Recenzii ale calului de luptă, cal de război

Acest film este mai sentimental decât o poveste de Hachiko, încă stampilat, ce comedii romantice de la Hollywood, dar cumva ai urmări fără întrerupere. În mod surprinzător, rămâne faptul că clișeele și zgomotele lui Spielberg se comportă ca un magnet.

Filmul "Horse Battle" este o adaptare a cărții populare pentru copii, populară în prima jumătate a anilor '80, care se desfășoară în numele calului. Se ocupă de o prietenie neobișnuită dintre fiul fermierului și animalul grațios. Cu toate acestea, așa cum ar trebui să fie, adaptarea în multe aspecte diferă de cea originală. Steven Spielberg, desigur, este un maestru al meseriei sale și împușcă o mulțime de lucruri, dar aici el a permis atât de multe plecări de la original, care sa dovedit a fi un proiect separat și independent, nu o adaptare a filmului.

Asteptati acest film o mulțime de momente sentimentale și emoționante, zdrobire sincer milă, a adus în mod deliberat la situația absurdă că, în cele din urmă, vor fi rezolvate în mod pozitiv, și, de asemenea, pentru a da lacrimi de bucurie audiență. În general, prietenia dintre calul Joey și băiatul Albert, care a mers în față după cealaltă, poate fi numită poveste pentru masele largi. În ciuda faptului că producția filmului angajat într-un regizor recunoscut, dar aici a ratat adâncimea și răsucire asociate cu alte lucrări și se lasă totul pe suprafață.

"Battle Horse" este o poveste buna, buna pentru o seara placuta cu familia. O poveste despre prietenie, devotament și curaj.

Filmul este foarte emoționant. există multe locuri în care este imposibil să țineți lacrimile înapoi. Tipul ăsta Albert este foarte bun și iubitor. M-am asigurat deja de mai multe ori. oamenii care nu le plac animalele sunt foarte vechi și supărați. Mai mult ca Albert!

Un cal de luptă este un film pentru copii cu un calcul comercial adult. Dotat, pe larg, pe un subiect serios și cu personaje interesante, imaginile pe care doriți să le dezvoltați în filme individuale, dedicați fiecărei ore în o oră și jumătate.

Pentru ochii și inimile copiilor, "Battle Horse" va deveni un film cult, "urmărit înainte de găuri" (cifrele care nu confirmă taxele). Spielberg a filmat un film bun cu o pretenție la epic, dar nu pentru timpul nostru. Cu experiența regizorului de a crea picturi militare, se poate vedea accentul stăpânului în scenele de masă ale operațiunilor militare și muzica care le însoțește. Distribuția actorilor este bine aleasă, în care englezii, ale căror nume se zvonește recent - Tom Hiddleston, Benedict Canterbatch

"Battle Horse" a fost un basm despre patos despre aventurile unui cal, care a reusit sa returneze standul nativ "cu un scut". Dar un basm este plictisitor și exagerat

Și din nou, americanii au arătat cât de buni erau ei. Aceștia sunt niște semeni minunați că a fost eliminat chiar și un film despre un cal de vitejie curajos. Și asta e ceea ce ei bravnye soldați în luptă au fost, și că este modul în care konyashki supuse toate studiile, iar muzica, atunci ce patriotic. Pe scurt, toate în cele mai bune tradiții ale filmului clișeu clasic despre prietenia dintre un om și un minunat konyashki, curajos. Nu am nimic împotriva lui Spielberg și a animalelor frumoase. Dar această masă de film, previzibil și bine, foarte Hollywood (în sensul rău al cuvântului) de joc pentru un om, in care joaca cu privirea mereu entuziast de o serie de „putem toți, cred în el,“ și se termină cu muzica caracterului corespunzător.

Întrebarea eternă pentru mine este cum ar putea un astfel de film NORMAL să obțină 6 nominalizări la Oscar, inclusiv cea mai bună imagine și cea mai bună coloană sonoră? Știi, doamnelor și domnilor, pentru un motiv oarecare am crezut întotdeauna că Oscar ar trebui să desemneze ceva ieșit din comun, un mod fundamental nou, memorabil și impresionant. Deci, ce nu am mai văzut încă, am văzut brusc în "calul de luptă"? Scene spectaculoase de bătălii sângeroase? Aici ne amintim "Patriot" și "Salvați privat Ryan". Povestea prieteniei atingerii dintre om și cal pe care o cunoaștem deja prin "Spirit: sufletul preierilor" și "Negre frumos". Muzică muzicală se găsește în aproape fiecare film, așa că acest nou film, Hans Zimmer, nu ne-a dat. De ce este imaginea standard și extrem de previzibilă în lista nominalizărilor pentru cel mai prestigios premiu de film? Nu există pentru filmele mult mai valoroase? Eu tind să cred că americanii ca doar încă o dată pentru a scoate în evidență Bravura lor și scoate în evidență dragostea de istoria țării lor și, desigur, un veteran al industriei de film - Spielberg. Aș vrea să văd în ochii celor care, cu acest film este în mod clar „un subînțeles profund“ (atât de dreaptă adâncă, care nu sa sape si patru), ridicată la rangul de cel mai bun.

"Calul de luptă" al lui Spielberg merită să scrie o părere despre el.

Acum voi încerca să "împrăștie pe rafturi". Ceea ce vreau să notez în planul pentru efecte speciale este excelenta minte a scenei de luptă, dar aici este calitatea dezamăgirii - există o secundă acolo când sabia se îndoaie în vânt ca de cauciuc! Poate că, desigur, nu am dreptate, dar impresia este doar asta. Și nu cred că am unul.

A fost frumos să vedem că nu există scene crude cu animale. Chiar când se află pe câmpul de luptă, amintiți-vă cuvintele lui Spielberg că niciun cal nu a fost rănit în fotografiere și se calmează. Filmul în ansamblu este adaptat pentru copii. Singura întrebare este dacă o vor urmări.

Vorbind despre profesioniști, desigur, nu putem spune cea mai puternică scenă a filmului - salvarea unui cal de doi soldați ai beligeranților. Mi-a plăcut foarte mult ideea. Reamintește ideologia romanelor lui Remarque că soldații sunt aceiași oameni care sunt forțați să meargă la război, care nu vor să lupte. Aceasta arată că războiul este necesar numai de către conducătorii statelor.

Odată ce am vorbit despre război, putem spune că ideea oricărei groază, oroare și nedreptate a războiului este prezentată în multe scene. Imaginile strălucitoare erau cu tunuri negre, care simbolizau întunericul și răul.

Contra. Nu mi-a plăcut că există multe clișeuri în film, timbre. Germanii din nou, ca de obicei, arată o mlaștină, care este exprimată de cei doi comandanți de apă, "dar exprimă esența generală". Nu aș vrea să văd astfel de stereotipuri ale unui astfel de regizor eminent. Nu vreau oameni care știu rău istoria, ca și cum soldații și comandanții altor țări ar fi toți amabili și nobili. În acest sens, patriotismul nu pare necesar.

Multe scene săpun o lacrimă de la spectator. Scena finală, în general, este "Gone with the Wind".

În general, filmul merită să fie văzut o dată, dar nu mai mult. Părerea mea: "Oscar" nu va străluci în razele soarelui.

Revizuirea "calului militar" (poveste istorică, 2 ore 20 minute)

Plot: Anglia în ajunul primului război mondial. În timpul vânzării de cal la târg, vechi dar incapatanat Ted Narrakota, fiind în stare să nu slab de beat, a intrat într-un litigiu comercial cu bogat Lyon locale și după o luptă grea, și creșterea prețurilor la înălțimi obscene cumpărat încă tânăr, rasa pura armăsar, magnific pentru fabulos 30 guinee (negociere a început cu o guineea), iar atunci când a primit propriul său cal în ordine, apoi instantaneu el dezmeticit și a dat seama că el a comis o mare prostie, deoarece a dat ultimii bani pentru cal, pentru că foarte curând să plătească pentru închirierea de terenuri, pentru că Este necesar să se ardă terenul și să se planteze semințele și t. cel mai important lucru este că calul nu poate să ardă pământul și din cauza vârstei și a rasei. Narrakota soția lungă se grumbled Ted serios gândesc la vânzare cal, tineri cal se uită cu drag în jur și trase urechile lui, dar numai fiul Narrakota Albert la prima vedere, la animalul a căzut în dragoste cu el - și cum, un astfel de tânăr, puternic, și, probabil, un cal foarte rapid va invidia intregul cartier! Soarta însă a decretat altfel - în ciuda eforturilor de recoltare Narrakota bate ploaia pentru un timp-cuplu Troc a venit latifundiarul foarte bogat Lyon si a cerut chiria, a început primul război mondial, ca urmare a unor vechi Ted a vândut calul ofițerului tânăr, dar pentru același interval de 30 guinee, și a fost acum Joey (așa cum a numit Albert Narrakota) adevărat război-cal, și el va lua parte la mai multe bătălii, du-te printr-o serie de aventuri periculoase, și, probabil, într-o zi el va reveni la Narrakota în ferma lor confortabil ...

Steven Spielberg este foarte respectat astăzi și sa transformat într-un clasic viu. Pe tema războiului nu au fost împușcați de un film în special detaliu și spațiu, el a vorbit în filmul „Saving Private Ryan“ - o epopee, film de brutal despre ororile celui de-al doilea război mondial. În același timp, "Horse Battle" joacă de fapt într-un câmp complet diferit de gen. Filmul nu mai este război, dar armonia omului cu natura și de viață prietenos fie că este vorba de ființe un cal sau gâscă. În acest sens, Spielberg a părăsit calea Terrence Malick, care în aproape toate filmele sale prezinta frumos natura verde, claritatea razele aurii ale soarelui, liniștea și transparența apei, ca și în cazul în care face aluzie la faptul că oamenii care trăiesc deja în paradis, dar nu toate-l observa, și ca și în cazul în care în contrast atrage un anumit povești despre cruzime fără sens, ferocitatea omului, că, având în vedere fondul „verde“, într-adevăr arată nenatural. Și Spielberg a decis să explice în aceeași limbă, sunt acordând în mod constant atenția frumusețea fantastică a vaste, câmpuri verzi, iazuri, râuri, coturile ciudat și bombează nori, aur, luminos soare ochi, care este în contact cu suprafața de obiecte și substanțe, vopsele o schiță de aur de margine. În plus față de tot, Spielberg, Flora și Fauna sunt frumos și perfect divin. inclusiv animale, ca parte integrantă a naturii, și ca întrupare a frumuseții și armoniei într-o formă pură, necomplicată. Și bărbatul? Este în acest film persoană Spielberg dacă în virtutea de a trăi în condițiile satele ferme și nevoia de contact direct cu pământul, apa, plante și animale, dar oamenii de aici sunt, de asemenea, surprinzător de bună și că pur mai aproape de frumusețea naturală, naturală, armonie și bunătate, cu atât devine mai divină și mai pură persoana. Pe ansamblu filmul este impregnat cu unele bunătate nemăsurat, chiar scena de lupta pe fronturile primului lumii nu includ aici prejudiciul naturalistă, sânge, membrele rupte, toate se arată foarte rar, și în același timp, în mod clar și eficient - da, o mitralieră zăngănit cozi și baril respira foc, da, pământul explodează de la obtinerea gloanțe și risipește volum tare, pe scară largă de metru, împrăștiere în sus și în jos intestinele sale de a intra cochilii arma, da, oamenii cad mort, da, totul este acoperit cu fum negru, și apoi aici, atunci flăcând pământul de la explozii. Cu toate acestea, o picătură de sânge nu este prezentat, cu toate acestea, nici prostrelyanny, corpul deformata trece aproape de cadru, iar cadavrele numai oameni culcat pe pământ, în locul celor teribil, palid, pe jumătate ars, mutilată morți, dintre care am văzut în „Saving Private Ryan “. În general, „War Horse“, repeta impregnate cu bunatate si umanitate, este, dacă doriți, un fel de test pentru bunătate - în cazul în care filmul pe care il cautati ai o inimă bună, dacă sunteți rece pentru binele pe care cu greu îl screening-ul prin intermediul. Dacă în ansamblu, „War Horse“ film, în cazul în care nu copil, adolescent e sigur, doar pentru un public care este în venerație de Harry Potter. Este foarte sigur de a nominaliza un film pentru a acorda premii Oscar. lucrarea nu strălucește cu o dramă specială, o direcție, o complot și în lacrimile finale nu se va vărsa. Un film pur pozitiv, frumos, dulce și adevărat, foarte familie la fel. Într-o epocă în care într-un efect de cinema guverneazã, violență, depravarea și necumpătarea în aproape totul, eliminați poveste instructiv, inofensiv, bun despre un cal curajos, puternic și norocos este, de asemenea, un act de natură și să acționeze, este un fel de una vaccinării bunătate și dragoste în conștiința noastră publică destul de sănătoasă. Și este bine, foarte bine! Ar trebui să existe mai multe astfel de vaccinări! Și poate într-o zi conștiința publică va începe să refuze răul și violența, iar oamenii vor fi fericiți și cu adevărat trage pentru mâini reciproc cu cuvintele „Fii sănătos!“

P.S. Calul, ca actor, joacă excelent!

Apelarea la acest film a unei drame, sau acolo, a unei drame militare, pur și simplu nu întoarce limba. Și nu este chiar în sfârșitul clasic fericit, care a avut loc să fie, dar complet în construcția de filme. "Battle Horse" este o poveste atmosferică și adâncă pentru adulți despre prietenie, devotament și curaj. Un astfel de lucru ar putea fi ușor distrus de o cantitate excesivă de patos, dar datorită excelentei direcții a lui Steven Spielberg, totul sa dovedit cât se poate de posibil.

Filmul, la fel ca toată lumea știe despre cal, care a experimentat multe vicisitudini, a trecut prin război, dar nu a uitat primul și singurul său proprietar. Este un cal de luptă sau nu un cal de luptă, dar unic, sigur. Rapid ca vântul, inteligent, credincios, dar cel mai important, că acest cal este mult mai uman decât o mulțime de oameni din film, și într-adevăr, mulți oameni. Cumparata primul său pentru 30 de guinee, care a fost pozitionat in film ca suma indecenta mare, dar dacă te uiți, devine clar faptul că un astfel de cal, la toate neprețuit. La licitație Narrakott Ted a spus ceva despre suișurile și coborâșurile și care a fost punctul. La urma urmei, nu știi niciodată în prealabil unde o vei găsi, dar unde o pierzi.

Ostayetsya doar doresc "Battle Horse" noroc în cursa pentru Oscaruri. Totuși, 6 nominalizări nu sunt glume. Sper că membrii academiei de film vor aprecia toate avantajele acestui film minunat.

Am fost foarte surprins de prezența în cinematograf a unui număr mare de copii - au existat, de asemenea, foarte mici (de acum și atunci un "piercing" cal! "A fost auzit din rândul următor). Amintiți-vă de lucrarea militară anterioară a acestui stăpân: "Salvarea privatului Ryan", sincer, foarte temut de psihicul micilor devoratori ai popcornului. Distribuitorii cinematografiei interne sunt atât de casnici - uneori nu sunt supuși restricțiilor de vârstă. Au existat momente crude în film, dar de fiecare dată au fost netezite de o situație comică care era întotdeauna relevantă și în timp util. Copiii au reacționat pe cale amiabilă "haha", am zâmbit.

Ei bine, unde să începem.

În primul rând, nu am văzut astfel de filme fel, atingeți, dar uneori tensionate și deranjante. Dle Spielberg, m-am gândit, am decis să fac câțiva pași conștienți înapoi și uita-te la industria de film al secolului 21, din secolul 20, și el poate, amintindu toate lucrările sale istorice, printre care un Grand! Deci, acest lucru nu este unul dintre ele, este un film foarte diferit, cu note reglate fin, personalul contorizat și tranziții line clasice și ligamente complot.

Recomand acest lucru este un film minunat. Am în colecția va fi!

Un film clasic excelent despre prietenia fiului simplu și a unui cal al fermierului (și se întâmplă) și a războiului care le-a separat. Destul de un film triscut, strig de doua ori, cel putin, garantez. Dacă ar fi fost o dramă, n-aș fi supraviețuit, dar totul sa încheiat bine. Și scena conversației dintre soldații englezi și germani uimește cu ironia și spontaneitatea lor. Îi recomand tuturor.

Un film inteligent! Privit dintr-o dată. Mâna maestrului este simțită. Din disperare am vrut un final fericit în acest film. Mulțumesc lui Dumnezeu că are un loc pentru a fi. Caii săraci din război, din anumite motive sunt mai răi decât oamenii. Într-un interviu, Steven Spielberg a spus că nici un cal nu a fost rănit în timpul filmărilor, și asta e bine.