Recenzii ale cărții de stradă numită Bob

Devine alegere foarte greu, fie că va fi o revistă literară și critică a cititorului, ceea ce este important ca valoarea contabilă a unei opere de artă, sau orice ar putea revizui în sensul deplin al cuvântului ar trebui să fie amânată în colțul de departe.

Și dacă cititorul se simte puțin sofisticat, este imediat dezamăgit. Și cu cât citește mai mult, cu atât mai puțin vrea să o facă. Ai citit cu un sentiment de "cât mai curând posibil" și "a scăpa". De ce?

Nu există transformare miraculoasă acolo. Ei bine, pisica. Păi, l-au hrănit. Tava nu e obișnuită. Am ieșit cu o pisică pe stradă. Pisica este fericita. Am intrat în casă. Stânga fără pisică - nu-mi pasă de mine. Am intrat în casă. Pisica nu vrea să se obișnuiască cu tava. Am fost întrebat cât de mult suntem cu el. Am răspuns - două luni. Și așa mai departe, și toate într-un cerc. Fără indiciu, fără intrigi, fără momente culminante, este gri și neted.

Limba este la fel de simplă ca o ușă de hambar din lemn. Ei bine, absolut. Unele propoziții monotonice monosillabice neinteresante, urmărite și repetând în mod constant. Și, deși o idee ridicolă de erou: ???? „Dintr-o dată, pisica va fugi Dar ce se întâmplă dacă se plictiseste viu cu mine și dintr-o dată a fost înainte de o viață grea Oh, și pot el a fost obosit Și dacă mă de obiceiul? Și unde a trăit această pisică înainte? "- și așa mai departe într-un cerc până la infinit.

În general, se pare că sunt niște prostii plictisitoare primitive.

Și de fapt, toate acestea fac acea rutină - o tavă, o furajare, un veterinar, o durere, o ploaie. Transformarea este uimitoare. și acum vedeți că este o persoană complet diferită, pe care a plecat-o pe calea pe care a făcut-o cu mulți ani în urmă. Și, părea, sa transformat irevocabil: cu această curbă a drumului foarte puțini oameni se întorc.

Nu aveți nevoie să judecați acest lucru ca o lucrare literară de calitate. Nu vă așteptați prea mult când auziți încântarea cuiva. Bucătăriile sunt asociate cu lucruri foarte diferite. O mică pisică roșie, întâmpinată accidental de un om nefericit, a aprins o lumină în viața sa. Povestea este despre asta și nu căutați nimic supranatural.

Cred că întotdeauna cum ar fi în regulă dacă pisica mea, de asemenea, o dată a făcut viața mai ușoară, și doar pune pe canapea și mănâncă în mod constant, pe o durată de viață a oricărui șoarece prins, lentyayuga. Dar indiferent cum sunt bolnav de el nu a vorbit, eu încă iubesc pisica mea, care în fiecare zi dă dragoste și toarce ei în dimineața undeva în vecinătatea)))

Ei bine, aceasta este opinia mea din această carte, voi citi în mod clar continuarea, dar nu acum, bine cum spun ei, nu ar trebui să existe prea multe.

larg ca Thames, zâmbet

Odată ajuns la intrarea casei sale, James găsește o pisică roșie, pe care o numește Bob. James îl tratează pe pisică și apoi îl va lăsa să plece. Dar Bob nu intenționează să plece.

Povestea este dulce, absolut incredibilă. Dar cartea nu este foarte interesantă. În timp ce citești, pare interesant, dar merită să se întrerupă și nu există dorința de a reveni.

Când am auzit despre această poveste înainte, m-am gândit că, înainte de a se întâlni cu Bob, James a trăit într-adevăr pe stradă și a fost dependent de droguri. Da, și cu Bob, m-am gândit că am trăit și eu pe stradă pentru o vreme. De fapt, totul nu era atât de sumbru. La momentul începerii evenimentelor, James locuiește într-un apartament, alocat de municipalitate. El înțelege că este bolnav, merge la centrul de reabilitare și dorește să scape de dependența de droguri. Își câștigă existența cântând chitara.

Înainte de întâlnirea cu Bob vrea doar o zi într-o zi. După întâlnirea cu Bob, James primește motivația potrivită. La urma urmei, acum el este responsabil nu numai pentru viata lui. Treptat, James îmbunătățește în general nivelul de trai.

Sincer, înțeleg complet de ce trecătorii au vrut să fotografieze o pisică care se mișcă pe umerii lui James, spre faima lor. Persoanele cu animale trec mereu. De ce au vrut să fotografieze această pisică?

Cartea este scrisă plictisitor. Fraze repetate constant. De exemplu, expresia "acum eu sunt responsabil pentru pisică" în diverse variante apare la fiecare câteva pagini.

În general, povestea este curioasă. Este interesant faptul că este împodobită, dar ce este adevărat? Despre ceea ce următoarele cărți și de ce sunt necesare, nu-mi pot imagina. Nu le voi citi, nu știu.

Pentru mult timp nu am putut înțelege fenomenul popularității acestei cărți. Ei bine, muzicianul, bine, steaua YouTube, și-a luat o roșcată ca un cip, bine, a scris o carte în care a prins detalii pline de suflet despre viața sa. Sincer, m-am gândit că omul a decis să câștige niște bani pe valul iubirii universale pentru sigilii. Apoi am decis să o citesc și nu am regret.

James Bowen povesteste povestea vietii sale. Cum era pe stradă. Cum a devenit dependent de droguri. Pe măsură ce întâlnea o față roșie impudentă, care ia dat puterea de a depăși dependența, să se apropie de familie și să se întoarcă în societate.

În multe privințe, această poveste nu se referă la o pisică și la proprietarul acesteia. De exemplu, rușii râd că "fiecare persoană trebuie să-și hrănească copilul înainte de pensie". Și aici este prezentată o versiune foarte occidentală, pe care suntem sfătuiți să o imităm - eliberați copilul la celălalt capăt al lumii și nu vă întrebați cum a supraviețuit acolo. Lasă fluturașul. Și gândiți-vă dacă suntem atât de răi și ridicole. Tot aici sunt multe despre cruzimea - oamenii spre animale și unul la celălalt. Despre slăbiciunea umană. Spune-mi cine e prietenul tău și îți spun unde nu vei ieși niciodată. Oamenii se agață și se strâng reciproc la fund, iar animalele ajută să înoate - nu fizic, ci moral.

Și totuși, aceasta este o poveste ușoară și interesantă. Dupa ce devii mai buni. Înțelegeți că munca la stradă (fie că este vorba de un muzician, de promotor sau de portar) este o muncă grea, dar nu face ca o persoană să nu fie o persoană. Că "dependentul" nu este un verdict. Iar persoana care a decis să fie vindecată de acest flagel poate să o facă.

Nu există intervenții de tip syu-syu și minunate aici. Totul este descris cinstit și sincer. Pisicile fug și nu se întorc. Nu există suficiente avantaje, deci orice chip care vă poate distinge și atrage atenția, viața dvs. de salvare. Nu toată lumea este cinstită și simpatică, dar contrastul este mai plăcut.

Cartea nu vă va lovi cu frumusețea limbii, însă povestea însăși va rămâne în inima voastră!

O poveste frumoasă ne învață să fim mai buni. Și deși toate aceste două sunt bune, acest lucru nu este un basm. În viață există multe probleme, probleme și eșecuri. Dar sunt sigur că Bob va face față. Da, așa este. Aceasta îl ține pe James în mănuși de "fasole". Și nici un bici. Un murmuring. Păi, uneori bucăți de lână. Iubire simplă care justifică totul.

Aici și am întâlnit două singurătăți ...
Dacă nu ați zâmbit pentru o lungă perioadă de timp exact așa, dacă vreți ceva ușor și cu inimă - luați această carte! Doar nu căutați un sens foarte artistic în ea, o limbă literară de calitate și ceva special.
Povestea reală, stabilită pe hârtie, nu a avut loc la un moment dat, în timpul nostru, o perioadă de creștere a deconectării umane, atunci când a devenit emoții ochii irelevante în față și în cazul în care scrisoarea pe care a primit - este astfel de prostii. Când sentimentul de empatie se transformă treptat într-un anacronism. Prioritățile devin diferite, iar corespondența electronică nu implică astfel de dificultăți ca manifestarea sentimentelor umane. Totul este atât de rece, fără chip, indiferent - nu. Ca rezultat, mulți oameni aleg în mod conștient singurătatea - închiderea acestui cerc de dislikes.
Deci - James Bowen - un om de stradă și o stradă Londra pisică - un Bob roșu. Londra. Zilele noastre.
Și singurătatea.
Istoria ca fiind dorit unul pentru celălalt poate schimba o viață, să-l desfășoare la 180 de grade, pentru a da încredere pentru a topi o inimă înghețată și scoate din disperare toate consumatoare cu siguranță nu va lăsa cititorul indiferent, și de a face un alt rândul său, în jurul valorii de - dintr-o dată cineva are nevoie de ajutorul tau sau tocmai întins pentru a răspunde mâinii ca suport în momente de disperare.
Fără dragoste în această lume nu poate supraviețui!

Cartea a fost de mult timp în visele mele, voi spune chiar mai mult, am fost foarte surprins să-i găsesc cele mai recente în listă. Iar acest moment a trebuit să fie corectat, în plus, am avut o versiune de hârtie pe mâini și am găsit un audiobook în ajun. Am crezut că, de ce nu, povestea despre Bob este cunoscută majorității, este timpul și mă voi familiariza cu ea în detaliu. În general, am fost vizitat de îndoieli, mai ales după citirea adnotării. În general, m-am așteptat să-l văd pe James un om singur și ciudat care, pe lângă pretențiile față de lume, nu are nimic altceva, sau o persoană care face bani pe animalul său de companie. Dar, de fapt, cartea a fost cu adevărat corectă, promptitudinală și sinceră.

La început, am avut un stereotip în capul meu că o persoană cu un astfel de trecut nu poate scrie nimic meritoriu. Dar mi-a plăcut, James a fost o persoană destul de educată și sensibilă cu care aș putea vorbi despre orice. Cel mai important lucru este că omul acesta spune cu sinceritate că nu dă vina pe nimeni, iar apoi la ceea ce a atins el este doar vina lui. Dacă ar fi un nihilist, ar fi continuat calea distrugerii și nu va schimba nimic. Dacă nu vă plac confesiunile sincere, atunci cred că cartea nu este pentru voi, pentru aceia care acceptă oamenii așa cum sunt, atunci bine ați venit în lumea lui Bob. Foarte tremurător, aș spune chiar și o carte blândă, din primele linii simțiți simpatie atât pentru pisică, cât și pentru protagonist. Nu fiecare om își mărturisește greșelile, așa că domnul James uimește cu simplitate. Și este păcat că în viața lui existau astfel de schimbări și este păcat că o astfel de persoană sinceră nu avea prieteni. Dar, pe de altă parte, dacă nu ar fi avut toate aceste dificultăți în viața lui, nu ar fi învățat să aprecieze lumea din jurul lui. Deci este ușor să devii un cinic când ai totul în jurul tău. Săracii nu aleg și este atât de grozav încât eroul ar putea să meargă mai departe, și-și va găsi drumul.

Imediat după ce a citit a vrut să ia al doilea volum, și de a afla ce era mai departe, dar cum se spune, și puțin gustoase deoparte. Sunt încântat cu cartea este acum în dragostea și toate persoanele care nu sunt familiarizați cu acest sigiliu, îndemn se întâlnesc.