Nunta in Asia cand visul devine realitate - adanc in calatorie

În cele din urmă, a venit momentul 🙂 După 6 ani fericiți, mi-a propus romii. Nu ne-am gândit serios exact la ce vrem să vedem nunta noastră. Un singur lucru a fost cunoscut: nu vrem sărbători standard cu limuzine, toastmaster și sărbători nesfârșite pe fețele de masă albe.

Și am vrut povesti, aventuri. pe care le putem împărtăși cu cei mai apropiați și mai entuziasmați trăim noi înșine 🙂
După un timp de reflecție, am decis să combine nunta cu tur și aranja ceremonia de pe plajă, invitând oamenii ei cei mai apropiați - visul nostru semyu.Mechtay, dar trebuie să fie cumva transformat în realitate.
Mai jos vă voi spune cum ne-am pregătit treptat pentru acest eveniment magic - voi încerca să creez un FAQ unic pentru cei care, ca noi, reprezintă nunta lor pe plajă 🙂

Nunta in Asia cand visul devine realitate - adanc in calatorie

1. Alegerea țării: condițiile meteorologice, infrastructura și bugetul.
Primul lucru pe care am început să-l planificăm pentru nunta noastră este, desigur, alegerea țării pentru ceremonie.
Am visat să împărtășim bucuria acestui eveniment cu rudele - de aici costul biletelor și al cazării, care, conform scenariului nostru, oaspeții au preluat aproape complet. Prin urmare, restul la destinație ar trebui să fie ieftin, dar interesant și de calitate.

Nunta in Asia cand visul devine realitate - adanc in calatorie

Un oraș ideal pentru ceremonia pe care am ales-o pe Hoi An. Este un oraș mic, în centrul magic al Vietnamului (care se află în partea centrală a țării, în vara deosebit de confortabil), lipsit de o mulțime de turiști ruși, ci o multitudine de plaje pustii (și curate!), Promenade fermecătoare, benzi romantice, temple budiste antice, restaurante delicioase și apusuri de soare uimitoare.

2. Cazare: luăm rude
Hoi An, cu toate avantajele incontestabile ale unui oraș liniștit și confortabil, are specificul său: între centrul orașului și plaje se află aproximativ 4-5 kilometri de case, drumuri și teren nelocuit.
De aceea, turismul are de ales: să locuiască în centru (și, prin urmare, cu toată infrastructura în jur) sau să se relaxeze pe plajă și să părăsească orașul, dacă este necesar.
După o lungă căutare (și coasta Hoi An este construit în principal, 4 și 5 stele, pe care nu am putut cu organizarea ceremoniei permite), pieptănare Tripadvisor și forumuri trevel- am găsit un loc cu adevărat ceresc.

Nunta in Asia cand visul devine realitate - adanc in calatorie

Vilele sunt situate atât în ​​grădina frumoasă a complexului, cât și pe plajă. Acum doi ani, un sat de pe malul marii a constat din 5 vile, dintre care 4, împreună cu rudele noastre - și am avut 11 persoane - și am luat 🙂

2. Statutul ceremoniei de nuntă: oficial sau simbolic?
Există 2 opțiuni pentru organizarea unei ceremonii de nuntă în străinătate:
- oficial. la care pare posibil să se elibereze un certificat de căsătorie chiar la fața locului. Desigur, alegerea țărilor în care vă puteți căsători în mod oficial este limitată: include numai țările care au semnat Convenția de la Haga în 1961.

Vietnamul și țările din Asia de Sud-Est nu sunt listate acolo, așa că am ales a doua opțiune:
- o ceremonie simbolică. la care nu se eliberează documente oficiale.
Am fost pre-semnat la Moscova în prezența celor mai apropiați de noi, iar ceremonia însăși a fost deja ținută pe plajă într-o săptămână 🙂

3. Locul de desfășurare a ceremoniei și modul în care este organizată
Ceremonia în Asia (în special în Vietnam) poate fi organizată în moduri diferite: într-un restaurant la hotel, direct în interiorul hotelului (în hol sau în curte), pe plajă sau într-un alt loc frumos și romantic etc.

De asemenea, puteți să vă organizați singur totul sau să contactați una din numeroasele agenții (acestea sunt ușor căutate pe Internet - de exemplu, la cererea unei agenții de nunți din Vietnam). Desigur, va fi mult mai convenabil să contactați agenția pentru mulți: nu trebuie să transpirați selecția unui loc, căutarea de la distanță pentru muzicieni, coordonarea meniului și alte momente dificile.
Am ales opțiunea unei organizații independente a întregii acțiuni: în primul rând, elimină necesitatea de a plăti pentru serviciile organizatorilor în sine și, în al doilea rând, este mult mai interesant și, în al treilea rând, ne permite să obținem ceva cu adevărat unic pe drumul spre 🙂

Au fost, de asemenea, o mulțime de dificultăți:
- nu am mai fost în Vietnam și am avut dificultăți în a înțelege geografia și mentalitatea țării
- Aveam nevoie de un restaurant lângă locul nostru de reședință, așa cum am vrut să ținem ceremonia dimineața, și cina seara
- Restaurantul trebuia să fie pe plajă, cu o varietate de mâncăruri europene și locale
- personalul din restaurant ar trebui să aibă experiență în organizarea unor astfel de sărbători - acest lucru ne-a oferit o mică garanție că totul va merge bine 🙂

Totul sa dovedit a fi bine: proprietarii satului An Bang Seaside ne-au ajutat să alegem locul. la care am solicitat sfaturi.
Acest loc a fost un restaurant, situat la doar 5 minute de vila noastră - Barul Le Banyan. Un loc cu o atmosferă minunată, amestec de mâncăruri din bucătăria vietnameză și europeană în meniu, mese și umbrele de lemn, acces privat la mare și proprietar atent

Nunta in Asia cand visul devine realitate - adanc in calatorie

Iată punctele pe care trebuie să le acordați atenție atunci când planificați un eveniment:
1. Preotul.
Cel mai adesea, rolul preotului efectuează celebrant - o persoană special instruit care efectuează ceremonia de nunta 🙂 El este proiectul (scenariu), ceremonia cu calendarul, este responsabil pentru partea oficială a zilei de nunta si semnarea certificatului de nunta - înlocuirea simbolică a certificatului de căsătorie 🙂

Nunta in Asia cand visul devine realitate - adanc in calatorie

"Preotul" nostru ne-a ajutat să găsim proprietarul barului Le Banyan. Sa dovedit a fi un zâmbitor australian Peter оказался

Am avut noroc - el a fost extrem de responsabil, și în termen de 2 luni, coordonat cu migala ceremonia de script de contact (el insusi a scris), calendarul, textul nostru „jurăminte“, el a sugerat că designul certificatului de nunta și pregăti 🙂

Desigur, am tradus ceremonia în limba rusă - cuvintele lui Petru au fost numite de sora rusă a sotului meu rusesc, astfel încât părinții care vorbesc engleza să înțeleagă ce sa spus)

2. Ceremonia ceremoniei
Nunta noastră a fost foarte „floare“: jurăminte am schimbat sub un arc alb, decorat cu flori, m-am dus la ea pe o cale de petale de trandafiri, care deține un buchet încântător, o masă pentru cocktail-uri și cină a fost presărat cu muguri proaspeți ...

În ciuda tuturor lucrurilor, totul părea frumos, discret și teribil de romantic.
Sfat: face o prezentare simplă a nunții tale în PPT cu fotografii dacă ai dubii că la sosire vei găsi ceea ce ai visat, am făcut-o și am lucrat 100%.

Căutarea unui antreprenor și a unei decorațiuni de "floare" este de obicei tratată de un restaurant - trebuie doar să-ți exprimi clar dorințele cât mai clar posibil (o voi repeta din nou: în mod ideal - sub formă de fotografii).

3. Meniu: gustări pentru ceremonia și meniul pentru cina principală
Am făcut meniul noi înșine (inclus în acea prezentare foarte). A fost împărțită în două părți:
1. Cocktail de bun venit inainte de ceremonie si gustari dupa el
2. Cina (în timpul zilei în Vietnam este foarte cald, deci am decis să desfășurăm ceremonia în 2 etape)

Pentru cina noastră, Julien a tipărit un meniu special - arăta foarte bine 🙂

Am comandat tortul (și cu ajutorul proprietarului restaurantului) într-o cofetărie terță parte - sa dovedit excelentă 🙂

4. Acompaniament muzical
Mi se pare că orice ceremonie în aer liber va fi decorată cu muzică live - așa că a fost în cazul nostru.
Nunta noastră a fost însoțită de un trio fermecător, care interpretează compoziții europene - Elvis, Brian Adams, Tina Turner ... Apropo, toate acestea au fost surprinzător introduse în peisajele asiatice înconjurătoare 🙂

Nunta in Asia cand visul devine realitate - adanc in calatorie

Cu ajutorul muzicii, Petru ne-a ajutat - acești "preoți" au adesea o bază de muzicieni, fotografi și alți participanți la sărbători de nuntă care lucrează împreună cu el. Sarcina dvs. este să decideți asupra repertoriului 🙂

pentru a prinde starea de spirit și încântarea ceremoniei însăși ....

și plin de fericire zâmbește la sfârșitul lui 🙂

Sper că ați reușit să prindeți atmosfera magică a sărbătorii noastre și să vă dați seama că orice vis poate deveni o realitate - doriți doar să lucrați puțin

Iubiți-vă unii pe alții, credeți în voi înșivă și totul va ieși!