Cel mai viu cinematografie a lui Dracula, recenzii de film, filme

Alb-negru "Dracula" (1931) de Tod Browning și Carl Freund

Bela Lugosi în filmul "Dracula"

"Dracula" (1979) de John Badam

Acest film a fost împuscat în același scenariu ca și "Dracula" de Tod Browning și Carl Freund. A fost împușcat de regizorul englez John Badam. Scopul acestei imagini este transferul contelui Dracula din Pennsylvania în Anglia. Toate filmele - atât la scară largă cât și la studio - au avut loc în Marea Britanie. Acțiunea din film, spre deosebire de cartea lui Bram Stoker, se desfășoară în anii 1920. Dracula interpretat de actorul american Frank Langella, care ulterior va fi nominalizat pentru „Oscar“ pentru „Cel mai bun actor“, în filmul „Frost Nixon“. Principala condiție pentru Frank a fost că personajul său nu a apărut în film cu ochii și ochi de lup. Ca rezultat, „Dracula“, John Badham transformat cu o atmosferă specială, a câștigat dragostea publicului și a devenit un pretendent la titlul de cel mai bun film despre Dracula. În general, în 1979 a fost, se poate spune, un boom în filmele despre Dracula. Împreună cu imaginea lui John Badam închiriată au mai fost și alte două filme - "Nosferata" Werner Herzog și comedia "Dragostea de la prima mușcătură". Dar nu au avut un astfel de succes.

Imagini din filmul "Dracula"

Imagini din filmul "Dracula"

În această adaptare "amuzantă" a romanului de către Bram Stoker, Dracula a fost interpretată de actorul de la Hollywood, Leslie Nielsen. O mare oportunitate pentru cei care nu-și plac filmele de groază, văd încă versiunea de film a operei legendare. Filmul lui Mel Brooks este o parodie a lui Dracula. În film, el este extrem de amuzant și ciudat și provoacă o înfometare a râsului, nu a fricii.

Shot de la filmul "Dracula: Dead și mulțumit de acest"

Filmat din filmul "Van Helsing"

Batman și Dracula într-o singură sticlă - nu a fost cazul în istoria animației. Ambii eroi, deși vopsiți, par a fi amenințători și nu acceptă personaje cinematografice. Desenul desenului animat este bine răsucit, evenimentele se dezvoltă atât de dinamic încât nu aveți timp să vedeți numele imaginii, deoarece vă aflați deja în epicentrul evenimentelor. Totul incepe cu faptul ca Penguin invata despre comoara ascunsa in cimitirul din Gotham City, pe care decide sa-l ia. Dar apoi apare o serie de evenimente neplăcute ... El deschide sicriul lui Dracula, în a cărui inimă uscată cade o mică picătură de sânge. În cele din urmă, Dracula se revoltă din mormânt. Se comportă ca un complice penguin și începe să vâneze Batman. Confruntarea nu este ușoară.

Fragmentul desenului "Batman vs. Dracula"

În Rusia, în vocea actorului au participat Alexander Pushkin, Polina Gagarin, Mikhail Shats. Numele original al filmului este "Hotel Transylvania". A redenumit caseta din "Monsters in vacation" pentru angajare în tara noastra. Și în sfârșit, în special pentru acei părinți care sunt îngrijorați de sănătatea mintală a copiilor lor: vampirii lui Tartakovskiy nu mușcă pe nimeni, ci în loc de sânge uman, beau kefiri folositori. Un exemplu bun pentru orice copil.

Fragmentul desenului animat "Monstrii în vacanță"