Aeroportul Ciampino din Roma - fotografii ale turiștilor și informații detaliate

Comentariile călătorilor despre aeroport

Sosirea în Ciampino nu a provocat nici o problemă. Am închiriat o mașină și am plecat fără să știm necazurile. Pe zborul de întoarcere a fost o poveste complet diferită! Zborul nostru a fost la ora 6.25 dimineața și am mers la aeroport pe timp de noapte, planificând să mănânce, să beau și să ucid timpul de așteptare. Sa dovedit că până la ora 4.30 se închide zona de plecare! Am văzut că zona de sosire a fost deschisă și a mers acolo. Dar nu era nici un fel de mâncare, nici un bar sau o cafenea, și nici măcar nu aveau loc să se așeze! Ne-am așezat pe podea rece și am așteptat 4 ore, precum și mulți oameni care au sosit puțin mai devreme. Acesta este un gunoi complet! Când zona de retrogradare a fost deschisă, întreaga națiune a fugit acolo și sa format o coadă uriașă și înainte de ora 5 am stat în ea. În acest timp, sfârșitul liniei se afla în spatele ușilor aeroportului! Și până acum era imposibil să cumperi nimic oriunde, nu erau mașini automate cu băuturi. Până când ne-am înregistrat pentru zbor, s-a format o altă coadă uriașă pentru pașaport și apoi pentru o verificare de securitate. Oamenii s-au răsturnat și au fost nervoși, frică să-și piardă zborul. Niciunul dintre angajați nu a încercat să rezolve această problemă. Am împins în sfârșit și am zburat acasă. Și a fost o experiență teribilă. Nu recomand foarte mult aeroportul pe timp de noapte sau plecările devreme.

Eu folosesc în mod constant Ciampino - pentru ultimul an de 6 ori. Aeroportul este în mod constant aglomerat și cu câteva locuri înainte și după controlul pasapoartelor. Alimentele sunt mediocre și cu o alegere foarte limitată. Ofițerii de control și vamă sunt întotdeauna rapizi și fără probleme. Când am doar un rucsac în spatele meu, aș prefera întotdeauna Ciampino, mai degrabă decât Fiumicino.

Evaluat la 3.5 stele din 5 pe baza a 5 opinii

Aici poti vedea poze si sa asculti recenzii ale turiștilor despre Aeroportul Ciampino din Roma. Puteți găsi toate modalitățile de a ajunge pe aeroportul din Aeroportul Ciampino. și de asemenea să vedem cât de curat este aeroportul, ce divertisment există și dacă există multe cozi la aeroport.