Nunta filipineză - călătorim

Seara, la ora 5, am auzit muzică tare, care a venit la noi acasă. Ca "turiști" curioși am învățat de la localnici că există o nuntă, nu oameni obișnuiți, ci oameni buni. Povestea este următoarea: mireasa vine de pe această insulă și nu este ultimul din cercurile militare, mirele din insula vecină și deține poziția de avocat sau de doctor. Ei s-au întâlnit în GL, deci nunta și celebrarea au decis să sărbătorească pe site-ul cunoștinței.

Am decis să mergem pe plajă la hotelul Dream Island (unde sa ținut celebrarea) și să aruncăm o privire, precum și nunțile locale. La nuntă erau mulți oameni, totul era drăguț și frumos, ca o nuntă europeană. Mese pe iarba verde, sub copertine în rânduri de scaune, în anturajul țesăturilor albe întinse și al torțelor. În general, făcând drumul prin congestia oamenilor, am găsit un loc excelent pentru a vedea întreaga procesiune a sărbătorii.

În spatele nostru am pregătit o carcasă de vițel pe o scuipă - o felie națională numită lecheon. Noi, singurii străini care erau prezenți la nunta filipineză, au atras atenția, mulți s-au întors - au fost luați în considerare. Eram pe punctul de a pleca, după cum am auzit că mireasa și mirele urmau să sosească, ne-am hotărât să rămânem și să vedem încă noii minți. Doar în acel moment un om local ne-a abordat și sa oferit să încerce lecheonul. Max nu a refuzat și am fost tratați cu carne - chiar vreau să spun alimente gustoase. În curând, rudele au sosit și după ei mult așteptatul mire cu mireasa.

Nunta filipineză - călătorim

Mireasa a fost o rochie frumoasă, în stil european, pantaloni negri și o cămașă Mirelui de lumină, și rudele erau îmbrăcați în aceleași haine. Sub muzica de nunta, s-au dus la locul lor. Primul pas a luat tatăl microfon, el a felicitat tinerii căsătoriți și o rugăciune, cu toți oaspeții se ridică în picioare și să citească cu el. După ce i-au oferit să mănânce toți oaspeții. Și apoi omul care ne-a tratat cu carne, ne-a invitat să mergem la masa suedeză și să mâncăm, ca și cum nu am fi fost invitați la nuntă, a refuzat politicos. El a înțeles că suntem rușine și a explicat că tradiția filipinez a invitatiile de nunta nu, și toți cei care doresc să vină, și anume dacă Vasya dintr-un sat din apropiere trecea, el, de asemenea, este nici o problema pentru a merge la banchet și va fi considerat ca un oaspete invitat. Aici este bunătatea poporului filipinez care ne-a surprins. Și se crede că în cazul în care nunta va avea loc de invitație, oamenii vor înceta să respecte și să ajute o familie tanara, se presupune că, datorită faptului că au prins vacanță.

Așa că am fost considerați oaspeți cu drepturi depline. Am adus o varietate de carne, salate, cola, bere, apoi brandy și, ca rezultat, am fost deja 8 persoane.

Am avut noi prieteni și cunoștințe care ne-au chemat să sărbătorim noul an pentru a ne vizita și a avut un astfel de sentiment.

La nuntă au fost sacrificate 2 vaci și 20 de porci - după standardele lor, aceasta este o nuntă foarte bogată. Așa că am vizitat una dintre cele mai bune nunți și am văzut cum merge totul cu ei, în principiu, nu diferă mult de nunta noastră. Cât de mult sunt oameni drăguți fără lingușire - asta nu poate surprinde!

Prin modul în care un fapt interesant despre căsătorie în Filipine: ei nu au divorțuri și toate din cauza unui divort te va costa (aproximativ 1 milion de pesos), acest lucru nu este valoarea reală a populației, și nu este fix, în cazul în care avocatul va vedea că acesta este un străin - atunci ei pot rupe mai mult din el. Prin urmare, ei încearcă să păstreze familia aici.

Nunta filipineză - călătorim

La ei este acceptat pentru toți vizitatorii să dea un cadou memorabil, și noi l-am primit)

Am corespondență cu Max s-au căsătorit și au spus că ne vor picta aici că am fost vreodată împreună) și pe care le-am auzit nu o dată))))