Ca cinci degete, 2018 - remorcă, recenzii, evaluări

În acest moment preparate prin amestecarea atât de multe filme de peste mări într-o singură, povestea a cinci frați, dintre care unul nu se regăsesc în viață, și laminate în jos o înclinată, în general, fiecare familie are oile sale negre. Tema care amintește de „Blood Brothers“, dar există de dragul corectitudinii politice într-o singură familie au fost implicate, atât în ​​alb și negru, dar aici toate francezii, multe din viata lor existente, care invadează unul dintre frați, cu problemele lor, aducând pe o mulțime de probleme și pericole. Vorbind într-un cuvânt, el a furat banii de la unul dintre lorzii drogurilor, care tanjeste sa-l găsească și să rupă capul lui, singura scăpare din familia lui, care nu l-au mai văzut de mai mulți ani, și nu a vrut să vadă aceeași sumă. Dar, prin ralierea fraților, ei vor putea găsi o cale de ieșire din această situație delicată.

Există cu siguranță se potrivesc pentru a vorbi despre zamyzgannosti și scena eșantion care, în principiu, era de așteptat ca creatorii vor veni la multe raclete, care sunt deja avansau colegii lor de peste mări, dar din fericire nu are o imagine a simțit scrisul lui individuală, chiar dacă nu se va mulțumi pe toată lumea, dar un cunoscător al acestui gen, și doar iubitorii de cinematografe franceze bune, această muncă vă va mulțumi.

Însăși structura poveste, actori si regie, lăsând o senzație plăcută, nici reluarea, actorii aleși profund, deși le văd pentru prima dată, povestea nu este să fixeze pe ceva unul este în mod constant aruncat noi bucăți de „carne“ pentru publicul de foame. Nu voi vorbi despre personalități, t. Pentru a. Le-am vazut la inceput, nu am văzut o persoană, un fel de un lider care a fost încercarea de a trage pătura peste, toate cele cinci frați arata destul de organic.

În general, filmul sa dovedit bun, este inutil să-l nege, dar în acest caz particular, nu este pentru toată lumea, pentru că Locuri unde privitorul cum sa te plictisesti, nu prinde suficient firul complot, acest film nu iubește nu este publicul răbdător, dar cei care l-au întâietate până la sfârșitul anului, el va acorda o parte din gânduri și cadru dramatic bun, care este mai aproape de final atinge punctul culminant, ne dezvăluie întreaga imagini poveste .

Plângi de spoiler

Filmul francez este întotdeauna complet diferit de cel american sau altul. Aici și în acest film sa demonstrat originalitatea.

"Ca cinci degete" ne arată lecția iubirii din familie. Complotul spune despre o mare familie evreiască, în care rudele sunt mai presus de toate.

Mi-a plăcut foarte mult filmul. Mai întâi de toate, muzica, este foarte potrivită.

Actorii sunt necunoscuți, dar asta este ceea ce mituiesc .. se joacă pentru 5+.

Terenul nu este foarte original și nu există multe schimbări în el, dar totuși nu este necesar să te plictisești pentru o secundă.

Deci, sfătuiesc să vizionați aproape toți fanii unui film bun.

Plângi de spoiler

Vorbind aici - ca regizor, scenarist și producător, Alexander Arkadi a dedicat acest film celor patru frați ai săi. Poate de aceea cu o astfel de căldură transferat la relația într-o familie mare, în cazul în care fiecare dintre frați este vulnerabil în felul său, dar în fața dezastru total, împreună ele sunt puternice ca cele cinci degete de la o mână într-un pumn colectat.

În imagine, distribuția este perfect potrivită. Françoise Fabian este foarte organic în rolul mamei unei mari familii evreiești. Michel Omon a interpretat calitativ vechiul personaj care se apropia. Și Patrick Bruel de la film la film, cu vârsta, se face mai bine. Și, bineînțeles, decorarea imaginii a fost italiană Katerina Murino, după ce rolul fetei James Bond sa dovedit aici că este de asemenea o actriță bună.

Apropo, filmul este adesea comparat cu militantul american Blood for Blood, dar aceasta este o poveste complet diferită.