale - sunt tratate cu băuturi aromate aromate și lichide preparate pe bază de uleiuri esențiale);

În stațiunea de sănătate a 3 clădiri cu diagnoză medicală, se efectuează o diagnosticare excelentă de laborator. Există medici cu înaltă calificare, cu experiență vastă de muncă în spatele lor, precum și cursuri frecvente de formare. Sanatoriul dispune de echipament medical de înaltă calitate și utilizează metode eficiente de tratament. În combinație cu un climat de vindecare, înot în mare, terapie exercițiu și nutriție dietetică, se obțin rezultate excelente în tratament.

Masa în sanatoriu Livadia, Yalta

Mese - de 3 ori pe zi, în funcție de sistemul de meniuri personalizate (standard, inclus în prețul turului). La numirea unui medic, se organizează o masă dietetică. Micul dejun, prânzul și cina sunt servite într-o sală de mese spațioasă și confortabilă.

Pentru o taxă, se servește o masă suplimentară, îmbunătățită, în restaurantul "Bucătăria țarului", care are la dispoziție un interior rafinat și un lux de intimitate.

Există o gamă largă de feluri de mâncare și cele mai bune vinuri din Crimeea pentru oaspeți.

Principalele servicii ale sanatoriului sanatoriu Livadia, Yalta

În sanatoriu "Livadia" a fost creată o atmosferă prietenoasă și caldă de confort și bunătate. Stațiunea de sănătate este excelentă pentru familiile cu copii. Pentru copii sunt organizate nu numai proceduri generale de îmbunătățire a sănătății pentru întărirea imunității, ci și diverse divertisment captivante.

"Livadia" este aproape de "Poiana Fairy Tales", unde copiii pot vedea celebrul, iubit eroi ai poveștilor folclorice rusești. Chiar lângă grădina zoologică din Yalta - "Fairy Tale", o plimbare de-a lungul căreia va face apel nu numai la copii, ci și la părinții lor.

În Yalta Zoo poate fi găsit o mare varietate de animale: leii și papagali, porci de Guineea și tigri. Există un delfinariu unde vă puteți bucura de spectacolul, care va fi amenajat pentru audiența delfinilor și a sigiliilor. Copiii pot merge, de asemenea, pentru o plimbare pe diverse atracții distractive și pentru a vedea cum artiștii de stradă acționează pe dig.

Sanatoriul are o plajă confortabilă, cu pietriș, care se află la 800 de metri de clădirile stațiunii. La malul mării, puteți merge pe jos, admirând frumoasele vederi ale parcului, precum și în jos pe un lift special.

Plaja este dotată cu șezlonguri, copertine, paturi de picior și fântâni de băut. Pentru cei cărora le place recrearea activă există un loc de joacă. Puteți să vă culcați în strălucirea soarelui, să înotați în marea caldă sau să închiriați motociclete cu apă, biciclete, o barcă și o plimbare de-a lungul coastei cu o briză.

Pe plajă există un punct de salvare și asistență medicală. O atenție specială în sanatoriu este acordată unei odihnă liniștită și sigură.

Sanatoriul "Livadia" are toate condițiile pentru sport: sală de gimnastică, terenuri de tenis cu gazon artificial, badminton, teren de volei, sală de gimnastică, saună. În sanatoriul din apropiere "Chernomorye" se închiriază o piscină cu apă de mare încălzită.

Oaspeții sanatoriului "Livadia" dispun de condiții excelente pentru a trăi - 7 dormitoare, care au camere cu diferite grade de confort.

Sanatoriul

Numele meu este romantism, am 24 de ani, în viața mea nu am mers niciodată cu părinții mei în Crimeea, să mă odihnesc într-o casă pe care rudele noastre le-au înmânat. Dar de această dată am decis să mă duc cu o fată, numele ei este Katya. Călătoria cu autobuzul nu a fost plăcută de toată lumea, dar când am ajuns la sanatoriu, am fost foarte surprinși. A fost foarte frumos acolo, o piscină mare, o sală mare. Și, mai ales, camere confortabile și foarte plăcute. Ne-am odihnit mult timp și nu ne-am deranjat deloc. Dar există o minus inconvenient de abordare a plajei, literalmente, aproape ne-am rupt picioarele noastre atunci când am abordat-o. Anul următor vom încerca un alt sanatoriu, pe care îl voi scrie și pe această parte. Între timp, sfătuiesc pe toată lumea la acest sanatoriu, vă puteți relaxa ca tine, și cu copii, prieteni, părinți. Veniți rapid veți fi întâmpinați de un serviciu receptiv.

M-am odihnit în acest sanatoriu în luna mai a acestui an împreună cu soția mea. Ne-am stabilit într-o cameră dublă standard. Situația din cameră este obișnuită și pare puțin săracă. Dar, în general, tot ceea ce este necesar în cameră este acolo și ne-am dus aici să nu vedem numărul de lux, ci să ne îmbunătățim sănătatea. Soția mea și cu mine suferim de boli de inimă, iar acest sanatoriu este excelent pentru un astfel de tratament. Da, și la prețuri, ne-a apropiat destul de mult. Calitatea îngrijirii medicale și nivelul de profesionalism al specialiștilor din sanatoriu la un nivel decent. Mâncarea este normală, nu vei fi foame sigur. Plaja este foarte frumoasă, cu pietricele fine și mare clar. Am ajuns practic la plajă lângă lift. Deși este foarte util și pliabil, mai ales dacă coborâți, peisajele aici sunt foarte frumoase, în special punctul de vedere al Yaltei. Seara, este plăcut să vă plimbați prin zona de parc din apropierea Palatului Livadia și să respirați aerul curat al muntelui. În general, soția mea și cu mine eram mulțumiți, sănătatea noastră sa îmbunătățit semnificativ după salubritate în acest sanatoriu.