Roi, roas și romi, învățăm să distingem și să numărăm indicatorii

Pe scurt, rentabilitatea investiției (ROI) este un indicator care demonstrează rentabilitatea sau rentabilitatea unei investiții și este măsurat în procente. Dar, în cazurile de arbitraj sub formă de ROI, foarte des vorbim despre indicatorul ROAS.







Diferența dintre ROAS și ROI

ROAS = profit din RK / costuri pentru RK


ROI = (profit-cost) / cost x 100%

Cu alte cuvinte, cu același exemplu, rentabilitatea investiției va fi egală cu = (15 * 700 -5000) / 5000 * 100 = 110%. Sunt de acord, această cifră arată foarte deprimantă pe fundalul ROAS de 210%.

Multe dintre ele nu văd diferența dintre aceste valori, deși înțelegerea preciziei ROAS ROI poate salva campania de dinamica negativă și pierderea de bani.
Pentru o înțelegere mai precisă, oferim un exemplu ilustrativ sub forma unui tabel.








Totul este destul de simplu, dacă ROAS este de 200%, înseamnă că pentru fiecare unitate de bani petrecută ați câștigat 2 unități convenționale, iar ROAS - 50% înseamnă că ați reușit să reveniți doar la o jumătate de unitate și să lucrați negativ.

Când ROI nu funcționează

Pentru a rezuma

Se poate spune că înțelegerea esenței și a calculelor corecte ajută la distribuirea corectă a bugetului dvs. și refuză să investească în campanii neprofitabile. De asemenea, merită să ne amintim erorile indicatorului ROI, deoarece formula nu ține cont de toate cheltuielile afacerii în timpul campaniei. Cu toate acestea, dinamica schimbărilor este un indicator obiectiv. Principalul lucru este că ar trebui să fie pozitiv, ca și succesul tău în muncă! Toate ROMI-urile pentru 1000%!

Experiență străină: facem 50 de dolari pe zi pe FB-jocuri, fără să facem nimic

Citiți în 6 minute →

MyTarget a adăugat contoare în contul personal

Citiți în 2 minute →

Sub interogatoriu: Serghei Tsvetayev, creator și editor al lui Publer

Unii spun că este un descendent direct al lui Tsvetaeva și că a fost cel care a ars 3 milioane de litri de bourbon în Kentucky. Știm doar că numele lui este Serghei și a creat acest Publer. Și totuși, îi place sărută și vrea un Porsche Panamera.

Citiți în 22 de minute →







Trimiteți-le prietenilor: